Uusia Silkyjä

Aloittaja Ninni-doll, marraskuu 24, 2012, 16:27:48

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

(pelastetusta osa)

kirj. Hilja 14.01.2012

Juuri kun olin luullut saaneeni silkkikokoelmani kerättyä niin taas heräsi pakottava kiinnostus   Menneellä viikolla kotiutui upea Continental Holiday. En ole vielä raaskinut irrotella nukkea ja vaatteita laatikostaan jossa ne ovat viihtyneet jo 10 vuotta. Toisaalta hyllypaikka on jo odottamassa.. ehkä vapautan hänet huomenna


Adalia

My precious, kauan kaivattu ja kauan villannut Happy Go Lightly kotiutui tänään  :hbeat:  :hbeat: Kiitos kharn  :hug:



Life in plastic
It's fantastic!

kharn

Kiva että pääsi turvallisesti perille!! :)

Milo

Pitääpä nyt vähän avautuu mun uusimmasta hankinnasta ja mun tuuristani... huoh!
Mun Liz Taylor White Diamonds silkki saapui viimein maanantaina! Sen hankkimisessa oli kyllä niin paljon mutkia matkassa: Olin ennakkotilannut sen jo kesällä ja odottanut sitä koko syksyn ja se ehtikin sitten loppua Pink Ponytailsista joten jouduin ostamaan sen ebaystä. Sit se oli reilun viikon tullissa kun se tullausilmoitus hävisi postissa... No sain sen viimein tämän viikon maanantaina, kävin postista töitten jälkeen ja malttamattomana avasin sen. Kattelin sitä laatikkoa ja nostin sen kannen ja sit huomasinkin jo et se takaosa oli ylhäältä ihan ruttuun painunut! Olis tehny kyllä mieli sanoa pari valittua sanaa  :devil: ku tarkotus oli pitää se boksissaan MINT kunnossa ni enkö minä mämmikoura sitten heti saa sen ruttuun viidessä minuutissa!  :naamakämmen:
En kyllä tiedä miten se edes tapahtui, varmaan nostin sitä siitä yläosasta ja se laatikko painui sitten saman tien kasaan, kun se on leveäkin ja kumminkin aika ohutta pahvia. No soimasin siitä itteeni ja en ees viittyny kattoa koko nukkea pariin päivään. Nyt sitten oon leppyny sen verran että rupesin sitä kattelee ja otin pari kuvaakin (pitää ladata tänne jossakin vaiheessa). Se taitaa nyt lähteä siitä boksistaan sitten piakkoin, ehkä se halus sanoo että tunsi ittensä kuin kissaksi kuumalla katolla ja halus hypätä pois  :D
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Adalmina

Kyllä nuke tietää mitä haluaa ja Lissu selvästi halus näytille!  :cuteyes:

Adalia

#5
Tinttufialta The Interview  :hbeat:




Life in plastic
It's fantastic!

Ivla

 :Look_Up: The Interview'lla hienostuneet, kauniit värit. Upea!

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

HelloDolly


Ninni-doll

On se kyllä upea punapää! Olisit ottanut tänään mukaan niin olisi päässyt vähän räpläämään  :D

Jasmiina2


avotuli

ouch ihana :faint: ja mikä meikki  :hbeat:

ONNEA  :hug:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Vivi

Toi Luncheon on kyllä jännä: toisaalta niin hempeä, mutta toisaalta dramaattinen. Ja sithän sille voi hommata vielä kaveriksi kaksoissisko Paris Doll Convention Luncheonin, jolla on keltainen tukka: http://papusilemele.com/en/wp-content/uploads/photo-3-1.png;) Onnea uuden silkyn johdosta!

If it makes you happy...

Adalia

Kiitos kaikille  ^^  :joukkohali:

Nyt tuli silkki-ähky, tämä viimeisin on niin äkkimakea etten hetkeen tartte silkkejä  :D
Life in plastic
It's fantastic!

ShoeCat

Olipas tuo Luncheon Ensemble hurmaava!  :hbeat: