Silkki-kokoelmanne

Aloittaja Adalia, joulukuu 07, 2012, 16:35:27

« edellinen - seuraava »

avotuli

Mulla on Lingeriet #4 ja #5AA sekä Interview - MrZ hybridi Sofia. Pitäisi kuvata taas...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

tokkopahka

Minulla on Lingeriet 3, 4, 5. Chinoiserie Red Sunset, Delphine Barbie, Muffy Roberts Barbie, Suite Retreat, Stolen Magic, Trace of Lace, Day at the Races, Pretty Pleats, Tweed Indeed, The Waitress, The Interview, Market Day Barbie, Preferably Pink, The Showgirl, Debut, Kitty Corner Francie , Fashion Insider Ken, The Spa Getaway, High Tea and Savories, Hollywood Hostess. Siinä tais olla kaikki tänhetkiset silkit  :neurotic: :shock: :faint: Eihän niitä ole kuin jokunen  :rofl:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Ninni-doll

No huh!  :shock: YHTEISkuvaa, kiitos!  :D

tokkopahka

Ei onnaa  :D osa on vähän hukassa  :blush: Eikä minua huvittaa järjestää ne takaisiin hyllyihin  :eieieiei:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Adalia

Huh huh, Tokkis :D Mulla on vasta 3 tyttöä ja 1 mies...
Life in plastic
It's fantastic!

Aliisa

Nyt se eka silkki on sitten ostettu. Tämän ketjun kuva tuotti tulosta. :cuteyes: En voinut enää vastustaa houkutusta, kun Huutikseen tuli Je Ne Sais Quoi NRFB myyntiin.
:winning bid: Villauspisteet Tipitiille. :peukku:

Adalia

Onnea Aliisa  ^^ Laitapa kuvia, se nukke minuakin kiinnostaa, eli jos saat sitten sinäkin villauspisteet  :D
Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Minun Je Ne Sais Quoi on yksi rakkaimmista silkeistäni ja nimeltään Aliette (rakastan ranskattaria muutenkin)




Vivi

Enchantée Mademoiselle Aliette!   :deal: Jos mie keräisin silkkejä, Je Ne Sais Quoi kuuluis ehdottomasti kokoelmaan!  :palvoo:
If it makes you happy...

Avasund

Oi ihania naisia. Joan on niiiiiin hieno. Hänet on hankittava!!
Töihin siitä!!

Jennijee


Adalia

 :Look_Up: Pahus, mulla tuo käväisi, en syttynyt vielä silloin silkeistä, mutta nyt on tilanne toinen  :chuckle:

Villauspiste Jennijeelle  :wink:
Life in plastic
It's fantastic!

Jennijee

Eipä tuon todellinen kauneus tullut noihin kuviin, mutta lähelle meni.  ;) ;) ;)

tokkopahka

Jos olisin älynnyt pitää sen laatikossa, niin minulla ollisi tuo vieläkin  :whaddado:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Tipitii



                                                                                    Pretty Pleats






Nukke on ollut jo pidemmän aikaa mulla, nyt vasta tuli kuvattua.
Hiukset on päässy painumaan takaa, nukke kun on laatikossa vaan makaillut, tarvetta kampaajalle  :smiley:

Tykkäsin tämän puvusta, tykkään vieläkin ja sen takia tuli aikoinaan tämä ostettua.