Nivelletyt silkit

Aloittaja Silky, marraskuu 16, 2015, 20:26:56

« edellinen - seuraava »

Silky

Noniin! Nyt se on totta! 2016 alkaa tulla nivellettyjä silkkejä. Kauan sitä on odotettukin. Pari linkkiä:

http://insidethefashiondollstudio.com/2015/11/15/articulated-silkstones/

http://papusilemele.com/en/2015/11/13/first-images-of-the-new-posable-articulated-silkstone-barbie-dolls/#comment-417416

Millä mielellä täällä ihmiset ovat? Itse olen kahden vaiheilla. Tietysti odotan innolla; jännä päästä näkemään millaisia ovat, ja kai noita on pari ostettava  :D  Mutta mutta... En mä nyt niin kamalasti niitä niveliä kaipaa...

Eka reaktio noista kuvista oli: ihan kuin Look-sarja!  :shock:  Enkä sano tätä positiivisessa mielessä  :shuting-up:  Mattelilla on aivan tarpeeksi "perusbarbeja". Pelkään että tappavat BFMC-sarjan. Silkit on aina olleet laadukkaita, tyylikkäitä, vähän vanhahtaviakin. Toivottavasti sarja ei muutu niin moderniksi että nukeista tulee muiden Barbejen kaltaisia -silkit on ainakin minun mielestäni aina olleet oma porukkansa ja juuri siinä on se niiden viehätys. Minusta se jäykkyys on silkkien juttu enkä välttämättä haluaisi sitä muuttaa. Toivottavasti materiaali pysyy samana (tai samankaltaisena edes).

Nivelletty nukke on kiva kuvattava, kun se on niin ihmismäinen. En kuitenkaan tykkää niistä nivelistä; nuken raaja on paljon kauniimpi yhtenäisenä. Lisäksi miellän silkit vitriininukeiksi -hyötyykö niiden nivelistä paljoakaan? Itse en ainakaan hyödy. Tuolla ne pönöttävät, nivelillä tai ilman. Nivelletyt nuket tosin voisivat pönöttää vähän vähemmän  ;)

Innolla odotan, mutta jotenkin tuntuu silti että tää on end of an era  :neurotic:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

tokkopahka

Minäkin olen kanden vaiheilla. Nivelet on kivat mutta silkit on kummiskin pönöttäjiä. Ja jotenkin tyyli on mennyt halvempaan suuntaan, mutta se on aina ongelmana kun jotain tehdään pitkään. Ja se niveletty ruumis voisi olla vaihtoehtona ja myynnissä sellaisenaan. Mattel olis saanut hyvät rahat myymällä nivelettyjä kroppia eri väreissä, mutta kun se on Mattel.....
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

talo-i-sa


Silky

Lainaus käyttäjältä: talo-i-sa - marraskuu 17, 2015, 15:18:02
Ihmeellistä valitusta
Reps!  :rofl:  :rofl:  Pitää olla vaatimuksia  :rofl:



Tokkopahka, Mattel on Mattel. Tekisivät isot rahat kun tarjoaisivat irrallisia kroppavaihtoehtoja, mutta olisihan se liian vaikeaa  :D

Siinä mielessä lupaavaa että noissa promokuvissa näkyy sekä korvikset että laukku. Korujen ja asusteiden kanssahan viime vuosina onkin kitsasteltu...
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Vivi

Lainaus käyttäjältä: talo-i-sa - marraskuu 17, 2015, 15:18:02
Ihmeellistä valitusta

Ei kun kaikkihan on aina ihanaa ja täydellistä, varsinkin pinkkien lasien läpi katsottuna...  :rofl:

Mutta itse aiheesta... Jotenkin tuon silkin nivelet näyttää paljon siistimmiltä kuin noiden vinyylimimmien. Jännä kyllä nähdä miten ne on tehty. Hiukan houkuttelisi itsekin hommata yksi...
If it makes you happy...

Hunajasieni

Sen jälkeen kun Mattel meni muuttamaan monsterit ens vuodelle olen pelännyt että iskevät muihinkin, silkstoneihin erityisesti koska niitä halajaisin. Pelkään siis samoja mitä Silky, että muuttavat.

Nivelletty Silkki olisi kyllä tosi kiva, itse tykkään "leikkiä" nukeillani, ja tykkään posetuskyvystä, joten pidän myös jointeista. Eniten kiinnostaa että stringataanko ne niin kuin hartsinuket (kun silkillä ilmeisesti oli kuminauhaa sisällään) vai onko niillä joku tappi- tai pallonivel-systeemi. Mielenkiinnolla odottelen ja yritän olla hankkimatta hirveästi vanhoja silkkejä ennen kun näen nämä jointilliset... Ekoista silkeistäni tykkään kyllä, eikä haittaa että ovatkin vähän pönöttäviä (koska ne eivät olleet ihan hirveän kalliita), mutta kalliimmalla silkillä kyllä haluaisin jo että olisi jointtia.

Silky

#6
Eletään jo tammikuuta EIKÄ VIELÄKÄÄN LISÄÄ KUVIA!  :banging-head: :hyppely: Joo, odottaminen ei ole mun vahvoja puolia  :-\  :D

Tällainen linkki kuitenkin jo löytyy  :dance-to-the-groooowe:
http://www.thebarbiecollection.com/buzz/posable-silkstone-dolls-interview-robert
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Hunajasieni

Luulin aluksi lukevani eri ketjua ja että huusit mulle että kuvia! :rofl:
Oisin just sanonu että mulla meni 4kk edellisen blogipostauksen kuvien saamiseen nettiin että turha odotella hirveää vauhtia... XD

Mä vähän veikkaan että seuraavaksi tulisi kuvat suoraan valmiista nukesta, voisko se johtua siitä että panttaavat? Toivottavasti niillä ei ole tullut mitään ongelmia asian kanssa.

Silky

Lainaus käyttäjältä: Hunajasieni - tammikuu 05, 2016, 21:57:36
Luulin aluksi lukevani eri ketjua ja että huusit mulle että kuvia! :rofl:

Mä vähän veikkaan että seuraavaksi tulisi kuvat suoraan valmiista nukesta, voisko se johtua siitä että panttaavat?

:rofl:  :D
Varmaan panttaavat kun on iso uudistus tulossa -ihmiset täytyy pitää jännityksessä. En tiedä onko Mattelilla ollut lisäkuvia, en kuulu klubiin kun eivät palvele kansainvälisiä asiakkaita, mutta yleensä ne kuvat vuotaa sieltäkin tosi nopeasti julkisuuteen.
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Tinttufia

#9
Ihana nivelletty punapää!

http://www.wsj.com/articles/a-doll-stylists-tools-make-barbie-picture-perfect-1452016027

Yritin korjata linkin mutta en osaa....

Hunajasieni

#10
Tinttufian linkkiä en päässyt lukemaan kirjautumatta tai subscribaamatta, mutta onnistuin kaivelemaan tämän kuvan:

http://s.wsj.net/public/resources/images/BN-LY333_0105FI_G_20160104131631.jpg

Oliko siinä muita kuvia vielä?
Kiva kun linkkasit, eep ihania!

Silky

#11
Johan alkaa lyyti kirjoittaa  :devil:
Lisää samoja kuvia:
http://papusilemele.com/en/tag/2016-articulated-silkstone-barbie-images/
https://dutchbarbieworld.wordpress.com/2016/01/05/new-2016-silkstone-sneaks/

Punapää iskee tietysti heti ekana silmään, mutta mua alkoi kiehtoa tuo brunette jota ei näe kuin takaapäin, ainakin mekko vaikuttaa hienoimmalta  :blush: Vaatteista annan vähän miinusta (tahtoo iltapukuja!), mutta ehkä tää eka nivelletty sarja onkin enemmän nukke- kuin vaatepainotteinen.
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Hunajasieni

Yay, kiitos!

Ja mä luulen että noi mekot on ihan puhtaasti tollaiset sen takia että noi nivelet näkyy. Koska niitähän ne markkinoi. Niin ehkä iltapukuisia tulee myöhemmin, nyt halutaan että ihmiset näkee jointit.

Minäkin tykkään tuosta punapäästä, ehkä myös siksi että en muista hirveästi rehellisesti punaista hiusväriä olevan (yleensähän ovat oransseja tai sitten viininpunaiseen taittavia). (Itseasiassa kun sitä aikani tuijotin niin ei se ihan niin punainen ole, mutta todella kiva punapään tukan väri kuitenkin on oranssien ja punaisten skaalalla.)

Tinttufia



Tässä on se punapää. En saanut linkkiä korjattu.

Täti Monika

Pitkästä aikaa jotain kiinnostavaa Mattelilta ( Made to muuvit ja nää nivelletyt silkit). Tänä vuonna saattaa joutua nukkeostoksille  ;)
Silkit on musta aina olleet upeita ( nyt mullakin on niitä pari) ja nivelet kyllä mun mielestä nostaa niiden laatua lisää. Toivottavasti jatkossa tulee näyttävämpiä asujakin.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"