80-luvun Barbiet

Aloittaja Ninni-doll, marraskuu 24, 2012, 21:08:41

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

Holiday Barbie on tosi kaunis  :hbeat:

Aliisa

Jennijeen Magic Moves on ihana. :blush:

Samoin Whitney86:n Super Hair Barbie ja Holiday Barbie. :blush: Holidayn mekko on hurjan ihana. :hbeat:

Letizia

Kasareissa on kyllä jotain jännää viehätystä. Ainakin toistaiseksi niitä on kokoelmassani kaksi. Tässä rouvat punaisissa:


Jasmiina2

Oih, aivan ihania  :hbeat: Nuo ovat kaksi kasaria, jotka ehdottomasti haluaisin kokoelmaan  :Look_Up:

Aliisa

Ihanat nuo Letizian kaksi tummaa kasaria. :smiley:

Ninni-doll

Minulla on tuo intialainen koska niitä kerään mutta ehdottomasti pitäisi saada tuo tumma kaunotarkin!

Adalia

Tuo tummempi neitonen on ihana!
Life in plastic
It's fantastic!

Satumaa

Mullekin kelpais vaikka molemmat!  :cuteyes:
sometimes being invisible has it's advantage

Letizia

Juu, vaikka kasareita onkin vain kaksi, niin olen valinnut ne tarkkaan. ;) Indian näin ensimmäisen kerran lapsena Billy Boyn Onnen kultatyttö -kirjassa, jota luin kai kirjastossa. En tiennyt mikä nukke se on, mutta se sekä samalla sivulla (s. 139) oleva Kira (ehkä Eskimo?) tekivät vaikutuksen. Huokailin vuosikaudet, koska ei ollut mahdollisuutta sellaisia saada.

Tropical Miko olisi kasareista toivelistalla... Mutta vuoden -88 DotW Korea on tulossa nakuna parin uudemman Kiran kanssa kunhan meren takaa ennättää. :)

HelloDolly


Alitsa

Minua kiinnostaisi tunnistaa yksi haalaripuku, joka on ainoa lapsuudestani jäljellä oleva Barbien vaate. Olisiko teillä vinkata hyviä vaatteiden- yms. säläntunnistussivuja?  :smiley:
We Girls can do anything!

Jasmiina2

Täällä foorumilla on tunnistusalue mihin voi laittaa kuvan. Jos hyvin käy niin joku foorumin jäsen tunnistaa asun  :smiley:

Ivla

Letizian kaksikko on upea! Hienosti sopii molemmille punainen  :cuteyes:

Adalia



no, on siellä ysäreitäkin :D

Life in plastic
It's fantastic!

whitney

Ihania!  :Look_Up:
Kuka toi keltamekkoinen on? Tukka on aivan upea, siis kasarikäkkärät. Minusta on jotenkin aina niin kiinnostavaa katsella mitä barbiet kertovat omasta aikakaudestaan. Tyyli ja vaatteet ovat useinkin sidoksissa aina kunkin aikakauden tyyleihin ja jopa yhteiskunnallisiin muutoksiin.