Silkkien ihonvärit

Aloittaja Silky, huhtikuu 07, 2015, 20:56:21

« edellinen - seuraava »

Silky

Viime vuosien aikana Mattel on lisännyt pari uutta ihonväriä silkeille, ja myös alkanut nimetä eri sävyjä.

Tummasta vaaleaan (ja kuvassa vasemmalta oikealle):
Afra: AA; tummaihoinen
[nimetön]: vaalea iho, ruskettunut
Classic beige: vaalea iho, silkkien "alkuperäinen perusväri"
Peace: hyvin vaalea, valkoinen iho

Silkstone skin tone comparison by Silky collector, on Flickr

Mistä te tykkäätte? Itse kallistun ehkä eniten tuon valkoisen Peacen puoleen, se on niin posliinimainen  :hbeat: Toisaalta Classic beige on klassikko... AA:ta kaipailisin myös tummempana versiona, nykyiset AA:t on aika vaaleita.
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

avotuli

 :hbeat: kiitos, hyvä tällainen värilistaus.

Pidän kyllä kaikista, ongelmallista valita. Nukke on se mikä tekee jutun, ei oikeastaan väri. Classic beige on useilla joista tykkään, ja olen yhtä mieltä, Silky, enemmän AA ja mieluusti ihan Nichelle-Africa-tummaa ois kiva saada! Kovin ovat vielä mulatteja mitä nyt on Silkstone AA.

(Ai hemmetti multa puuttuu nuo rantamisut tyystin kiitti vaan...)(villauspiste)
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Hunajasieni

Mitä honväriä tuo Lingerie 3 edustaa? Onko se tuo classic beige? Sitä veikkaisin. Vain neljä väriäkö niitä on tehty? (vain ja vain :D ) Vitonen lienee toi AA, se on aika selkeä. Nyt taas tuli hirveä kaikki kerätään ihonväri buusti, perhana.

Silky

^ Mattel alkoi nimetä nuo ihonvärit aikas äskettäin mutta joo, sitähän se on  :tongue: Kaikki alkuaikojen silkit on sitä samaa sävyä (paitsi AA tietty). Se valkoinen vaalea taisi tulla mukaan 2009... Ruskettuneita ei muistaakseni ole muita kuin Palm Beachit, mutta muuten noita ihonsävyjä käytetään kaikkia, vuoden 2015 silkeissäkin oli edustettuina kaikki paitsi just se ruskettunut iho.

AA on helppo tapaus, mutta silmämääräisesti näkee kyllä myös aika hyvin kumpaa vaaleaa ihonsävyä nukke on. Tai ainakin minä olen oppinut katsomaan  :naamakämmen:  :D Ja jos on epävarma, kantsii etsiä netistä kaverikuvia; vierekkäin nukkeja on helpompi vertailla.
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Hunajasieni

Okei hyvä tietää. :) Kiitos! Joo mulla on ihan hyvä silmä nukkejen ihonväreille, oon tehnyt tosi paljon hartsisia hybridejä ja niitten takia on tullut tutkittua paljon. Tykkään myös tosi paljon eri ihonväreistä ylipäätään, niin sekin vielä. Mutta kiva tietää näistäkin enempi, uskon kuitenkin että Silkstonet on ne "mun juttu" barbeissa joita voin hankkia useammankin.

Joo AA-väristen lisäksi mulla on listalla tollainen tannikin/päivettynyt/ruskettunut versio... :eieieiei:

Ah aivan, olin jo ihan unohtanut että vertailemalla paras. Herpa derp. Ihan hyvinhän sen kyllä tunnistinkin, mutta aina on kiva olla varma.  :cuteyes: