Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Adalia

Lainaus käyttäjältä: sininen - elokuu 29, 2013, 09:59:03
Mikäköhän tuon veneen tarina oikein on, kun niitä tuntuu puskevan ikkunoista ja ovista vaikka pakkauksen markkina-ajasta on 30 vuotta??? Tietääkö joku?

Joo, noita on monella kirppiksellä pakettitolkulla - itsekin ostin kerran saman. Mikä lie tarina?
Life in plastic
It's fantastic!

Minea

Kevättalvella tuli tuollainen samanlainen venepaketti minuakin vastaan joensuulaisella kirpparilla, hinta oli muistaakseni 25 € paikkeilla!

Paukku

Vene ja traileri ovat vuodelta 1979 tuotenumero 3631. Paketin kieli Saksa.

Pakettiin on liimattu tarra:
Vene & traileri
Båt & trailer
Maahantuonti-Importör
Brio Scanditoy Oy/ Raisio (mikä pitää paikkansa)

Mutta kysäisen vaariltani muistaako hän veneestä mitään erityistä.
Ja mulla pitäisi olla tuon vuoden Mattelin kuvasto (Saksaksi) tarkistan asian viikonloppuna.
Ikuinen pikku tyttö

sininen

Veneitä on useampi myynnissä torissa ja huutonetissä, joten jostain lienee löytynyt jokin varasto josta sitten on levinnyt myyntiin useampaan osoitteeseen? Tavallaan ymmärrän, ettei ole varsinaisena myyntiaikanaan kerännyt liiemmin ostoinnokkaita, mutta miten ihmeessä niitä olisi silti jäänyt kymmeniä kiertämään pakkauksessa?

Milli

Jospa joku maahantuoja on mennyt konkurssiin ja veneet jääneet viemättä markkinoille ja nyt varasto on levinnyt jakoon?   :D
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Milia C

Paukulla on hyvä saalis!  :peukku:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

DarkJedi

Minulla oli tuo vene, ostettu omilla kovalla työllä (mummolan kukkapenkkien kitkeminen) ansaituilla rahoilla paikallisesta kemikaliosta. Vuosi oli 1985, kotiin raahasin sen polkupyörän tarakalla. haluaisin tuon veneen takaisin mutta kummasti hinnat on tässä n. vuoden aikana esim. huuto. netissä nousseet nousemistaan. Eilen oli yksi jo yli 70€.  :shock:

pippa

Joo tuo vene on kyllä mielenkiintoinen ilmiö... Huutiksessahan noita on pyörinyt aika huikeillakin hinnoilla. Muistan, kun kaks vuotta sitten bongasin semmoisen raumalaiselta kirpparilta hintaan 15€ (laatikossaan), mutta kun en noita oheistavaroita kerää, niin sinne jäi. Mutta siis ainakin Rauman kirpparilta semmoinen bongattu, missä lie alkulähde. Muistelen, että joku joitakin vuosia sitten bongasi Vaasasta jonkun lelukaupan, joka myi tosi vanhoja leluja, myös kasari barbieta yms. En tiedä tarkemmin, mut jostain netin keskustelupalstalta luin... Et liekkö nuo venesetitkin sieltä?  ::)

Dandelion

#563
Kenetköhän minä olen tänään ostanut?  :kaffitanssi:
En juuri ikinä osta uudempia nukkeja, mutta ihastuin täysin tuohon hiihtäjätyttöön. Ilme on aivan erilainen kuin millään aiemmin näkemälläni Barbiella.
Molemmilla liikkuu ranteet.



:EDIT:
Lumilauta taitaa olla Brazien koska siinä lukee "Wintertime Wonderland".

:EDIT:

Pinkki barbie on tällainen Fashionatas: http://royalty-girl.blogspot.fi/2009/12/barbie-fashionistas-wild-glam-girly.html

Tuo muhviksi luulemani pampula kuuluukin tälle :D

kuuma92

 
Hienot löydöt  Sinimekkonen nukke on barbie Fashion Fever Winter mulla on ollut tuo barbi joskus
http://poorfish.me/flickr/set.asp?id=72157610622444459&view=mid
muoa kiinostas tuo fashionistas barbi jos myyt sen niin lähetä yv  :smiley:
etsin noiten nukkejen kroppia  :D kun

Dandelion

Kiitos Kuuma! Onpa suloisia nuo muutkin nuket tästä sarjasta. Tykkään kun ovat kiltimmän näköisiä kuin suurin osa noista uusista barbeista :D

Ja toki voin myydä, laittelen yksäriä.

Aliisa

Toukkerolla taas kivat löydöt, onnittelut. :peukku:
Fashion Feverit on kyllä ihania. Mullakin on tuo talviasuinen, tosin sillä on pelkkä mekko ja hiukset on värjätty vaaleanpunaisiksi. :cuteyes:

Caroline

Lainaus käyttäjältä: pippa - elokuu 29, 2013, 15:55:56
Muistelen, että joku joitakin vuosia sitten bongasi Vaasasta jonkun lelukaupan, joka myi tosi vanhoja leluja, myös kasari barbieta yms. En tiedä tarkemmin, mut jostain netin keskustelupalstalta luin... Et liekkö nuo venesetitkin sieltä?  ::)

Veneet eivät liene siitä Vaasalaisesta kaupasta, kävin siellä itse silloin myös eikä noita näkynyt. Muutaman Heart Familyn ostin ja muita 80-luvun leluja. Se oli siis hyvin epämääräinen sekatavarakauppa jonka yläkerrasta löytyi jonkun lelukaupan enemmän tai vähemmän savuvaurioista kärsineet jämät.

pippa

Kiitos Caroline tiedosta! Eli tää venemysteeri jää vielä auki  ::)

Adalia

Lahden Lanttilassa oli loistotarjonta! Yhdessäkin pöydässä lattialla iso loota barbeja - Steffejä kanssa, ja blondibarbeja enimmäkseen - mutta esim. Cali Girl B oli alkuperäisvaatteissaan :D

Sitten oli paljon barbien mööpeleitä, mm. Fashion Fever -tietokonepöytä (jollainen on ollut mulla, mutta olen myynyt sen...).

Kuriositeettina: Michael Jackson -näköisbarbi, hintaa kokonaiset 4,40 :D Myyn pois samaan hintaan kiinnostuneelle  :peukku:

Minkä nuken vaatekaappi? Ei leimoja.



Muut mööpelit + elukoita (isossa koirassa on tietokonepiuha  ::) ):


Nuket:

Life in plastic
It's fantastic!