Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Tutu

Ohhoh, oli pakko tulla kerskaileen kun löysin Silinterin kirpputorilta Tropical splash barbien (1994) ja all strars barbien, molemmat hyväkuntosena; jälkimmäisellä jopa kaikki korut tallella. Eikä maksaneet kun yhteensä 8€ :)
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

avotuli

Honkkarissa on noita paketteja 4,99e joissa on juurikin sushit jne. Oli 1 pkt vatkauskonekin!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Shirkku

Hei vaan! Piti tulla testaamaan vieläkö vanhat tunnukset toimivat. :)

Innostuin taas vuosien jälkeen barbien keräilystä, kun tein löytöjä Tampereen peräkonttikirppiksellä. Eräs vanhempi pariskunta möi tyttäriensä 80-luvun barbeja ja niiden vaatteita ja onnistuin sieltä (pikkutytön nenän edestä :D) nappaamaan itselleni Rockers Divan + vaatteensa, Twirly Curls Barbien + vaatteensa sekä yhden vielä tunnistamattoman suorakätisen barbin. Toisesta pöydästä puolestaan löytyi vaatteeton Feeling Fun Barbie, joka minulla harmi kyllä oli jo (en tunnistanut nukkea ostaessani sen). Tuo kolmen barbin ja parin vaatteen setti oli yhteensä 11 €, eli ei mitenkään mahdottoman kallista. :) Feeling Fun oli 4 €, joka alkaa olla minulla nykyisin siinä kipurajalla nukkeja hankkiessani. Kannatti joka tapauksessa käydä siellä ihmispaljoudessa!

Shirkku

Täytyy vielä mainita tämäkin, vaikkei se kirppikseltä olekaan: tutkailin anoppilassa mieheni siskon (18 v) barbeja ja siellä tuli vastaan vaatteeton Rockers Dee Dee; samaa naksuvakätistä sarjaa kuin tuo aiemmin mainitsemani Diva. Kyselin, josko möisivät nuken minulle, mutta mokomat antoivat sen ilmaiseksi. Melkoinen löytö 90- ja 2000-luvun nukkejen seasta! :)

Tutu

Oot kyllä uskomattomia löytöjä tehnyt. Tarvii alkaa pyöriin noissa takakontti kirppiksissä...
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

avotuli

Hei Shirkku kiva "nähdä"! Hyvät löydöt kyllä!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

tokkopahka

Kiva kuulla sinusta Shirkku  :aplause:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Täti Monika

Tavallaan kirpparilöytöjä: Lahden viime lauantaisilta miniatyyrimarkkinoilta:



Laitan noiden etualalla olevien lyhtyjen kuvan tuonne omatekemät- osioon.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Jasmiina2

Kertakaikkiaan hienoja löytöjä!  :aplause:

Alitsa

Mielettömän ihana tuo omenanvihreä tuoli! Oliko miniatyyrimarkkinoilla joku huonekalujen tekijä? Mulle kans!  :aplause:
We Girls can do anything!

Täti Monika

#1270
Kiitos Jasmiina - onneksi minimarkkinoilta aina jotain löytää, vaikka tarjonta pääasiassa onkin 1:12 harrastajille. Oma lempilöytöni on tuo Dala-häst- olin sellaista jo kauan etsinytkin  :cuteyes:

Alitsa- tuoli on meidän foorumin Alicen myyntipöydältä, kuten myös nuo tyynyt, munkit ja säilytyslaatikot. Kannattaa kysyä Alicelta mitä hänellä jäi myymättä, jospa hän vaikka listaisi tänne fortsalle? Muita 1:6 huonekalujen tekijöitä ei ollut myymässä, mutta toki siellä oli käytettyjä muovisia huonekaluja mm. Adalialla ( jolta tuo kuvassa osittain näkyvä päivänvarjo on). Jollain muullakin myyjällä oli mattelia, sillä mä ostin nuo kaksi muovista pöytääkin markkinoilta ( aikomus maalata toki).
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Tutu

Löysin Oriveden kirppikseltä 1€:llä barbien 90-luvun alun salongin tuolin.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Adalmina

Ihania minilöytöjä Täti Monikalla!
Satuin just tänään näkemään tv:ssä tollasen samanlaisen punaisen hevoskoristeen ihmiskoossa  :smiley:

avotuli

Kunhan joskus saan kuvat ladattua, retostelen laveammin, mutta sanallisesti kerrottuna haaviin jäi SPR kirpusta 2 vanhaa kantolaukkua ja 3 vintage nukkea ynnä iso keko vaatetta ja kenkiä ja sälää.  Mikään ei ole 60-lukua uudempaa  :D
american girl ja brunette francie sekä fashion queen pää camayn kropassa. Peruukkisetin pää veikkaan mä. Koska pari tukkaa mukana myös.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Maritsa

WAUTSI avotuli mikä löytö!  :peukku:  Kuvia vaan kehiin!  :photo:

Olikos hyväkuntoisia?  ::)   Paljonkos maksoit vai onko salaisuus?  :blush: