Silkki-kokoelmanne

Aloittaja Adalia, joulukuu 07, 2012, 16:35:27

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

Neito on aivan upea! Samoin koko kuvan asettelu. Mistä olet hankkinut tuon kauniin pöydän? Onko itse tehty?

HelloDolly

Kaunis ja tyylikäs lady!  Hieno on rekvisiittakin!

Tipitii

Kiitos  :smiley:

Pöytä on suomalaisesta nettikaupasta raisiobonsai.com  :smiley:
Löytyy sieltä kovapuupöydistä.

Tipitii


Hitchcockmaisen viileä ja vaalea leidi kuvausvuorossa tänään


                             High Tea and Savories








Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Vivi

#35
Ai hitsin pimpula, kun ovat ihania! Etenkin tuo High Tea & Savories!  :hbeat: Oon joskus leikitellyt ajatuksella, että myisin kaikki muusani pois ja alkaisin kerätä silkkejä... :drewl:
If it makes you happy...

HelloDolly

High Tea & Savories on mun pitkäaikainen ihastus  :hbeat:, hankintalistalla siis.  :cuteyes:

Ninni-doll

High Tea on kaunis, jostain syystä ei kuitenkaan oikeen minun juttu. Aikoinaan täällä Tempokisu kauppasi silkkejä ja pitkään arvoin High Tean ja Tweed Indeedin välillä, valitsin sitten jälkimmäisen ja olen ollut tyytyväinen

tokkopahka

Se on vaikempia silkkejä, sille kalpaavat hyvin harvat vaatteet. Mutta rakastan sitä ja onneksi löytyi sen verran edullisesti että minulla oli varaa siihen  :tongue:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Hilja

Tänne on tullut toinen toistaan upeampia nukkeja :smiley:

Oma Silkstone kokoelmani on jo valmis. Tässä he poseeraavat yhdessä hameet hulmuten :



Vasemmalta: Betty Draper, Trench Setter asuna New England Escape, Market Day, Tout deSuite asuna Country Bound, Continental Holiday, Debut AA asuna Movie Mixer
Leikkiä ikä kaikki

Ivla

Upean tyylikäs pastellivärinen katras :aplause:

Joskus mietin, että olipas ihanaa osata päättää, milloin kokoelma on valmis - mutta valmistajat lykkäävät markkinoille aina vain ihania nukkeja :D Ja sitten, kun joidenkin nukkejen / sarjan osalta kokoelma alkaa olla kasassa, niin löytyykin jokin uusi, ihana nukkekohde  ^^ Keräilijän elämää  :blush:

Hilja

Olet oikeassa Ivla, kuulostaa ehkä liian päättäväiseltä sanoa että jokin kokoelma on valmis. Keräilijä minussakin kuiskaili uuden Coctail Dress Barbien suuntaan mutta nukke onkin loppuunmyyty omilla diilereilläni -pettymys ja helpotus samaan aikaan. Kuten ilmaisit, keräilijän elämää  :blush:
Leikkiä ikä kaikki

Ninni-doll


Jennijee

#43
Hiljalla on toinen toistaan kauniimpia silkkejä!

Tässä minun Grace Kelly silkkini yllään muusa-Gracen puku.


tokkopahka

Se on aivan täydellinen sinun hyllyssä  :hbeat:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..