80-luvun Barbiet

Aloittaja Ninni-doll, marraskuu 24, 2012, 21:08:41

« edellinen - seuraava »

Adalia

 :Look_Up:

Mun lapsuuden kaverilla oli Dream Glow Barbie, jota kadehdin  :chuckle: Löysin sitten nuken ensin ja Viviltä sain vaatteet & tavarat sille joten aikuisena helpotti :D
Life in plastic
It's fantastic!

Marianne

Jos avaat Ninni noi paketit, niin tahtoisin nähdä mitä kaikkea oheistavaraa Dance Magic Barbiella on tuolla boksissa. Mulla oli toi nukke lapsena, sekä saman sarjan Ken! Ne olivatkin mun ekoja nukkeja. Ehkä yhden Barbien sain niitä ennen.  :smiley:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Ninni-doll

Tottakai! Ja oon jo niitä vuorollaan availlut. Niissä on parasta se, että suurin osa on kertaalleen jo otettu lootastaan, eli ei harmita availla. Mun täytyy tosin ostaa uusi vitriini johon laitan pelkästään kasarinuket, ja sitä en kerkeä edes ajatella tän vuoden puolella. Ei kannata siis repiä niitä irtalleen nyt koska niille ei ole vielä paikkaa eikä edes standeja. Luuraan ja ihmettelen niitä vaan vuorotellen ja laitan sitten takaisin lootaan  :D

avotuli

Oi että kuinka ihana lahja! Kertakaikkiaan, kaikki kasariunelmat!  :hbeat:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Adalia

Music Lovin´Barbie & Great Shape Barbie - yhdet lemppari-kasareistani  :hbeat:  :hbeat: Klikkaa kuva isommaksi...

Life in plastic
It's fantastic!

whitney

Onko monellakin kasarbarbiella "vino" hiusraja kuten tuolla Great Shapella? Mulla on yksi vinohiusrajainen, mietin olisiko se tuo vai onko se useammalla tuon ajan nukella. Kauniita ovat nuo kasarisi Adalia :)

Ani

Upeita!! Tällaisia haluaisin itsellenikin :-) onko näitä jossain myynnissä?

Milli

Lainaus käyttäjältä: Ani - tammikuu 02, 2014, 19:13:42
Upeita!! Tällaisia haluaisin itsellenikin :-) onko näitä jossain myynnissä?

Ebay, huuto.net satunnaisesti, kirppikset, foorumin kirppis satunnaisesti.  :smiley:
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

DarkJedi

Tori.fi ja paikalliset nettikirpparit on myös paikkoja joita kannattaa seurata.

Satumaa

Joo huutonetistä ja torista olen bongannut ja muutaman tosi hyvän diilinkin noista kasari-ysäriajoista tehnyt, useamman nuken "lotista", kummastakin paikasta. Niitä kandee seurata, kun ihmiset luopuu lastensa ja omista vanhoista leluista. Vaikka nyttemmin aikuisiksi tulleet onkin jo leikkinyt uudemmilla, niin vielä noita vanhojakin löytyy, kun ovat saattaneet kiertää pari sukupolvea. Vielä löytyy niitä "vinttilöydöksiäkin" kuitenkin vintage-ajaltakin.  :peukku:
sometimes being invisible has it's advantage

Ninni-doll

#100
Minun ikioma "Pala Taivasta" on valmis  :aplause: Ja tämä on siis unelmoimani kasarihylly. Esittelyssä nyt ylin hylly: Tanssiaisunelmia

Superstar, Dream Glow, Peaches´n Cream, Dance Magic ja Magic Moves Barbie (4 oikeanpuoleista uusia)


Tätä persikkaneitiä on unelmoitu lapsuudesta saakka


Dream Glow


Kaikkien nukkein oheissälät laatikoista pääsivät mukaan hyllyyn, Magic Movesin kuvat oli kätevä kerätä tuohon "seinälle"


Dance Magicilla oli pahvista taiteltava standi mukanaan ja ihan hyvinhän neiti siinä seisoo (en tiedä näkyykö standi kuvassa helman alta)


Aurora, kysyit mitä Dance Magicilla oli loodassaan. Siellä oli siis se askarreltava standi, balettitossut, harja, pieni pyyhe ja huulipuna jolla nuken huulten väriä voi vaihtaa)

Vivi

Onpa ne sieviä!  :cuteyes: Hienosti täydentävät kyllä toinen toisiaan!  :aplause:
If it makes you happy...

Marianne

#102
Upeita!  :hbeat:


Eikö Dance Magicillä ollut sellaista vaaleanpunaista muovistandia johon saa yhden jalan kiinni? Mun lapsuuden nukella oli sellainen. Se oli sitä varten että neiti saa tanssia balettia tossuissaan ja tutussaan kun sen mekon irtonaisen alaosan ottaa pois. Dance Magicin tavarat näyttää kyllä tutuilta, mutta sitä pahvista tukea en muista. Onkohan niitä ollut erilaisia myynnissä?
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Ninni-doll

Ei sillä sellaista ollut! Pahvikartonki jossa pinkki taiteltava teline. Joka lootassa oli tietysti kiva mainos vuoden nukeista, tuossa Dance Magicin lootassa oli mainosjuliste

Marianne

Mulla on sitten ollut joku eri versio.  :shock: Muuten näyttää nukke ja tavarat ihan samoilta, mutta mun nukella oli muovinen standi eikä pahvinen.

Sen nuken nimi muuten oli Ruusutar. Tuo mekko kai muistutti ruusua.  :D Ja pikkusiskolla oli tuo Superstar, jolla on tähtiä puvussa. Kai sillä on tähdet silmissäkin? Siskoni nuken nimi oli nimittäin Tähtisilmä.  :rofl:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.