80-luvun Barbiet

Aloittaja Ninni-doll, marraskuu 24, 2012, 21:08:41

« edellinen - seuraava »

whitney

Bambi, vaikea sanoa kumman valitsisivat. Jotenkin nykyään lapset ovat jo pienestä pitäen niin median ja populaarikulttuurin vietävinä, että luulen monen tytön valitsevan muotivaatteisen barbien. Etenkin hiukankin vanhemmat, 7 v. ylöspäin tytöt varmaan valitsevat mielummin nuken, joka muistuttaa jotakuta idolia, Rihannaa tai vaikka Jenni Vartiaista, siis tyyliltään. Alle kouluikäiset tytöt taas varmaan leikkivätkin prinsessoilla, usein ainakin vielä alle kouluikäisten annetaan rauhassa olla lapsia ja elää osin mielikuvitusmaailmassa juuri prinsessa-ja prinssi-leikkeineen.

Ninni-doll

Xaralta tuli tänään Real Dancing Action Barbie ja se nyt sai väliaikaiset vaatteet. Pitää täällä kysellä teiltä niitä alkuperäisiä sitten


DarkJedi

Muuten onko kellään tietoa tai aavistusta siitä mitkä kasarinuket on olleet myydyimpiä? Kun jotenkin kummasti minulle tuntuu kasarinukkeja sisältävistä loteista aina tulevan Great Shape Barbie.  :tongue: Tämän hetken saldo kun möin yhden Adalialle on yksi hyväkuntoinen asussaan, yksi lilassa jumppapuvussa oleva sekä kuusi vähän enemmän elämää nähnyttä neitiä. Ja muistan kyllä selvästi että noita oli myynnissä joka paikassa silloin muinoin, taisivat vielä olla hintahaarukan alapäästä.

Adalia

 :Look_Up: Kiitos kun myit, olen himoinnut sitä Great Shapea siitä asti kun se esiintyi Toy Story 3:ssa :D

Kaikkein myydyin  :barbie: ikinä on Totally Hair Barbie. Kasareista en tiedä, Mattelilla lie tilastot...
Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Minä taas en muista koko Great Shapea lapsuudestani! Siihen aikaan oli ainakin Fashion Play ja Crystal Barbie mitä näki paljon. Ihmettelen yhä miten en onnistunut sitä Crystalia saamaan, yleensä vinkumalla sain minkä halusin (yleensä seuraavana jouluna) Mutta tuota Crystalia kun ulisin, niin sitten ajettiin Ykspihlajan Osuusliikkeen eteen ja haettiin sieltä se raitamekkoinen Daisy.... :-\ Leikin sillä koko automatkan iloisesti, sitten kotona aloin tajuta että sehän onkin sen upean Barbien korvike ja siitä asti vihasin sitä Daisya. Se on se raukka jonka nimesin Sontakorriksi suutuspäissäni  :rofl:
Tokaluokalla sain äidiltä synttärilahjaksi Disco Barbien, joten voisin kuvitella että niitä oli silloin yhä paljon myynnissä (-88) Ja sitten oli ainakin Superstar Barbieta

Ninni-doll

Tänään sain äitini ostaman joululahjan joka on yksi elämäni parhaista (1 nukeista ei ole 80-luvun, mutta sekin nyt on mukana kuvissa)









Muutama on NRFB, osa MIB ja KAIKKI tilpehöörit KAIKISSA tallella.  :dance-to-the-groooowe:  :faint:  :dance-to-the-groooowe:  :faint:  :aplause:

Ja kohta herään ja lahja olikin unta..... :chuckle:

Jasmiina2

Ooh, onpas upea lahja!  :palvoo: Jos meinaat poistaa nuo paketeista niin riittää varmaan hypisteltävää hetkeksi.

Ninni-doll

 :Look_Up: Arvaa vaan mitä täällä paraikaa teen..... :tongue: Vaikka nukkua jo pitäisi kun kello soi viideltä. Ei vaan malta!

Adalia

Wau Ninni mikä unelmapaketti  :hug:  :palvoo:
Life in plastic
It's fantastic!

Milia C

Dreamtime-nukella on ihana nallukka  :D
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Letizia

Wau, mikä nukkepaketti. Lapsena olisivat menneet silmät pyöreiksi ajatuksesta, että saa äidiltä kahdeksan barbia joululahjaksi!

pippa

Mikä unelma lahja! Meinaatko Ninni avata kaikki laatikot? Tuossa riittää tutkailtavaa pitkäksi aikaa... Dream Glow barbie on mun suosikki barbie ikinä!  :aplause: Onnea upeasta lahjasta, sulla on ihana äiti  :smiley:

DarkJedi

On se jännä mitä vanhemmaksi tulee sitä enemmän saa leluja lahjaksi.  :tongue:

Aikamoisia aarteita sitä löytyykin.

Ninni-doll

On hullua joo, lapsenahan en persikka-barbia saanut vaikka serkulla oli. Eipä tullut silloin mieleen että kunhan maltan n 30 vuotta niin sitten äiti lopulta sen ostaa  :rofl:

Vivi

WAU! Ihana lahja!  :hbeat: Muistaan, kun näin tuon Dreamtime Barbien Barbie-lehdessä. Se näytti niiiiiiin ihanalta.  :cuteyes: Dream Glow minulla oli, mutta se taisi taittaa niskansa jossain vaiheessa. Sen vaatteet ja tavarat menivätkin sitten Adalialle. Ai että, tuli kyllä melkoinen nostalgia-pläjäys näitä kuvia katsellessa.  :hbeat:
If it makes you happy...