Very velvet Teresa ja Workin' out Teresa

Aloittaja Layla, joulukuu 14, 2015, 23:41:21

« edellinen - seuraava »

Layla

Koska en puhelimesta osaa tänne kuvia laittaa, enkä onnistunut niitä myöskään luomaani albumiin laittaa tuonne Galleriaan, koska kuvani ovat liian isoja enkä osaa niitä myöskään pienentää... Niin kokeilen sanallisesti selittämällä, josko joku saattaisi tunnistaa neidon, jolla on keskiruskeat, raidoitetut, KREPATUT pitkät hiukset. Niskassa vuosiluku 1990. Kasvoilla hyvin levollinen ilme, siniset silmät, hillitty meikki, huulet vähän raollaan, hampaat näkyvät. Ohuita ripsiä piirretty runsas rivi yläluomeen, alhaalla neljä ohutta. Muuten hiukset kammattu taakse, mutta ohut otsatukka keskellä otsaa. Timantti (strassi :) )-korvanapit, ei kynsilakkaa, ei sormuksia. Käsivarsissa pallonivel ts. kädet nousevat ylös suoraan sivuille. Polvet taipuvat. Paras tuntomerkki voisi olla asu, jotenkin sellainen tunne, että alunperin kuuluisi tälle nukelle ja paitsi kauniisiin kasvoihin ja hiuksiin, ihastuin nuken vaatteisiin. Tällä on joustosamettia tai velouria oleva musta, tiukka haalari, jossa ohuet olkaimet ja erillinen musta, lyhyt, pitkähihainen bolero. Mustat ohuet sukat ja ihanat puolipitkävartiset, korkea- ja paksukorkoiset, mustat "mokka"saappaat. Jumpsuitin (onko oikea sana :)) päällä on takaa avoin, nilkkapituinen kaksikerroksinen musta tyllihame, jonka päällimmäisessä osassa moniväristä glitteriä ja vyötäröllä leveä silkki(nauha)vyö, solmittava, pitkät nauhat saa rusetille. Tässä teille pähkinä purtavaksi, kun en tiedä edes miten noita kuvia saisi pienemmäksi. Ovat kaikki yli 1 Mt eli tuhottoman isoja....

Nukella on lisäksi hiuksissaan hopea-musta nauha (nepparilla kiinnitettävä), joka pitää hiukset löysästi kasassa. Ajattelin ensin, että sen olisi joku laittanut myöhemmin, mutta avattuani sen ja nähtyäni nepparit :D se näyttääkin kuuluvan alkuperäiseen asuun. Bolerosta löytyy B-merkki. Hiuksista vielä sen verran, että ne on leikattu kerroksittain eli ovat päältä lyhyemmät

Satumaa

Kaikki tuntomerkit eivät sovi, mutta ajattelin että jos nukkea olisi tuunattu ja asu ei olisikaan oma, niin voisiko kyseessä olla Butterfly Art Teresa? (En saa nyt linkkiä tähän kun oon kännykällä, mutta googlettamalla löytyy hyviä kuvia, kasvokuviakin.)
Tää olis vaan tällainen villi arvaus... :blush:
sometimes being invisible has it's advantage

Layla

Googlasin ja ei ehkä ole juuri tämä, mutta melko varmasti Teresa kuitenkin

tokkopahka

Olisko Very Velvet Teresa? Tuossa linkissä on hyvä kasvokuva tästä nukesta:
http://kattisdolls.net/facesI/fcTeresa90.htm
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

kitecat

Jotenkin mä ehdottaisin kans tuota Very Velvet Teresaa.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Layla

#5
Hei miksi tämä leikkaa viestit - käytän pikaviestiä kännykällä. No, itsekin ehdin hakemaan Teresaa kattisdolls-sivuilta ja oikeassa olitte, vv Teresa kyseessä. Kiitos avusta kaikille!

Satumaa

Kiva että löytyi!  :cuteyes: Tuo onkin mulle oudompi sarja, lienen kuullut kyllä, mutten muistanut tuollaista ulkonäköä. Oon ehkä Barbien nähnyt tms.
sometimes being invisible has it's advantage

Layla

Mulla on toinenkin Teresa, vähän Hawaii Teresan näköinen, mutta hiukset tummanruskeat, ei mustat, otsis, keskiruskeat silmät, heleän punainen huulipuna, keltaoranssit korvanapit. 90-luvun lopun neitoja. Ja sitten vielä yksi 80-luvun Teresa?, jolla hyvin pitkät tummanruskeat hiukset, otsatukkaa, ruskeat silmät, riippuvat korvikset (samanlaiset kuin kattisdolls-sivun Teresoilla), kädet koukussa. Tuolla 90-luvun lopun nukella nivelletyt polvet ja kyynärpäät. Noooo... yritän laittaa kuvia, jos en itse onnistu noita löytämään ja tunnistamaan :D. Kiitos vielä Satumaalle, joka ohjasi minut Teresa-nukkeja tutkimaan. Alan pikkuhiljaa tunnistaa Teresat eroon Barbeista... Oon oikeesti aika tietämätön vielä  ::) mutta onneksi täällä kivaa, avuliasta porukkaa  :aplause:

tokkopahka

Olisko toi 90-luvun Teresa Workin Out? Linkissä se on loppupuolella
http://www.barbieworld.altervista.org/Teresa.html
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Satumaa

Kiva että minustakin oli apua, vaikken oikeaa nukkea löytänytkään  :blush:

sometimes being invisible has it's advantage

Layla

Lainaus käyttäjältä: tokkopahka - joulukuu 16, 2015, 01:07:25
Olisko toi 90-luvun Teresa Workin Out? Linkissä se on loppupuolella
http://www.barbieworld.altervista.org/Teresa.html

No sehän se on! Workin' Out Teresa :). Joko mä oon hirveän hyvä kertomaan nukesta tai te ootte ilmiömäisiä tunnistamaan niitä  :aplause: :palvoo: Unohdin sitäpaitsi sanoa yhden oleellisen piirteen tästä nukesta eli sillä tosiaan on "lattajalat" vai mikä noiden matalakantaisiin kenkiin esim. just lenkkareihin sopivien jalkojen virallinen nimi onkaan. Siis nyt jo toinen tunnistettu, kiitos siitä tokkopahkalle! Ja Satumaa, juurikin sinun Teresa-arvelusi perusteella aloin katsella erilaisia Teresoja ja samoihin aikoihin kuin pari muuta täällä löysin itsekin oikean.

Hassua, nyt kun tiedän, että tuo on jumppatyttö, niin sillä päällä oleva valkoinen, itse tehty mekko ei tunnu ollenkaan sopivan sille. Jospa jostain saisi alkuperäiset vaatteet ja varusteet. Etten vain nyt sortuisi ebayhin...  ::) :D