Silkki-kokoelmanne

Aloittaja Adalia, joulukuu 07, 2012, 16:35:27

« edellinen - seuraava »

Adalia

Mitäs Silkstoneja teidän kokoelmissanne on?

Mulla on Fashion Insider Ken  :hbeat: , The Waitress ja Lingerie nro jotakin. Kokoelman kruunuksi sain nyt Happy Go Lightlyn  :palvoo:

Vähän on vielä Silkyjä, mutta kyllä hyllyssä on vielä tilaa :D
Life in plastic
It's fantastic!

Adalia

Upeita  ^^

Tässä (vähän pimeä, pitää hommata vitriinin valo) kuva Silkeistäni:

Life in plastic
It's fantastic!

TaruinenAave

Minulta löytyy Highland Fling, Palm Beach Swimsuit, Red Hot Reviews, Lingerie #5 ja Kitty Corner Francie.  :hbeat: Jossain vaiheessa pitää laittaa kuvakin tänne, jahka saan aikaiseksi sellaisen ottaa. :D

Ninni-doll

#3
Minun kokoelmastani löytyy seuraavat Silkit: Preferably Pink, Chinoiserie Red Moon, Suite Retreat, Lingerie #6, Je Ne Sais Quoi, Tweed Indeed ja Kitty Corner Francie



Ja kaikkien tyttösten nimet alkavat A:lla! He ovat siis:
Autumn, Asumi, Angelica, Alice, Aliette, Anabel ja April

Milo

Mäkin oon nyt palannut tänne uudelle sitille!  :dance-to-the-groooowe:
Kävin useamman kerran katselemassa että milloin pääsee forumille, kunnes tajusin että täähän on toiminnassa, täällä piilossa katseilta  :D

Mutta, mutta... nyt olis mahdollisuus villitsemiseen. Oon ruvennu kattelee noita Mad Men silkkejä sillä silmällä että tekis mieli ostaa. Mut jos ostaa yhden, niin sitten on oikeestaan pakko ostaa ne kolme muutakin. Onks jollain kuvia omista nukeistaan? En oo oikeestaan nähnyt muita kuin promokuvat ja sit ebayn kuvat missä nuket on paketissaan.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Tinttufia


Multa löytyy toi Joan Mad Men:istä, laitan kuvan:

ja vähän lisää silkkejä....




Milo

Nää on kaikki aivan  :palvoo:
Ja toi Joan  :hbeat: Pitäisköhän mun repsahtaa ja hankkia se tai Betty...
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Jennijee

Tässä on minun Silkit. Tweed Indeed ja High Tea and Savories. Continental Holiday on kuvaamatta vielä. Kuvan keskellä komeilee Tokkopahkan Fashion Insider Ken!  :cuteyes:


Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Tipitii

Silkkikuvia

Je Ne Sais Quoi - omissa vaatteissaan




Dusk To Dawn - Vintage mustassa mekossa



Chinoiserie - Vintage Leisure Leopard




Red Hot Reviews omissa vaatteissaan



Lingerie nr 5


Adalia

Hollywood Hostess



The Waitress

Life in plastic
It's fantastic!

Täti Monika

Upeita silkkejä porukoilla  :palvoo:
Kyllä tuolle Tarjoilijattarelle sopii toi mekko  :hbeat:  hyvin, muistan sen jo aiemman fortsan ajoilta.
( Itselläni ei ole ainuttakaan silkkiä, yksi silkki-FR- hybridi kyllä, Siamalta vuosia sitten ostettu Silja  :hbeat:)
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Aliisa

Mulla ei ole vielä yhtään silkkiä. Oon muutaman kerran yrittänyt eBaystä huutaa, muttei ole onnistunut, kun hinta on kohonnut niin korkealle. Nyt kyllä lähti villauspisteet Tipitiille eteenkin tuosta Je Ne Sais Quoi -kuvasta. :shock: :faint: :palvoo: Saa nähdä ostanko vielä joskus. ;)

Ninni-doll

Je Ne Sais Quoi on ihana, kannattaa ehdottomasti ostaa!  ;) Ostin omani aikoinaan Ninalta, enkä aio myydä  :hbeat: