Giftsetit

Aloittaja Silky, syyskuu 22, 2016, 15:18:13

« edellinen - seuraava »

Silky

Näillekin ihan oma ketjunsa  :blush:
Mattel valmisti muutaman Barbie-giftsetin vuosina 2001-2007 (Francieta ja julkkiksia myös tämän jälkeen). Kyseessä siis pakkaus jossa nukke ja sille vaatetta / tavaraa.

Minusta nää on todella valloittavia! Kaikki pienet tavarat on hurjan yksityiskohtaisia ja setit on tietysti koottu niin että vaatteet sopii keskenään yhteen.

Jotain olen avannut, jotain olen pitänyt avaamattomina laatikoissaan. Avaamattomina mulla on pääasiassa ne, joissa on eniten vaatetta. Kaikilla silkeillä kun on jo valmiiksi niin nätit vaatteet että kuka niitä kaikkia ylimääräisiä sitten käyttää..! Pitäisi ostaa nudeja nukkeja niin saisin kaikki näytille.

Nää setit tahtoisin kokoelmiini kaikki. Ainakin blondi High tea and savories puuttuu vielä porukasta...  :-\ Jollain olen sen mielestäni täällä nähnyt, pankaas kuvia...  :wink:

Lempparini näistä on Dusk to dawn. Kun aloitin keräilyn, se oli mun Graalin malja, ja on se aina vaan yhtä ihana  :hbeat:
BFMC gift set Dusk to dawn 2001 by Silky, on Flickr
BFMC gift set Dusk to dawn 2001 by Silky, on Flickr

A Model Life: tykkään erityisesti tuosta pinkistä röyhelöpuserosta:
BFMC gift set A Model Life 2003 by Silky, on Flickr
BFMC gift set A Model Life 2003 by Silky, on Flickr

Continental holiday: yksi lempparinukeistani, tuo sinertävä värimaailma miellyttää silmää:
BFMC gift set Continental Holiday 2002 by Silky, on Flickr
BFMC gift set Continental Holiday 2002 by Silky, on Flickr

Fashion insider Ken: eka silkki-Ken, ja hienoa kun sai kunnian ilmestyä oikein tällaisena settinä  :aplause:
BFMC Fashion Insider Ken gift set 2003 by Silky, on Flickr
BFMC Fashion Insider Ken gift set 2003 by Silky, on Flickr

45th Anniversary: pakkaus, jossa Barbie ja Ken, sekä Bestin piirros pariskunnasta. Ei kuitenkaan mitään tykötarpeita... Mattel laskee tämän giftsetiksi, itse en ole välttämättä täysin samaa mieltä  :D
BFMC gift set 45th anniversary 2004 by Silky, on Flickr
BFMC gift set 45th anniversary 2004 by Silky, on Flickr

The spa getaway: taitaa olla ainoa peruukkisilkki. Mukana mieletön määrä pikkutavaraa!!!
BFMC Spa Getaway gift set 2004 by Silky, on Flickr
BFMC Spa Getaway gift set 2004 by Silky, on Flickr

Hollywood hostess: punainen tukka on aina in  :D Ja tuo astiasto...
BFMC gift set Hollywood Hostess 2007 by Silky, on Flickr
BFMC gift set Hollywood Hostess 2007 by Silky, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

tokkopahka

Minun High Tea and Savories

Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

tokkopahka

Tässä on Francien boksi
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Silky

Juuri tuota High tea:ta tarkoitin, hän on kaunotar  :hbeat:  Sininen sopii hänelle erinomaisesti  :palvoo:
Unohdin Francien! Miten suloinen  :blush:  Ja onhan ainakin Grace Kelly ja Lissu Taylor myös giftsetteinä...
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

tokkopahka

Juu  :cuteyes: Ja Francie on muistaakseni tehty vielä kahdesti
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

avotuli

Francieta on näköjään neljä, mulla on Check, please. Haluaisin kipiästi nuo muutkin...
http://www.thebarbiecollection.com/gallery/silkstone-francie-dolls
Kauppiaasta keräilijäksi taas

myrva

 :Look_Up:

Kääk, olipa vaarallinen linkki ! :cuteno:

ShoeCat

Minulla on avaamattomina Model Life ja Kitty Corner Francie. Spa Getaway piti aikoinaan hankkia - mutta jäi sitten hankkimatta... Pitää varmaan rynnätä Ebayhin kyyläämään nykyhintoja  :D

Silky

En mä voinut olla ilman tätä...  ::) Siis viileän vaalea High tea and savories  :hbeat:

BFMC High Tea and Savories giftset 2006 by Silky, on Flickr

BFMC High Tea and Savories giftset 2006 by Silky, on Flickr

BFMC High Tea and Savories giftset 2006 by Silky, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~