Silkkimiehet

Aloittaja Silky, huhtikuu 11, 2015, 20:23:31

« edellinen - seuraava »

Silky

Miehiä on ainakin se Fashion insider, nää 2 sekä Mad Men -miehet... :

BFMC gift set 45th anniversary 2004 by Silky collector, on Flickr

BFMC Nikolai 2011 by Silky collector, on Flickr
BFMC Nikolai 2011 by Silky collector, on Flickr

Mun lemppari on tää Nikolai -realistisempi kuin esim. tuo 45th Anniversary miekkonen  :hbeat:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Adalia

Fashion Insider on (toistaiseksi) ainoa Silkkimies täällä... Nikolai  :hbeat:
Life in plastic
It's fantastic!

kettujasusi

Nikolai... huoh. Miten voi olla noin ihana? Huutonetissä on kyseinen herra myynnissä, muistilistalla pidän ja ihailen. Toistaiseksi kuitenkin olen onnistunut pysymään lujana. Sitten jos sortuu, niin pitäähän hänelle daamikin hankkia ja ehkä kavereita ja... Ja sitten on peli menetetty. Ei enää uudenlaisia nukkeja tähän taloon.

TaruinenAave

Nikolai on mun mielestä kolmen komeimman Mattelin koskaan tekemän Kenin joukossa.  :hbeat: Itse sain sen vanhemmilta 25-vuotislahjaksi. Myös Mad Men Don Draper löytyy vitriinstä, ostin joskus Silky Streetin tarpeisiin kun halvalla sain, vaikken sarjaa olekaan katsonut. :D Komea kyllä sekin on, vaikka näyttääkin enemmän Rock Hudsonilta kuin Jon Hammilta.

Merineiti

Voi ei miten ihana Nikolai! Tämmöisiä tiennyt olevankaan... Toivelistalle menee, ehdottomasti! Ja kuvia ihailisi enemmänkin *vinkvink
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Tipitii


Yksi ainokainen SilkkiMies täällä - Don Draper
ja on kyllä enemmän Rock Hudsonin näköinen kuin Jon Hammin esittämän hahmon näköinen.
Kaikki Mad Men jaksot tullut katsottua ja kärsimättömänä odottelen että viimeinen pätkä tulisi DVD:lle muiden jaksojen jatkoksi  :D

Leidiseurana tässä High Tea & Savories















Adalia

Kuvasarjasi on kuin jostain 50-60-luvun elokuvasta (Hitchcock jopa)  :faint:
Life in plastic
It's fantastic!

Silky

^Ihan samaa mieltä  :cuteyes: Ja tosiaan, kyllä tuo miekkonen enemmän Rock Hudson olisi... Komea on! Tosi hienot kuvat leidin kanssa  :dance-to-the-groooowe:

Nikolaista vielä (Merineidille) pari kuvaa:
BFMC Nikolai 2011 by Silky collector, on Flickr
BFMC Nikolai 2011 by Silky collector, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Milo

Mulla tuli kanssa Tipitiin kuvista mieleen Hitchcockin (olipa vaikea kirjoittaa oikein, vaikka lunttasin...) leffa Vaarallinen Romanssi. Siinähän Gary Grant ja Eva Marie Saint kiipeilee juuri tuollaisilla kallioilla. Upeat kuvat!

Ja Nikolai on kyllä Namu!  :D
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Täti Monika

Hienoja kuvia ja silkkimiehiä! Nikolai on kyllä komea  :hbeat:
Muistankohan väärin vai puhuiko joku fortsalla joskus jostain kuulleensa että Mattelilla oli aikeita yrittää nivellettyä silkstone- kroppaa? Jos muistan oikein ja tällainen hanke on/ on ollut olemassa, mitäköhän sille hankkeelle nyt kuuluu?
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Tipitii


Tänks  :smiley:
siitähän nuo -
Hitchcockin Vertigosta (1958) -
tuli telkusta ja katoin että High Tea & Savories silkki on ilmetty Kim Novak  :D





Adalia

No niin! Kiitos Tipitii ihanista kuvista  :palvoo:

(Ohjaajan nimi vaikea kirjoittaa lunttaamallakin, sanon kuten Aku Ankassa, että Hiisikukko :D )
Life in plastic
It's fantastic!

Silky

Lainaus käyttäjältä: Täti Monika - huhtikuu 13, 2015, 10:15:13
Muistankohan väärin vai puhuiko joku fortsalla joskus jostain kuulleensa että Mattelilla oli aikeita yrittää nivellettyä silkstone- kroppaa?

Minä muistan tällaisia puheita! En ole kuullut kylläkään mitään "uutta"...

Henk.koht. en toivo nivellettyjä silkkejä, täytyy sanoa. Niin kivasti kuin nivelletty nukke taipuukin niin en tykkää niistä näkyvistä nivelistä yhtään  ::) Lisäksi kun silkeistä on puhe, niin materiaali on painavaa -mitenköhän nivelet edes kestäisivät..? Ja vielä, olisiko keräilijöillä kuitenkaan niin paljon tarvetta nivelletylle silkille? Tuntuu että nää on enemmän sellasia vitriinissä viihtyviä ja pönöttäviä tyyppejä  :tongue: (ainahan voi vaihtaa kropan  :peukku: )
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Tipitii

Lainaus käyttäjältä: Silky - huhtikuu 13, 2015, 16:32:41
Henk.koht. en toivo nivellettyjä silkkejä, täytyy sanoa. Niin kivasti kuin nivelletty nukke taipuukin niin en tykkää niistä näkyvistä nivelistä yhtään  ::)

Ihan samaa mieltä täällä noista nivelien näkyvyydestä  :D jotensakin omaan silmään nivelettömät on mieluisampia; kuvauksellisuus pönöttävissä on tietysti ihan eri kuin nivelletyissä ....
mulla valtaosa kaikista nukeista tönkkönukkeja - muutama nivelletty ja ne tuntuu ihan spageteilta  ::)

Silky

~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~