Nivelletyt silkit

Aloittaja Silky, marraskuu 16, 2015, 20:26:56

« edellinen - seuraava »

Adalia

Kyllä kiinnostaa... millaisethan hinnat tulevat olemaan...
Life in plastic
It's fantastic!

Hilja

#16
Miss Vinyl on laittanut ennakkomyyntiin nivelletyt silkit ja made to movit  ;)

Näyttää siltä että myös iltapukuinen nivelletty silkki on tulossa :smiley:

http://www.missvinyl.com/uk/vente-poupee-collection-13-167-barbie-2016-barbies.html
Leikkiä ikä kaikki

Silky

Jenkkipuolella ainakin www.windycitydolls.com myy ennakkoon tuota ekaa nukkea. Hinnat näköjään samaa luokkaa aikaisempienkin silkkien kanssa.

Kiva nähdä millaisia nää on... Mua ei nuo nivelet edelleenkään oikein sykähdytä mutta kyllä nyt eletään jänniä aikoja  :D

Veikkaan että se iltapuku on samaa simppeliä, mustaa tyyliä (ei välttämättä paha asia)... Tosiaan, nyt markkinoidaan noita niveliä eikä pukuja.
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Silky

Tadaa! Ekat kuvat!  :cuteyes:

https://dutchbarbieworld.wordpress.com/2016/01/12/classic-black-dress-silkstone/

http://papusilemele.com/en/2016/01/10/new-2016-pivotal-silkstone-barbie-doll-images/

Sievähän se on, pakko myöntää  :hbeat:  Kivan klassinen meikki, muistuttaa paljon vintagea. Nuo nivelet ei vaan siltikään oikein jaksa ihastuttaa...

Milloinkohan pääsis ihan livenä vertailemaan..?  :hyppely:  :wink:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

tokkopahka

Se on poikkeuksellisen söpö silkiksi  :chuckle: Muistuttaa niitä alkuaikojen reproja suloisuudellaan
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Silky

Tässäpä tämä uusi kauhistus, nivelletty Classic Black Dress. Luitte ihan oikein: kauhistus  :blaah: En kehtaisi sanoa tätä silkiksi, on tämä sen verran huonolaatuinen. Näppituntuma on entisenlainen mutta materiaali on jotenkin "muovisempaa" kuin se mihin on totuttu, ja saumat ja nivelet on näkyviä eikä mitenkään nättejä. Ihan kuin silkkiklooni tai nivelletty repro. Mielestäni ei verrattavissa entisiin silkkeihin  :blaah:

BFMC Silkstone comparison - WHAT HAS HAPPENED?! by Silky, on Flickr

Olen ehkä väärä ihminen arvioimaan tätä nukkea, sillä en muutenkaan tykkää nivelistä, mutta jo pelkästään laadusta puhuttaessa voi todeta että sehän on laskenut kuin lehmän häntä (jo vuosia kylläkin).

BFMC Classic Black Dress 2016 by Silky, on Flickr

Kasvot on kauniit, vintagemaiset (vähän liian reprot), mekostakin tykkään tosi kovasti. Halvat muovisaapikkaat sen sijaan näyttävät playlinelta, silkiltä odottaisi jotain laadukkaampaa. Kroppa on yksinkertaisesti hirveä, en keksi tähän muuta sanaa. Silkin kauniit kurvit on pantu suoriksi ja tilalla on belly button -tyylinen kroppa jota inhoan yli kaiken. Nukke näyttää anorektiselta. Lisäksi kroppa tuntuu heiveröiseltä; hajoaako jos väännän? Jo tutuksi tulleet korujen ja asusteiden puuttuminen jatkuu tämänkin nuken kohdalla. Tuntuu että nukke on pahasti keskeneräinen, tällaista ei olisi pitänyt päästää markkinoille.

BFMC Silkstone comparison - face by Silky, on Flickr

BFMC Silkstone comparison - body by Silky, on Flickr

BFMC Classic Black Dress 2016 by Silky, on Flickr

Otin muutaman kuvan neidistä, mutta mulla ei ole minkäänlaista inspiraatiota tämän kuvaamiseen, en halua tehdä tämän kanssa yhtään mitään. Ei ole ollenkaan nukke minun mieleeni, keksin paljon parempaakin käyttöä rahoilleni. Todella sääli että kauniit silkit on pilattu tällaisiksi. Olen hirveän pettynyt tähän nukkeen, mun keräilyltä putosi pohja pois  :cry:

Tämä jää 2016 malliston ainoaksi silkiksi mulle, katson josko ensi vuoden mallistossa olisi jo parannuksia. Jos ei ole, niin tällaisen rahoittajaksi en Mattelille rupea. Mulla on toiveissa vielä pari vanhaa silkkiä ja sen jälkeen... No, onneksi on vintage, sitä eivät pääse tuhoamaan  :aplause: Että ei tämä sentään nukkeilun loppu ole  :D
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Nata

Kiitos Silky informaatioiskusta ja kuvista. Eipä tartte sen enempää miettiä sitten, että haluaisinko tommoisen vai en. No toki jos ilmaiseksi saa, mutta maksamaan en siis tuosta ala. Vähän etukäteenkin kyllä jo arvoin, että tarviiko silkin olla nivelletty, kun on jotenkin arvokkaan oloinen tönkkönä ja nyt etenkin noiden kuvien perusteella sanon minäkin, että ei tartte. Aika karun näköinen on nudena.  :eieieiei: Eli vanhoja sitten vaan.  :peukku:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Silky

^Ole hyvä vaan  :D  Mun Flickrissä taitaa olla vielä pari lisäkuvaa joita en tänne linkittänyt.

Kallishan tämä ei ollut ja koska silkkejä kerään, halusin ehdottomasti tämän kokoelmaani. Myyjääkin kiittelin ja annoin palautetta että en ole iloinen nukesta mutta olen iloinen koska ostin sen. Ihan kiva vertailla vanhan ja uuden välillä  :devil:

Kuka tykkää nivelletyistä kovasti, saattaa ehkä pitääkin tästä, sehän on jokaisen itse päätettävä  :cuteyes:  Voin vain sanoa omasta puolestani että minä en tykkää.

En ylipäätänsä ymmärrä miksi silkkejä pitäisi niin niveltää. Ne on enemmänkin pönöttäjiä joita katsotaan vitriinin lasin läpi. Ja moni pitää nukkensa NRFB. Molemmissa tapauksissa minusta se kaunis vartalo on pääasia, ei se, moneenko ilmansuuntaan nukke vääntyy -niin että moniko näitä kuitenkaan kamalasti vääntelee, varsinkaan kun itse en ainakaan uskalla tätä hirveästi väännellä  ::) Minun kukkarolleni silkki on aivan liian arvokas leikkinukeksi (tarvin kaiken lisäksi sen tuplakappaleen vitriiniin...), nivellettyjä löytyy halvemmistakin vaihtoehdoista. Niillä voi leikkiä vapaammin ja antaa silkkien pönöttää, se sopii silkkien imagolle paljon paremmin.
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

avotuli

Kiitos. Hauska toi muovinen alusmekko...


Persaus typykältä on huvettunut, hiukan Franciemainen kroppa. Hmm. Saatan hankkia, mutta ehkä pökkään viikkorahani kuitenkinvanhaan silkkiin mieluummin. Ei tolle kai mee ees Silkstone vaatteet kuin on tollee luiru...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Tipitii

Kiitos Silky kuvista  :peukku:
Ei tarvitse haikailla enää tämän perään  ;)

Olin aikeissa hankkia tämän jossain vaiheessa uteliaisuudesta, mutta on niin anorektisen oloinen ja kaiken kaikkiaan jotenkin huonomman laatuisen oloinen, jotta ei kyllä houkuttele enää yhtään. Ei sovi nuo nivellykset silkille ollenkaan - menee kauniit linjat pilalle. En muutenkaan erityisemmin tykkää noista nivellyksistä, tönköt pönöttäjät on enemmän minun makuun  ::)

Hunajasieni

Mä oon varmaan ainut joka jollain tasolla tykkää tästä. :D Kroppa ei ole ollenkaan paha, mutta en kauheasti harrasta "pönöttäjiä" (en ollut ennen edes törmännyt termiin ennen tätä foorumia!  :chuckle: ) tai laatikossa pidettäviä nukkeja ja tykkään käpälöidä omia nukkeja joten posetuskyky on kyllä ehdottomasti plussa. Laatu tosin ei kyllä kuvissa näytä kovinkaan korkealta, mikä toi ihme rako on? Onko nukke yhtään raskaan oloinen vai tuntuuko se kevyemmältä käteen kuin normaali/vanha silkki? Että onko ontto. Lisäksi jos jaksat viitit ottaa sivu/taka jne. vertailukuvia vielä lisää, niin minä ainakin oisin kiitollinen. (Tsekkasin flickrin.  :wink: ) Mä oon vielä aika huono arvioimaan ja kattomaan näitä ilman vertailukohtaa vieressä kun kokemukset on lähinnä tota 90-l kroppaa, ja silkylläkin sen tyylinen on. En ole päättänyt vielä oisko tämmöinen ostamisen arvoinen vaiko ei. Mulle tuli jostain syystä mieleen se 90-l nivelletty kroppa, ehkä vähän sirompana. Jotain samaa siinä on. (lantio, vyötärö, reidet?)

Mikä enemmän itseäni "huolettaa" (laadun lisäksi) on tuo naama. Minusta toi Silkyn kuva on todella hyvä, koska toi vanha meikki on vaan paljon paremman näköinen. En ostaisi tuota kyseistä silkkiä, en pidä sen kasvoista. Toivottavasti eivät muuta kaikkia tälläin. Sekin olisi kiva jos tekisivät vähemmän posettavia ja noita nivelletyjä sekaisin, kuhan tietenkin ilmoittavat kunnolla kumpi on. Sekin olisi jännää tietää että voiko noilta vaihtaa kehoja päikseen, mutta en kyllä tiedä alkaisinko vaihtelemaan...

On tää kyllä sellainen että ei harmita yhtään että ostin noita vanhempia silkkejä. Ja varmaan ostan vielä pari lisääkin. Kun ostin ekat niin mietin että olikohan tässä nyt järkeä kun kohta tulee nivelletty, toisaalta en niistä itseäni kipeäksi maksanut, ja totesinkin kun ne käsiini sain että ehdottomasti olivat hinnan väärti, ja sen jälkeen olikin ihan sama millainen uusi on.  :cuteyes:

Silky

Netistä löytyy kuvia tästä nukesta vanhoissa vaatteissa. Osa sopii paremmin ja osa huonommin, mutta eihän se istuvuus täysin sama ole. Sama juttu jos itse käytän lainavaatteita  :D

Aioin ottaa nukesta kuvia vanhoissa vaatteissa, mutta en jaksanut yrittää sen kummemmin. Kokeilin Suite Retreatin kauluspaitamaista pyjaman yläosaa, mutta harittavat sormet eivät päästäneet kättä kapeasta hihansuusta läpi ja mun into loppui heti alkuunsa  :-\ Tällä tuntuu lisäksi olevan terävämmät kynnet kuin muilla... tai sitten nuo sormetkin on vaan niin kapeat...

Olen ollut niin ihastunut silkkeihin etten olisi ikinä uskonut sanovani inhoavani jotain silkkiä. Nyt sanon. Tää neiti ei yhtään nappaa. Ei tee mieli ottaa kuvia, ei tule mitään inspiraatiota.

Hunajasieni, nuken kroppa on todellakin vähän ysäri-nivelletty! Tipitii, minustakaan nivelet ei sovi silkille ollenkaan. Suurin pettymys ei kuitenkaan ole nivelet, vaan se että kroppatyyppiin on tehty valtavia huonoja muutoksia. Silkin kurvit on poissa, vartalo on suorempi. Nukke on painava, mutta materiaalissa on jotain muutosta; pinta on ikään kuin muovisemman oloinen. Hyvin vähän kylläkin. Nukke tuntuu ehkä vähän kevyemmältä kädessä, mutta siihen on syynä varmaan tuo ylenmääräinen laihuus. Mukana tulee entisenlainen ständi mutta nukke ei pysy siinä. En ole varma onko sääret pidemmät vai pidentävätkö saapikkaat niitä. Saapikkaat pitäisi ottaa pois kuuman veden avulla eikä mua kiinnosta nähdä vaivaa  ::)

Taisin jo kerran kirjoittaa ettei tää ollut kallis. Siinä mielessä suosittelen ostamaan, varsinkin jos omistaa aikaisemman silkin -ero on paras kokea ihan itse. Ja eihän sitä tiedä; joku muu saattaa ihastua tähän (Hunajasieni  :D ), varsinkin jos nivellys on tärkeä juttu. Voin vain puhua omasta puolestani, että olen tolkuttoman pettynyt  :cry:

Laitoin nuken vitriiniin etualalle, sillä tämä neitonen auttaa mua ostamaan nukkeja järkevämmin; se ei ihan heti saa omanlaisiaan kavereita. Kun Mattel julkaisee promokuviaan (Glam Dress voisi olla sievä), vilkaisen tätä ja hupsis! ostohalut ovat välittömästi poissa  :peukku:

Jos tätä kroppaa halutaan pitää, minustakin hyvä ratkaisu olisi palauttaa vanha kroppa tähän rinnalle. Silkeissä on ihon- ja hiustenvärin suhteen valinnanvaraa, joten miksei voisi olla myös kroppatyypissä. Jokaiselle jotakin, ja Mattel pääsisi vertailemaan myyntilukuja.

Avotuli, samanlaiseen muoviseen alusmekkoon ainakin mä olen törmännyt jo aikaisemminkin; suojaa värjäytymiseltä  :wink: Tämä mekko selvästi värjää, sillä nuken rintalastassa on pieni musta jälki.

Hunajasieni, tässä vielä pari kuvaa:

BFMC Silkstone comparison - body by Silky, on Flickr

BFMC Silkstone comparison - body by Silky, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

tokkopahka

Minua ärsyttä eniten se että ne saumat ovat niin näkyvät. Tosin jos sen saa max 50 dollaria niin ehkä harkitsen. Mutta aika tylsä nukke
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Hunajasieni

No jopas on perseetön (vai pitäisikö sanoa perseestä :D ) tuo keho. Nyt ymmärrän paremmin mitä tarkoitit sillä että kurvit on vedetty pois ja keho on tosi lättänä. Sun täytyy vaan toivoa että jos eivät vielä ole suunnitellu enää vanhoja kroppia tekevänsä niin että floppaavat nämä nivelletyt niin pahasti nämä että siirtyvät takaisin vanhoihin?  :rofl:

Jätetään mietintämyssyyn tämä, katsotaan sitten kun on joku julkaisu jonka kasvoista pidän ja ihon- ja hiusten värikombosta. ^^ Ei ainakaan mikään hirvittävä kiire tullut shoppailemaan, mutta ei sitä ikinä tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Hilja

#29
Pienellä jännityksellä avasin eilen oman nukkeni paketista. Pakkaus oli mielestäni erittäin kaunis ja nukkekin näytti paketissaan aivan suloiselta.

Pikkumusta puku on kaunis linjoiltaan ja sopii hyvin nukelle. Muoviset saappaat ovat mielestäni outo yhdistelmä juhlavaan asuun ja jouduin tekemään niihin viillot saadakseni ne pois nuken jaloista. Alusvaatteet tai sukkahousut puuttuivat kokonaan.

Keräilen nykyisin lähinnä nivellettyjä nukkeja joten mitään erityisen huonoa ei mielestäni nivelletyssä silkissäni ole. Ihmettelin kuitenkin tuota kyynärpääniveltä joka näyttää liian avonaiselta. En myöskään uskaltanut kokeilla irtoaako käsiosa pukemista helpottamaan.
Nukke on mielestäni hieman liian painava nivelletyksi. Hoikkalinjaisuus on mielestäni plussaa, esim. Poppy Parkerin vaatteet sopivat sille hyvin :smiley:

Ymmärrän hyvin Silkstone keräilijöiden pettymyksen. Nukke on erilainen ja tuntuu vieraalta. Laitoin omani kuitenkin Silkstone hyllyyn ja se näyttää siellä Silkin pikkusiskolta tai nuoruudenkuvalta -sopii hyvin joukkoon.

Toivon silti että perinteinen Silkstone linja jatkuu ja nivelletyt hieman parannettuna versiona tulevat sen rinnalle, niitä odotettiin pitkään.


Leikkiä ikä kaikki