Beach Fun Blaine Doll, Tropical Fiesta

Aloittaja Adalia, kesäkuu 17, 2014, 19:19:27

« edellinen - seuraava »

Adalia

Onko alkuperäisissä vaatteissaan?
TM/(C) 2001 Mattel Inc -leima niskassa
(C) Mattel Inc 1968 Indonesia -leima alaselässä



Life in plastic
It's fantastic!

Satumaa

Tää on muistaakseni Blaine, mulla on sama... (Maalaiskomedian Eero)

Vaatteet on tutut, en nyt vaan muista onko yhdistelmä, ja onko tämän...
sometimes being invisible has it's advantage


Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Merineiti

Hei, asiasta kukkaruukkuun, onko tää just se aussisurffari Blaine, jonka kanssa Barbiella oli sutinaa silloin, kun mattel keksi että Barbien ja Kenin pitää erota...?
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Satumaa

#5
Jep, Blainea tehtiin vain vähän aikaa. Muistaisin että 2006, ja oliko peräti vain sinä vuonna...?

Eli ei kauheesti oo häiskää kaiketi markkinoilla. Ite ostin niihin aikoihin kaks erilaista ja oon niistä pitäny kii. Ovat kivan erilaisia, ja varmaan piakkoin harvinaisiakin...?

muokkaus;

Niin siis olihan Blaine (erinäköisenä) jo Generation Girl- sarjassa käväisemässä, mutta tää "uus poikakaveri"- juttu tuli vissiin sen jälkeen. Muttei sit kauaa jatkunukkaa...
GG-Blaine oli vissiin joku "kaveri vaan", ku ei ollu varsinainen surffaripoika.

Vieläkin muokkausta, korjaan siis että 2004 tais olla Blainen vuosi ja saatettiin tehä 2004-06
sometimes being invisible has it's advantage

Adalia

Blaine oli muistaakseni Barbien ystävän Summerin veli - oon lukenut jostain Barbie-lehdestä :D

Barbie ja Ken erosivat, sitten tuli Blaine, mutta hän jäi kaveriksi, kun Barbie palasi (Mattelin päätöksellä :D ) Kenin kanssa yhteen   :wink:
Life in plastic
It's fantastic!

Satumaa

Joo niin tais ollakin Summerin veli.

Mulla oli semmoinen Barbie-lehti, jossa Barbie hyvästeli Blainen kun koulut alkoi ja se palasi takasin Australiaan. Joku fotosarjis   :smiley:

Olisko se ollu jotai 2006 kun se lähti sitte...
sometimes being invisible has it's advantage