Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Tutu

Tässäpä muutama Turun löyty: Tuntematon sindy, sindyn mekko (ehkä pedigree ajata kun merkki viitaisi siihen?)sparkle beach barbie -95 vuodelta (eurooppa versio? eri väriset hiukset kun kahdella muulla aiemmallani), unibarbie ja my first barbie 1982-vuodelta ja joku pinkki mekko. aladinin jasminen housut ja omatekonen liivi.



tässä vielä tunnistusta varten tuo sindyn mekko.on erivärisen punainen kun mitä kuva antaa ymmärtää. enempi karpalon väri. ostin mekon ja sindyn erikseen eri kirppareilta.





How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

sininen

Olen Tutu aika varma, että mekko ei kuulu tuolle sindylle. Tyylillisesti sopisi pedigreen ja hasbron taitekohtaan 1980 -luvulle.

sininen

Sori, luin huonosti, eli olitkin jo veikannut kuten minäkin edellä.

Adalia

Hyväntekeväisyyskirpparilla oli luultavasti Twirly Curls Barbie, ainakin mekko on sen, ja pikainen googlaus kännykällä vahvisti epäilyn :D Hintaa vain 2,50 €...





Life in plastic
It's fantastic!

Jasmiina2

No voihan... :shock: Onnittelut! Hieno löytö.  :cuteyes:

Paukku

Kaunis löytö Adalia  :cuteyes:

Mä löysin tänään vähän vanhempaa nukkee ja uudempaakin...



Hämeenlinnan Hermansilta kaikki neljä.
Ikuinen pikku tyttö

Jasmiina2

Oi, hienot löydyt sinullakin Paukku.  :Look_Up:

Adalia

Paukku: kiitos  - ja onnea hienoista löydöistä!  :faint:
Life in plastic
It's fantastic!

Aliisa

#1388
Hieno löytö, Twirly Curls alkuperäismekossaan. :palvoo:

Ja voi miten mahtava löytö tuo Midge. :faint: :palvoo: En ole ikinä nähnyt noin vanhoja nukkeja missään kirpparilla.

Kävin itse tänään eräässä kaupungissa kirppiskierroksella. Ostin 13 nukkea. :blush: Aika tavallisia nukkeja, uudempia kuin v. 2000... Mutta ihan kivoja silti ja hintakin miellytti. Kaikki oli 0,50 - 3,50 eur / kpl.

justlikebarbie

Tuntuu että nykyään Barbien suosio olisi laskussa mitä kirppareita katselee. Suurinosa myynnissä olevia on hyvin vanhoja barbeja. Muistan itse myyneeni lähes kaikki barbini jo ihan pikkutyttönä itse taskurahan toivossa, mutta nykyään toreilla ei tyttöjä näy :/

justlikebarbie

Lainaus käyttäjältä: DarkJedi - maaliskuu 16, 2013, 12:31:05


Kirppislotti vitosella. Lin poskessa on jotain vihreää, ei näy "luonnossa" kyllä noin selvästi. Auttaisikohan Basiron?

Vitsit kuinka hienot nua Mulan-nuket. Enpä ole nähnyt silloin aikoinaan kaupoissa, olisin heti ostanut :D :barbie:

Clairis

#1391
Hyvät löydöt, Paukku! Kiertelen myös usein HML:n kirppiksiä, mutta vastaan tulee yleensä vain noita uudempia nukkeja. Tosin niitä näkyy olevan aika paljon liikkeellä.

(enpäs sittten osannutkaan liittää tähän sitä Paukun alkuperäistä viestiä :eieieiei: )

Louhi

Lainaus käyttäjältä: Paukku - syyskuu 16, 2015, 20:11:57

Mä löysin tänään vähän vanhempaa nukkee ja uudempaakin...


Oliko kalliita vintageja?

Paukku

Vintaget oli 22€ kappale ja Disneyt 5€ yhteensä
Ikuinen pikku tyttö

Louhi

Tässä vielä se lupaamani kuva Ponytailista.