Kokoelmanne suuruus

Aloittaja Adalia, joulukuu 11, 2012, 12:04:25

« edellinen - seuraava »

Täti Monika

 :Look_Up: Niin on  :hbeat: Eikä epäselvyyttä lempparimuotista tosiaankaan jää  :cuteno:
Tykkään kauheasti ryhmäkuvista, niitä on aina hauska katsella ( kun niissä on sitä katsottavaa ), mutta olen laiska itse niitä ottamaan. Pitäisi perustaa joku ryhmäkuvahaaste kaiketi :peukku:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Ivla

Aivan upea  ryhmäkuva, Letizia :Look_Up: Kokoelmasi on hyvin kaunis :hbeat: Minäkin tykkään Täti Monikan tavoin hyvin paljon ryhmäkuvista  :aplause:

kitecat

Mua on alkanut ahdistaa kokoelmani suuruus... Ois ihanaa kun ois joku selkee punainen lanka mitä noudattaa ja nukkeja vaik alle 100. Oon koittanu karsia kokoelmaani, mutta se vaan ei karsiudu riittävän paljoa ja tarpeeksi nopeasti.

Ahdistaa suoraan sanottuna koko hamstraajan harrastus! Ihmiset, joihin oon keräilyni aikana tutustunut ovat ylettömän ihania ja viime aikana on alkanutkin tuntua, että se on ainoo hyvä asia koko tässä perhanan harrastuksessa! Voi kun vois myydä lähes kaiken pois, mutta kun ei osaa, ei pysty. Oon huomannu, että aikoinaan tuli hamstrattua kamaa sisällä sielussa olevan tyhjiön täyttämiseen, mutta nyt kun se on täyttynyt ihan muilla asioilla, nuket ei enää kiinnosta. No, aikansa kai kutakin...
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Milia C

Sain tipautettua nuket sinne 50 nukkeen. Harkitsen edelleen pitäväni vain ihan pakko pidettävät mutta toisaalta epäilen että ne tossa jo on...
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Louhi

Kokoelman suuruus on liian iso  :naamakämmen:. Miesnukkeja on noin 10, samoin Skippereitä, Stacieja 2, Shellyjä ja kopioita pari isoa pakastepussillista jo ja barbeja en nyt uskalla ajatella.

avotuli

Eikä ne nuket mutta noita autoja. Ne on isoja. ISOJA. Hipoo pariakymmentä kotteroa jo. Ja hevosiakin tuntuu olevan siellä-täällä jemmassa.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Louhi

Tilastoni saattavat laahata yhden tai kaksi nukkea perässä, mutta tietokoneella luki, että minulla on vitriininukkeja 42 kpl, nivellettyjä 22 kpl, tönkköjä laatikkonukkeja 14 kpl, miehiä 9, Mattelin muksuja 16, kopiomuksuja 12, Daisyja 3 ja sekalaisia nukkeja 5.

Computer says no.

Milo

Lainaus käyttäjältä: Louhi - heinäkuu 15, 2014, 16:51:10
Computer says no.

:rofl: :rofl: :rofl: Tää on niin paras - Pikku Britannian ah niin avulias toimistotyöntekijä!

Mä en enään edes halua tietää tarkalleen, liikaa joka tapauksessa. Joka paikka alkaa olla täynnä vaate- ja nukkelaatikoita. Olen kohta kuin jostain Hullut Hamstraajat -ohjelmasta! Keräilyvimma onkin saavuttanut sen pisteen että suunnittelen isomman asunnon hankkimista, vain ja ainoastaan keräilyni takia!  :faint:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Louhi

Nuo kun kaikki laskee yhteen, tulee 123. Lisäksi on yksi kasvoton nivelletty nukke, jota en laskenut mukaan eli 124.

Merineiti

mullakin tuo keräily näyttää kasvavan eksponentaalisesti... vielä viis vuotta sitten nukkeja oli muistaakseni kolme... nyt niitä lienee yli kolmekymmentä :P
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Aliisa

Lainaus käyttäjältä: Milo - heinäkuu 15, 2014, 20:54:27
Keräilyvimma onkin saavuttanut sen pisteen että suunnittelen isomman asunnon hankkimista, vain ja ainoastaan keräilyni takia!  :faint:

Minä olen tuon jo tehnyt muutama vuosi sitten, tuttu tunne siis. :smiley: Noh, oli siinä muutossa muitakin etuuksia kuin se, että saa tilaa nukeille. Nyt on vaan ollut jo jonkin aikaa se tilanne, että taas tila on loppumassa.

Merineiti

Nyt joku suunta tähän keräilyyn, eihän tämä ole edes kokoelma, vaan hamsraamista :D Otin kaikki nuket hyllyistä, kaapeista ja lootista ja laskin ne...

130 nukkea, Barbien sukua nelisenkymmentä, parikymmentä ukkoa, monstereita/bratz/eah kanssa yli 40, 7 FR ja 2 isoa tyttöä; ja lopuissa muita mitä lie...

Miehet...

Pelottaa, että jostain vielä joku nukke tupsahtaa esiin... Karsia kyllä täytyy... huoh mutta mistä alkaa...
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Adalia

Nyt on 444 Barbie-nukkea (ystävineen & sukulaisineen), mieheni heitti että lopetanko lukuun 666 :D  :devil:
Life in plastic
It's fantastic!

tokkopahka

Lainaus käyttäjältä: Adalia - lokakuu 20, 2015, 16:59:09
Nyt on 444 Barbie-nukkea (ystävineen & sukulaisineen), mieheni heitti että lopetanko lukuun 666 :D  :devil:
Hän on väärässä, 999 on parempi  :lecture:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Louhi

#119
Erilaisia muksunukkeja on lähemmäs 50 viimeisimmän laskelman mukaisesti. Ei näin.
Nivellettyjä on jo 25 ja Kenejäkin on jo yli 10.

Mitä sikiämistä tässä kämpässä tapahtuu  :head-to-the-wall:?