Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Satumaa

Aliisan kommentti ja päätös on mielestäni oikein hyvä, ja mulle sopii kyllä näin, kiva että yksärikaupat ja ostokyselyt saavat jäädä!  :aplause:
sometimes being invisible has it's advantage

Milli

Kiitos Aliisalle linjanvedosta.  :D

Olipa taas virkistävää saada erilaisia kannanottoja puolesta ja vastaan. Mie ainakin olin hyvässä hengessä jutuissa mukana ja hyviä pointteja tuli kaikilta.  ;)
Omaan suhtautumiseeni vaikutti varmasti myös bdollin maksullisen kirppiksen aika, silloinhan yksärikaupat ois olleet vakava sääntörike ja yritys kiertää maksuja. Jotenkin oli jäänyt siltä ajalta päähän, että kaupat vaan kirpparin puolella. Hyvä silti, että foorumi kehittyy ja nykyisellään ehdottomasti parempaan suuntaan.  :hug:
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

whitney

Häh, meinasiko täällä nousta muka joku sota? Mielestäni kaikki keskustelivat oikein rakentavasti oman kantansa esitellen. Onhan ihmisillä eri mielipiteitä mutta asiat mielestäni keskustelu käytiin hyvässä hengessä  :cuteyes: Itse olen samaa mieltä Millin kanssa että tällainen keskustelu oli virkistävä. Mielestäni kukaan ei ole kiukutellut vaan kaikki ovat perustelleet hyvin kantansa.

Itse olen oikein tyytyväinen Aliisan linjanvetoon.  :aplause:

Adalia

Hyvä kun Aliisa laittoi pisteen asialle - ja oli hyvä keskustella; muutenhan tämä foorumi ei kehittyisi.

NO NIIN, onkos kukaan tehnyt mitään kivaa kirpparilöytöä?  ^^
Life in plastic
It's fantastic!

whitney

#664
Eräs torikauppias pappa myi tämän kaunottaren minulle 3 eurolla. Jos oikein tunnistin, kyseessä on sama ratsastajaneiti 2000-luvun alusta, joka oli pikkusiskoni lempibarbie. Rakastuin tuohon mekkoon! Siinä on sellaista vintage glamouria  :cuteyes:


karrieerik

Hieno löytö, ja mahtava tuo hattu!  :cuteyes: Onkohan Mattelin?

Satumaa

Upea kaunotar, mulla on tuo mekko ja se on kiva, nyt en muista onko jo varmaksi sanottu kenelle kuuluu, mutta on tuolla mun tunnistusketjussani joitain kuukausia sitten.  :smiley:
sometimes being invisible has it's advantage

kitecat

Heh, näin viikonloppuna tuon hatun Tampereen torilla. Se vaan oli siinä pöydässä, myyjä tuskin edes ties mikä se on. Kokeilin huvikseni hattua nukelle sen mukana tulevan neulan kans nuken päähän. Otin hatun poiskin, mutta myyjä tais saada siitä tuon idean   :rofl:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

whitney

kitecat ihanko totta että näit saman hatun!  :tongue: Se ei ollut nukella päässä, vaan juurikin irrallisena pöydällä, tosin nukketavaroiden seassa. Stailasin nuken siis hatulla itse :cuteyes: En tiedä kuuluuko hattu Barbielle mutta se on ihana!

kitecat

Pyörittelin hattua käsissäni jonkin aikaa, mutten sitten kuitenkaan sitä ostanut. Se on kyllä todella hieno ja nyt harmittaa....  :naamakämmen:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Adalia

Kirppislöytöjen kunnosta hauskassa blogissa, nyt barbie-bongauksen kera:
http://paskatkirppisloydot.bellablogit.fi/2013/09/13/risat-lelut/
Life in plastic
It's fantastic!

Mosa

Kuten tuolla aiemmin jo harmittelin kun jäi se 0,50€:n pussukka ostamatta, niin tänään kävin uudestaan ja se pussukka oli siellä vielä. Tällainen sisältö paljastui! :) Laitoin tämän saman kuvan muotinukkejen vaatteiden tunnistusketjuun, joten kaikki kynnelle kykenevät voi käydä sinne näitä tavaroita mulle tunnistelemassa, KIITOS! :)

Ivla

Kannatti varmasti mennä vielä uudestaan käymään siellä kirppiksellä. Mahtava löytöpussi - ja vielä 0,50 eurolla. Onnittelut, Mosa  :aplause:

Dandelion

Olin koko viikon kipeänä ja vuoteen omana kotona niin, etten päässyt edes kirppiksiä kiertämään. Onneksi, viikonloppu päätti hyvittää tilanteen ja tämän päivän saalis oli oikein mukava   :winning bid:
Draculauran tosin löysin jo viimeviikon sunnuntaina.



Maanuket on suoraa keräilijän hyllystä, joten ovat vielä täysin iskemättömässä kunnossa, kenkineen kaikkineen. Kahdesta telineestä puuttuu tarra.

Monster high nuket on molemmat käsipuolia (Draculauralla käsi on vaihdettu hieman erisävyiseen ja Cleolta puuttuu toinen kämmen kokonaan). Näitäkin alkaa näköjään jo kirpparille valua, mutta huomaa kyllä mitkä osat ei lasten leikeissä kestä... Vaatteet on lähteneet myös litomaan.

Ninni-doll

Onnea taas Toukkero! Eihän tuollaisia löytöjä ole kellään muulla!  :aplause: