Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Tutu

Itsellä kävi harrastuksen alussa säkä; kun sain huudettua huuto-netistä tuon capri-barbien avaamattomassa pakkauksessaan kohtuu edullisesti; ainoa oli että paketti oli hieman vauroitunut ja sielä oli joku banaanikärpänen tms. mutta kunnon pakastuksen jälkeen en ole jälkiä tms. nähnyt ja puhdas kyseinen nukke on.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

whitney

#1366
Oi oi mitkä löydät Adalia!  :aplause:

Minä myin taannoin parinkymmenen barbien lotin. Yksi  jäi harmittamaan, nimittäin United colours of benetton Teresasta luopuminen, kun nuo ruskeatukkaiset steffiekasvoiset ovat kuitenkin omassa suosiossa.

Mutta kappas tänään onni potkaisi ja löysin kirppikseltä kyseisen tytön vieläpä alkuperäisissä koruissaan. Ei ollut hinnalla pilattu,  3 e maksoi hän  :hbeat:

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Clairis

Kirpparilta tarttui mukaan tänään tällainen.



Päällä oli vieressä oleva juhlamekko ja hopeasaappaat. Vaatteet olivat melko likaiset, joten pesun kautta! Pesin ja harjasin myös hiukset (joita irtosi harjatessa aika lailla). Olen tässä yrittänyt selvitellä taustoja toistaiseksi onnistumatta. Kolmella kolikolla löytyi hänkin.

Louhi

Mulla olisi tänne nukke kuvattavaksi, mutta en ole saanut aikaiseksi  :naamakämmen:.

Adalia

Toissa päivänä Kontissa ei ollut barbin barbia, tänään lahjoituskasseja viedessäni tarkistin tilanteen ja melkein pyörryin: neljä korillista barbeja ja muita muotinukkeja  :faint: Pengoin parhaat päältä  :D

Varmaan oli joku keräilijä lahjoittanut nuo, koska nuket olivat hyvässä (ellei alkuperäisessaä) kunnossa ja mukana oli Fashionistas-päisiä hybridejä...

Hinnat nousseet: aikuisnuket 8 € kpl, Skipper 5,50 €. Kassalla setä kysyi Kenistä, onko alkuperäinen... joo, tietääkseni (asua tarkoitti kai), toteaa, että sait ilmaiseksi (8€), kuulemma arvo 500-600 €  :rofl: Siis 2000-luvun pökkelö prinssi. Korjasin sitten, että tämä on uusi nukke...  ::) Myyjä nimittäin kysyi, olenko keräilijä...

Onnellinen ostaja mieheni kuvaamana:



Life in plastic
It's fantastic!

avotuli

Hyvät löydöt ja hauskat harhat myyjällä  :rofl:

Vitosen onni löytyi lauantain kierrokselta. Bratzillaz rakkausnoita, ihan kaikki vermeet päällä, kuminauhoin kiinni vielä, siis leikkimätön. Piti pelastaa.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Xara

^ ^ Aivan ihanat tarina ja kuvat. :D Ja hyvät löydöt tietysti! Pitäisi minunkin kuvata jotain löytöjäni pitkästä aikaa.

Merineiti

Ihanat löydöt! Oli vissiin kontin myyjä lukenut sen lehtijutun mikä täälläkin taannoin jaettiin, mistä sai sen kuvan että kaikki kenit on satojen eurojen arvoisia
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Xara

#1374
Minäkin innostuin kuvaamaan löytöjäni. Suurin osa on ihan tältä kesältä, kun olen yrittänyt koota nukeilleni vaatekaapin täytettä. ^^ Iso osa näistä vaatteista on tietysti tullut nukkejen päällä, joten onpa ollut rumbaa hankkiutua kaikista ylimääräisistä eroon. :chuckle:





Ja tässä Siivouspäivän nukkelöytöjä! Esmeraldalta on kyllä katkennut toinen peukalo, mutta ehkä sekin kelpaa pääksi jollekin kropalle sekä varaosiksi... :D Näitä meinasin siskontytölle leikkinukeiksi, mutta ehkä en raaskikaan juuri näitä antaa... Jopa tuo Simban Prinssi Eric on yllättävän kiva! John Smithin mukana tullut koira on aivan karsea.



Osaako joku sanoa onko tuon ruskeatukkaisen metalliset pikku sydänkorvikset alkuperäiset vai jonkun itse laittamat?

Lisäksi olen ostanut ison pussillisen verran kaiken maailman kenkiä ja muuta sälää. Pari vaatetta taisi jäädä kuvaamattakin, ainakin nukeilla yllä olevat. Hyvä kirppiskesä ollut!


Edit: Ai niin, noiden Disco Girlien mukana tuli myös jokunen pari kenkiä... Niiden tunnistusapua täytyy kysellä myöhemmin!

Silky

Tosi kivoja löytöjä teillä!
Adalian prinssi 500-600€...  :rofl:  :rofl: Toivossa on hyvä elää... jos kirpparilla tulis vielä vastaan Ponytail #1 tuollaisella 0,50€:lla...  :D
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Louhi

Itse asiassa se minun koneelle siirrettävä kuva on jonkunnumeroisesta Ponytailista, joka on kahdella eurolla hankittu.

Adalia

Lainaus käyttäjältä: Louhi - syyskuu 05, 2015, 18:55:29
Itse asiassa se minun koneelle siirrettävä kuva on jonkunnumeroisesta Ponytailista, joka on kahdella eurolla hankittu.

:faint: Eikä!
Life in plastic
It's fantastic!

Louhi

Olin ystävän lastenvaatekirppiksellä ja kävin huvikseni leluhyllyllä. No, sitten kävin kysymässä, että sinäkö tämän hinnoittelit (ei ollut, vaan työntekijä kai oli). Sanoin, että tästä saisitte 30-kertaisesti pyytää. No sitten ostin sen kahdella eurolla, tosin olen lahjoittanut ison kassillisen vaatetta sinne hänelle myytäväksi, että sillä tavalla olemme vähäsen tasoissa. Mutta se ihminen, joka on tuonut sen tuonne myyntiin, ei ole kyllä tiennyt sen arvosta. Ei tuommosia muuten tuotaisi täyden palvelun lastenvaatekirppiksille myytäväksi.

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!