Happy holidays barbi 1988?

Aloittaja jaanvu, marraskuu 13, 2015, 22:35:49

« edellinen - seuraava »

jaanvu

En edelleenkään saa lisättyä kuvaa viestiini, joten kokeilen näin sanallisesti. Eli löysin varastosta barbien, jonka nyttemmin netin hakukoneiden avulla olen tunnistanut vuoden 1988 Happy Holidays -barbieksi. Onko kellään tietoa, miten yleinen kyseinen barbie on Suomessa ja mikä sen arvo voisi olla? Barbiella on leikitty (nätisti) muutaman kerran -80-luvulla, eli se on poistettu laatikosta. Laatikko on muuten ehjä, mutta liimaukset ovat pettäneet ja teipattu. Barbielta puuttuu kaulakoru ja hiuskoriste, muut asusteet löytyvät.

Linkissä vielä netistä löytämäni kuva barbiesta: http://www.fashion-doll-guide.com/1988-Happy-Holiday-Barbie.html.

Tutu

Heippa! Meillä on tuolla "modernit nuket" osiossa "happy holidays barbie"-ketju. Itse olen ostanut nakuna koruineen Satumaalta happy holidays barbien 1989 vuodelta hintaan 4.50€ ja sen päällä olevan mekon barbie kirppikseltä hintaan 4.50e. Kyseinen sinun omistama 1988 nukke on haluttu ehjänä, alkuperäislaatikossaan josta sitä ei ole poistettu!, ainakin ebayssä. Sen hinta on siis koskemattomana nopealla vilasulla n. 40€+23e postit+mahdollinen tullimaksu 20€, irtopakkaus barbiesta pyydetään ebayssä n.27.89€+27.28€ shipping ja siitä ylöspäin ja kaikkea sen väliltä.
suomen markkinoilla Tori.fissä on myynnissä koskemattomana Happy Holidays barbeja 90-luvun alusta (jolta itsekin ostin omani) ja niiden hinta oli  siis avaamattomalle 30€/nukke+ kahdelle nukelle postit yhteensä 7.90€. Suomessa barbeista ei makseta kauheasti. Hintoja voit esim. katsella täältäkin myynti osiosta.
Laitoin sinulle yksityisviestiä.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

jaanvu

Kiitos paljon tyhjentävästä vastauksesta! Vastasin yksityisviestiisi.

Tutu

Näköjään mitä lähempänä joulua tullaan, on ebayssä kyseisen nuken hinnatkin noussut ihan tähtitaivaalle  :shock: Tuosta kyseisestä nukesta alkoi happy holidays-nuket, eli on siis ensimmäinen laatuaan.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Aliisa

Tuo kyseinen Happy Holidays 1988 on sarjan halutuin nukke. Muistan kun yhteen aikaan olisin hirveesti halunnut juuri tuon, mutta sitten kun katsoin eBaystä hintoja, tulin toisin ajatuksiin... Nytkin hyväkuntoinen avaamaton nukke laatikossan on yli 100 euroa postikuluineen. Tuon jälkeen ilmestyneet Happy Holidaysit ovat huomattavasti edullisempia.

Jos nukkea alkaa myymään, paljonko siitä saa riippuu ihan siitä millainen tuuri on ostajien suhteen. Itse yrittäisin myydä hyväkuntoista laatikosta poistettua nukkea aluksi esim. 35-40 eurolla ja sitten pikkuhiljaa tiputtaa hintaa, jos ostajia ei näy.