MOI

Aloittaja Kirsikka, helmikuu 11, 2017, 21:25:04

« edellinen - seuraava »

Kirsikka

Moikka olen ollut kohta, 2-vuotta jäsenenä täällä mutten ,ole oikein ollu aktiivinen täällä vaan enemmän fb muotinuket ryhmässä. Jokatapauksessa oon 18-vuotias pian 19 tyttönen pirkanmaan seudulta. Lapsena tykkäsin barbeista ja suosikkejani oli se konsertti steven happy family äiti ja niille kokoamani perhe jossa oli muita punatukkaisia. pari vuotta sitten innostuin uudestaan keräilemään barbeja ensiksi ostelin ihan vaan huutonetistä ja kirpputoreilta muutamia mutta, aika pian homma lähti lapasesta :D en varmaan ole ainoa.. Nyt en pysy enää laskuissa montako nukkea mahtaa kokoelmissa olla:P  Olen saanut äitini innostumaan myös tästä meidän yhteinen harrastus:)

Tutu

Tervetuloa  :aplause: Kiva juttu että yhteinen harrastus löytynyt. Mun äiti lähinnä pyörittelee silmiään, mutta välillä sekin sit ilmottelee jos on nähnyt jotakin barbeja jossain tai mökillämme on tullut mun lapsuuden juttuja vastaan.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Ivla

Tervetuloa ja kuulostaapa ihanalta, että tämä on teidän yhteinen harrastus  :cuteyes:

Kirsikka

joo se on kiva kun ,kotona on joku jonka kanssa jakaa harrastuksen ilot uudet löydöt jne :) kun, en muuten keräilijöitä tunne kun, lähinnä netin välityksellä kerran ,nähnyt joten odotan innolla miittiä maalskuussa !  :barbie:

Aliisa

Tervetuloa! :aplause: Happy Family -sarja on kiva, itse keräilen niitä. :smiley:

Kirsikka

mäkin keräilen niitä, ja ainiin oliha se mummikin mun suosikkeja lapsena! nykyään mulla on kokoelmissa on myös se AA isoäiti <3 haaveissa myös AA  isoisä

Aliisa

Oijoi, mistä olet löytänyt AA isoäidin? Mä en ole ikinä nähnyt sen sarjan AA nukkeja myynnissä missään. USA:n Ebayssä on, mut sieltä Suomeen maksaa niin paljon, kun tulee tullit ja verot päälle.

Paukku

Ikuinen pikku tyttö

Kirsikka

Ebaystahan se. maksoin paketissa 100e tulleineen ja postikuluineen joo se noissa ebayn on että, hirveen kovat postimaksut:(

Adalmina


Cindy

~Barbie-Ra~