Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Satumaa

Kivoja löytöjä Darkjedi!  :cuteyes:
sometimes being invisible has it's advantage

Nata

Voi hyväntähen sentään mitä kaikkea te ootte löytäneet... Ihania juttuja!  :aplause: Onko täällä Tampereella vaan niin huonoja kirppiksiä nukkeasioiden suhteen vai onko mulla vaan huonoa tuuria kun en oikein koskaan löydä täältä mitään...? Paitsi tän Sindyn hevosen löysin kerran...



Haluun tehä myös nukkelöytöjä!  :neurotic:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Alitsa

No mulla taas on justiinsa etsinnässä ratsu Sindylle, joka malttamattomana odottaa ratsastusvaatteissaan ja raippa kädessä. Paitsi että ratsastushousut puuttuu nekin vielä, mutta kuka sitä housuilla ratsastaa jos on hieno kypärä.  :D
We Girls can do anything!

Aliisa

:Look_Up: Ihana heppa. :hbeat: Onnittelut ihanasta löydöstä. :peukku: Sindyn hepat ovat jotenkin suosikkejani. Joskus päätin, että tilanpuutteen takia en kerää hevosia ja möin myös kaikki Mattelin hepat eteenpäin. Kunnes kirpparilta löytyi Sindyn ruskea heppa ja se oli jotenkin niin ylisuloinen, että en millään raaskinut myydä sitä eteenpäin. Joka tosin johti siihen, että tuli hankittua sille kaveri. :chuckle: Ja sitten kaverin kaveri. :naamakämmen: :D

Natan heppa villas kyllä nyt sen verran, että pidämpä silmät auki, jos sattuis jossain vastaan tuon värinen myös. :smiley:

Adalia

Pitkästä aikaa kirppisbarbilöytöjä!

Kaunottaren ja hirviön miesnukke (mukana myös hirviön asu), wc-setti ja nuo Luhdan pannunaluset, joista tulee matot  :barbie: n taloon :D (Hassua, wc-setissä myös tv  :D)

Life in plastic
It's fantastic!

Milo

Onnea uusista löydöistä! Toi Adalian pytty ja paperiteline on aika symppikset.  :cuteyes:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

whitney

Hienoja löytöjä! Etenkin wcpönttö  :D Kun noi kaikki on samassa kuvassa, näen jotenkin sieluni silmin juuri näista löydöksistä kootun diodraaman, jossa ukkeli istuu pytyllä tuojottamassa telkkaa hihi  ^^

Adalia

Lainaus käyttäjältä: whitney - helmikuu 25, 2014, 20:30:21
Hienoja löytöjä! Etenkin wcpönttö  :D Kun noi kaikki on samassa kuvassa, näen jotenkin sieluni silmin juuri näista löydöksistä kootun diodraaman, jossa ukkeli istuu pytyllä tuojottamassa telkkaa hihi  ^^

Mulle tuli samanlainen ajatus mieleen kun katsoin tuota kuvaa  :chuckle:  :rofl:
Life in plastic
It's fantastic!

Milli

Kävin maanantaina Lahden Lanttilassa (ennenku tulin kipeeks, pöh ) ja näin Adalia nuo samat kamat siellä. Ollaanko jopa oltu samoihin aikoihin liikkeellä, mie olin iltapäivästä?  :D

Näpräsin sekä hirviötä että WC-settiä, muitakin nukkeja näkyi olevan, mutta kalliita ku mitkä.  :blaah:
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Adalia

Mä olin kanssa iltapäivällä siellä, kolmen maissa  :shock:
Life in plastic
It's fantastic!

Milli

Lainaus käyttäjältä: Adalia - helmikuu 26, 2014, 10:21:54
Mä olin kanssa iltapäivällä siellä, kolmen maissa  :shock:

No hitsi, ollaan sitten menty ristiin.  :shock:  :D Mie olin nimittäin kans niillä paikkeilla liikkeellä. Mietinkin kyllä siellä, et oispa hauska törmätä Adaliaan.

Oltiin muualta tulossa ja päätettiin pysähtyä Lanttilassa kun olit sitä foorumilla kehunut. Oli kyllä tosi hyvä kirppis, muutenkin kuin nukkekamojen osalta.  :peukku:
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Adalia

No johan nyt :D Joo, Lanttila on Lahden paras kirppis (jos käy vaan yhdessä, niin se riittää)  :aplause:

Mä olin niin keskittynyt barbien etsintään, etten ihmisiä katellut  :naamakämmen:
Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Tässä tuoreet löydöt:

Barbien amme/suihku ja kuntopyörä sekä juoksumatto. Kaikki kasareita, yhteensä 6€  :cuteyes:


Samalta kirpparilta tänään tämä paketti 20€


Paketti on varsinainen unelma, etenkin kun näitä barbin sisaria oon metsästellyt. Ja tuo lava on tosi söpö ja siinä on nukeille kivasti telineet  :hbeat:

Satumaa

Oi, miten edullisesti sait nuo kasarit, Ninni-doll!  :Look_Up:
Ite ostin aikanaan muistaakseni laatikossaan tuon kuntosalin, enkä tainnut ihan noin edullisesti saada... tosin tais olla kokoomatta, en muista yhtäkkiä oliko kaupasta vai huutiksesta...
sometimes being invisible has it's advantage

Milo

Ohhoh, Ninni oot tehnyt melkoiset löydöt! Onnea  :cuteyes:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.