Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Xara

No nyt löysin sitten vaaleanruskean Sindyn hevosen, jolla on mustat sukat. Se on aika hyväkuntoinen noin vanhaksi ja tosi hieno, mutta apua kun se ei mahdu mihinkään! Itse Sindytkin ovat laatikossaan...  :faint: Tulikohan tehtyä vikaostos. Nuo on kyllä siitä kivoja nuo Sindyn pollet, että ovat vähän enemmän oikean hevosen kokoisia Sindylle kuin Barbie-hepat Barbielle.

DarkJedi


Kävin kirpparilla...Only Hearts Club nukke 0,20€!  :shock:

Nata

Lainaus käyttäjältä: Xara - tammikuu 27, 2015, 16:33:18
No nyt löysin sitten vaaleanruskean Sindyn hevosen, jolla on mustat sukat. Se on aika hyväkuntoinen noin vanhaksi ja tosi hieno, mutta apua kun se ei mahdu mihinkään! Itse Sindytkin ovat laatikossaan...  :faint: Tulikohan tehtyä vikaostos. Nuo on kyllä siitä kivoja nuo Sindyn pollet, että ovat vähän enemmän oikean hevosen kokoisia Sindylle kuin Barbie-hepat Barbielle.

Ne on kyllä tosiaan hienoja.  :hbeat: Itekin löytäny kirppikseltä kaks semmoista heppaa. Aiemmin yhden ja joku aika sitten ruskean, jolla oli vieläpä satula ja satulalaukutkin mukana. Harja ja häntä vaan ovat ihan takussa ja noi kamat oli maalarinteipillä teipattuna kiinni siihen heppaan, niin se on ihan tahmainen...  :blaah: Täytyy koittaa jollain putsata. Tilanahtausongelma mullakin sen kanssa on. Eka vielä mahtu vitriiniin Sindyjen joukkoon, mutta ei tuo mihinkään mahdu...


Tuollaista Only Hearts Clubia en olis tunnistanutkaan. Naama näyttää kyllä hienolta. Eikä ollut ainakaan hinnalla pilattu. Kiva kun joku joskus oikeestikin myy kirpparilla tavaraa, jotta pääsis siitä eroon, eikä aina vaan setelinkuvat silmissä...  :pyh:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

harakka

Hieno löytö (ja harvinaisen edullinen :peukku:) toi Only Hearts Club nukke, niitä ei Suomessa myynyt varmaan kuin Lahjakas nettilelukauppa, joten ei juurikaan tule vastaan. Kengät sopii mainiosti mm. Momokolle ja Misakille. Vaatteet taisi käydä esim. Stacielle ja Juku Couture nukeille.

Ivla

Oho! Olipas edullinen löytö  :aplause: En olisi minäkään nukkea tunnistanut, mutta söpöltä näyttää :Look_Up:

Paukku

Poikettiin tänään siskon kanssa Tampereella Radiokirppiksellä ja mukaan tarttui Lasse ja Skipper

Ikuinen pikku tyttö

avotuli

Härreguud tota skipperiä!  :faint:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

HelloDolly


Aliisa


Nata

Mitä ihmettä?! Voiko Radiolta tosiaan löytää jotain ja vieläpä tommoisen Skipperin?! Eikös siellä yleensä kaikenlaiset trokarit ole ekana tekemässä löytöjä...  :blaah: No mutta onnittelut tosiaan!  :peukku:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Tutu

Itse kävin kiertään tampereella old´n goldenin kirppiksen, fridan sekä bonuskirppiksen, sammon kirppiksen enkä löytänyt yhtäkään barbieta mutta sammon kirppiksellä oli joku vanha cindy paketissaan ovh 25€; mutta pöydästä sai 50% alella. itse en nyt keskity muutakuin noihin kasareihin ja ysäri barbeihin niin jäi ostamatta.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

whitney

 :Look_Up:
Jonnan kirppiksellä Tampereen Lielahdessa oli joskus (vuosi pari sitten) aika paljonkin barbeja. Nyt ei ole vähään aikaan tultu käytyä niin en tiedä tilannetta. Mutta juu Tampereen kirppiksillä ei ole paljoakaan barbeja, kun ahkerasti jaksaa kiertää niin voi joitain löytöjä sattua silmään :) Radiokirppikseltä oon itse löytänyt kasari-ysäreitä.

Sunako

Minäkin vähän tarkastin Tampereen tilannetta tänään. Anttilan vieressä olevalla Fida lähetystorilla on kolme Bratzia, yksi Moxie ja yksi klooninukke, kaikki karsean huonokuntoisia. Tohlopin lastentarvikekirpputorilla on yksi n. 40cm pitkä Bratzia muistuttava aika kaamea nukke, joka ei kuitenkaan ole aito Bratz. Tesoman kirpputorilla kävin aiemmin tällä viikolla ja ei o mitään. Ei saalista.

Adalia

Lahden Kontti-kirppiksellä Barbie-osasto koostui pääosin minun lahjoittamista barbeista  :D :D Eipä tarvinnut ostaa  :cuteno:
Life in plastic
It's fantastic!

Nanariaana

Suomenojan kierrätyskeskuksesta, siellä ei hinnoittelija tiennyt mitä oli tekemässä :D

1,5e hintaa tällä aarteella!
En tiennyt moista tarvitsevani, mutta varmasti tulee käyttöön!