80-luvun Barbiet

Aloittaja Ninni-doll, marraskuu 24, 2012, 21:08:41

« edellinen - seuraava »

Jalouse

Barbie and the Beat on vuodelta 1989.

Letizia

Lainaus käyttäjältä: Jalouse - tammikuu 05, 2014, 13:24:20
Barbie and the Beat on vuodelta 1989.

Kiitos tiedosta, selvisipä sekin. :>

Adalia

Onneksi mullakin on noita samoja kasareita, ettei iske kateus :D (Lapsena kadehdin esim. kaverin Tähtiloiste Barbieta, nythän se minulla onkin ;) )

Ihanat asetelmat olet taiteillut  :hbeat:  :hbeat:
Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Adalia, eikös se ole niin päin että minä kadehdin sun kasareita  :D Barbie and the Beat tosiaan on -89 joten se kelpaa hyvin kasarihyllyyn. Tuo hullu fani saattaa olla -79 puolella tehty, mutta kyllä sekin niin kuuluu samaan sakkiin. Itse sain tuollaisen Disco Barbien vuonna -88 synttärilahjaksi. Nyt harmittaa etten ostanut Adalialta sitä Disco Barbien toista versiota, olisi ollut kaksi hullua fania  :cuteyes:

Adalia

 :Look_Up: :D

Hei, mulla lienee vielä se toinen Disco Barbie, tarkista tilanne miitissä  :wink:
Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll


DarkJedi

https://kuvat2.huuto.net/b/ea/fc2f25d808bcdc4ba8a37dbf62a35-orig.jpg

Huuto. netissä myynnissä olevassa vuoden 1986 lelukuvastossa aika hieno tarjonta. Monta siskon nukkea ja minulla ollut tuo harmaa Dallas.

Nata

Lainaus käyttäjältä: DarkJedi - joulukuu 06, 2013, 11:52:01
Muuten onko kellään tietoa tai aavistusta siitä mitkä kasarinuket on olleet myydyimpiä? Kun jotenkin kummasti minulle tuntuu kasarinukkeja sisältävistä loteista aina tulevan Great Shape Barbie.  :tongue: Tämän hetken saldo kun möin yhden Adalialle on yksi hyväkuntoinen asussaan, yksi lilassa jumppapuvussa oleva sekä kuusi vähän enemmän elämää nähnyttä neitiä. Ja muistan kyllä selvästi että noita oli myynnissä joka paikassa silloin muinoin, taisivat vielä olla hintahaarukan alapäästä.

Siis OMG!  :shock: Mistä mäkin saan sen?? Omasta kun ei oo jäljellä kuin äärimmäisen ränsistynyt puku ja vissiin yks sivu siitä jumppaohjelehtisestä ja taitaa se kassikin olla... Toi Toy Story ei riitä lohdutukseks...  :sad-no: Mun on SAATAVA se oikea alkuperäinenkin, samoin Disco / Golden Nights Barbie, josta on jäljellä enää pää ja ehkäpä puvunriekale... Mun se puku oli / on kylläkin vaaleanruskea-ruskea...  :pohdiskelua:

Hitto tää ketju on paha... tästä ei hyvää seuraa...  :hbeat: 80's  :hbeat: (musiikki, tv-sarjat, Barbiet ja Sindyt, vaatteet...)
"Light up the darkness"
* Bob Marley

DarkJedi

Nata, jos ehdin viikonloppuna etsiä niin ylimääräinen Great Shape Barbie löytyy.

Nata

Oooh!  :palvoo:
Sepä vasta olisikin hienoa!  :smiley:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Jasmiina2

Twirly Curls pitkästä aikaa kameran edessä  :photo:


whitney

 :Look_Up:
Upea tukka! Onko se alkuperäinen vai uudelleen laitettu? Ihmeellisen hyvässä kunnossa pysynyt 80-luvun tukaksi, jos on alkuperäinen :O

Jasmiina2

On sitä muistaakseni uudelleen laitettu. Pitihän hiusten 'rullaus' laitetta toki hiukan kokeilla.  :D

avotuli

Mulla on blondi Twirly ja niillä on tosihyvän laatuista tuo tukka kyllä. Missä missi lienee sitä en tiedä mutta muistan että tukka on hämmentävän hyvä leikityksi...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Aliisa

Oho, oon aina luullut, että ainakin blondeilla Twirly Curls -nukeilla on tosi huono tukka. Mulla on blondi "käytettynä" ostettu ja tukka on tosi jäykän ja rasvaisen näköistä. Lähes ihan mahdotonta kammata, kun koko tukka on semmosessa jäykässä "köntissä". Nukesta on mulla myös toisen maan eri versio, jolta taaskin tukkaa on edellinen omistaja lyhentänyt paljon. Arvelin lyhennyksen johtuneen huonosta harjattavuudesta. Mutta oli kyllä yllättävää kuulla, että sitä on hyvälaatuisenakin. :aplause: Ehkä mie sen vielä joskus ostan boksissaan. :smiley: Oon huomannut tuota könttämäistä tukkaa myös Tropical Barbiella. Sen hiuksia on tosi vaikea harjata.

Tuo Jasmiina2:n Twirly Curls Hispanic on aivan ihana ja tuo kampaus on tosi nätti. :smiley: