Silkit harrastaa / puuhailee

Aloittaja Silky, huhtikuu 24, 2015, 19:52:29

« edellinen - seuraava »

Silky

Onko silkeillä harrastuksia? (Lasketaanko kauniina oleminen?)

Shoppailu tietysti  ::)
BFMC Tout de Suite 2008 by Silky collector, on Flickr

Matkustelukin ehkä on harrastus   ;)
BFMC gift set Continental Holiday 2002 by Silky collector, on Flickr

Mutta hiihtolomalla harrastetaan aivan varmasti!
BFMC 45th Anniversary wearing Skiing vacation 2004 by Silky collector, on Flickr

Tenniskin on harrastus!
Verushka by Silky collector, on Flickr
(maila vintagea)

~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Tipitii

Tämä hyvä ketju  :peukku:
on parikin ... tai ainakin yks mikä tulee heti mieleen  - eikä oo kuvattuakaan tullut aiemmin  :blush:

Silky

#2
Muokkasin otsikkoa vähän kun näitä harrastuksia ei taida silkeillä hirveästi olla  :D Löytyiskö kuvia joissa nuket muuten vaan puuhailee jotakin?

Koska olen niin pettynyt silkkien uuteen kroppaan (ei ole nätti mun silmissä), olen yrittänyt löytää uusia näkökulmia vanhojen nukkejeni kanssa ja innostua niistä. Mulla on monta kaunista silkkiä. Voin nauttia niistä sen sijaan että harmittelen pilattua kroppaa!

Aloitin ryhmäkuvien ottamisen; ideana on että kuvassa tapahtuu jotakin eikä vaan pönötetä. Silkit on erityisen hyviä pönöttämään, mutta jospa ne haluaisivat tehdä jotain muutakin..? Ainakin voisi yrittää  :wink:

Ranta kutsuu -tosin tuo vaalea Debut polttaa kyllä nahkansa aika pahasti...
Going to the beach by Silky, on Flickr

Samat daamit pukeutumassa:
The dressing room by Silky, on Flickr

Oisko kello viiden tee?
Time for tea by Silky, on Flickr

Hääjuhla käynnissä:
The wedding singer by Silky, on Flickr

Morsiusneidot auttaa hunnun kanssa:
Happy tears by Silky, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Rana

Ilmeisesti silkit osaa muutakin kuin olla söpösti vitriinissä. Tosi kivoja kuvia ja jotenkin ilmeetkin vaihtelevat kuvakulmasta riippuen. Vähän meinaa useammassa kuvassa neitit näyttää kateellisilta toisilleen  :D Rankkaa tuo heidän elämä.

Mutta voi että kun tämä ei laske silkkikuumetta yhtään. Ihan liian nättejä  :hbeat:
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Tutu

Upeita kuvia ja nukkeja. Ehkä jonakin päivänä löydän sen oman.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Silky

Rana, ihan totta! Ilmeet tuntuvat vaihtuvan kun vaihtaa kuvakulmaa  :D Nää kun on jäykkiksiä niin liike ja asento pitää hakea toisella tapaa kuin nivelletyn nuken kanssa. Kiitos  :blush: Mä tykkään näistä.

Tutu, kiitos! Varmasti löydät...  :wink:

Actionkuvat jatkuu! Ekana ollaan day spassa ja oisko siellä sitten joku jo päässyt vilustumaankin..? Ystävätärporukka pääsee myös tapaamaan ison shown tähtiä ja kartanossa maalataan ilmeisesti rouvan muotokuvaa. Eikä elukan ulkoiluttamista saa unohtaa  :chuckle:

At the day spa by Silky, on Flickr

Under the weather by Silky, on Flickr

Come meet the stars by Silky, on Flickr

Come meet the stars by Silky, on Flickr

Work in the manor by Silky, on Flickr

Walking the pet (is it a white walker?!!!) by Silky, on Flickr

Kuvista täytyy mainita sen verran että flyygeli on kasaria (en tiedä mikä on mutta ei ole Mattel) ja epämääräisen pinkki -siksi kuva on mustavalkoinen  :peukku:  Tuo kristallielikko on kirpparilta; se pyysi niin kovasti kotiin että en voinut jättää sitä sinne.
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Adalmina

Hienoja puuhailu kuvia! Kyllä ne silkitkin saa näköjään tekemään kaikenlaista eikä vain poseeraamaan  :D
Hyvä idea muuten toi mustavalkoisuus poistamaan pinkin huonekalun  :peukku:

Silky

Lainaus käyttäjältä: Adalmina - kesäkuu 01, 2016, 00:36:47
Hyvä idea muuten toi mustavalkoisuus poistamaan pinkin huonekalun  :peukku:
Eiks ookkin!  :chuckle: Tuolla ylempänä mulla on sinisävyinen hiihtokuva ja nekin sukset on oikeasti sellaiset kirkkaat neonoranssit  :D Eipä tarvi maalailla! Enkä mä näitä kasarijuttuja edes rupeaisi maalaamaan koska kasariakin kerään -kasarinäkökulmasta katsoen mähän pilaisin ne.

Kyllä! Silkit osaa monenlaista, itsekin olen ihan hämmästynyt (ehkä se onkin heidän viitsimisestään kiinni...)  :D
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Silky

Taas huijasin pinkkien vaunujen kanssa  :D

Fairy godmothers by Silky, on Flickr

Fairy godmothers by Silky, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Täti Monika

Toi on kyllä hyvä keino häivyttää sitä liikaa pinkkisyyttä  :palvoo:
Ja silkeille mustavalkoisuus sopii hyvin muutenkin- klassikkoja kun ovat  :presenting:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Silky

^ Kiitos  :hbeat: Mustavalkoisuus ei todellakaan häiritse silkkejä, päinvastoin! Eikä tarvi ruveta maalailemaan. Tuolla aiemmin totesinkin etten edes alkaisi maalata kasaria uusiksi, koska kerään sitä aikakautta.
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Silky

#11
Sinisiä säveliä...

Blue tunes by Silky, on Flickr

Blue tunes by Silky, on Flickr

Blue tunes by Silky, on Flickr


Tehdään tuttavuutta Mishka-karhun kanssa! Olympialaiset v. 1980 Moskovassa ja Mishka oli maskotti  :blush: Karhu on mun lapsuuden tavaroita.

Say hi to Mishka! by Silky, on Flickr

Say hi to Mishka! by Silky, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Silky

Vaalihuumaa, taitaa seuraava pressa ollakin tässä!

The president? by Silky, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Kaisa


Silky

~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~