Isot kämmenet omaava Barbie, mikä?

Aloittaja Illuusia, heinäkuu 18, 2016, 22:07:43

« edellinen - seuraava »

Illuusia

Näin kirppiksellä ennennäkemättömän vaalean Barbien, josta en löydä mitään tietoa netistä ja josta ei valitettavasti ole kuvaa. Nukella oli valtavan suuret kämmenet ja käsivarsien asento: toinen käsi oli koukussa ja myös ranne oli koukussa, ja toisenkin käden asento oli muistaakseni hiukan normaaliasennosta poikkeava.

Barbie siis olisi voinut pidellä jotain, esim. vauvaa tai vähintää kassia :) Olisin ostanut sen, mutta siltä irtosi hiukset tuppoina - erikoista kyllä sekin, sillä nukke vaikutti aika uudelta. Nyt kyllä harmittaa hiukan, etten sitä hankkinut :)

Paukku

Googlaa Pet Barbie, noilla on erilaisissa asennoissa kädet...
Ikuinen pikku tyttö

Aliisa

Ranteesta koukussa tulee mieleen myös jokin laulava Barbie, jolla on mikrofoni kädessä. Jos googlettaa esim. singing barbie doll.

Voisiko olla esim. American Idol Barbie, Chat Divas Barbie.

Diamond Castle Barbiella on myös kämmenessä jotain toimintoja.

Illuusia

Kiitos ideoista! Se on tuo American Idol ja kaikissa netin kuvissa käsien koko ei näy, mutta löysin You Tubesta videon Barbie American Idol singing, jossa näkyy koko iso mikkiä pitelevä käsi ja toinen taiteellinen :D käsi. Mulla on noita laulavia nukkeja jo jokunen ennestään ja tämmöinen sopisi hyvin kokoelmaan, kunhan sillä vain pysyy tukka päässä :smiley: Tai sitten ystäväni hakee sen minulle ja siitä tulee joko mun kalju idoli tai eka roottaus =)