Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

Tänään oli kirppiksellä ihan hyväkuntoinen Dream Glow Barbie hintaan 5,50€ ja mitä luultavimmin Pet Doctor Barbie hintaan 4,20€. Alkuperäisiä asuja nukeilla ei tosin ollut. Jätin sinne kun en noita nukkeja juuri nyt tarvitse, mutta jos joku on kiinnostunut voin toki aina diilata jos kukaan muu ei ole nukkeja ostanut.

Aliisa

Foorumin Alitsalla taitaa olla osto-ilmoitus mekolliseen Dream Glow Barbieen:
http://www.thebdoll.com/keskustelupalsta/index.php?topic=959.0
Mutta ainahan voi tietty kysyä, jos mekotonkin kävisi. Luulisi, että mekko olisi vielä melko helppoa löytää jostain. :smiley:

Jasmiina2

Kiitos vinkistä  :smiley: Pitääkin kysyä, jos hän vaikka haluaa että diilaan nuken.

Paukku

Mun on pakko hehkuttaa...
Kävin Karon (sisareni) kanssa maanantaina pitkästä aikaa Toijalan kirpputorilla ja yhdessä pöydässä oli Kaksi Barbieta, pocahontas ja kaksi jotain muuta muotinukkea. Ostin Pocahontasin 6 €. Tänään rupesin Googlaamaan kuka hän oikeasti on ja löytyihän se.


Pocahontas Feathers in the Wind #14920 vuosi 1996 Special Edition
Nukelta puuttuu kaulakoru, toinen hiuskoriste ja pakettiin kuuluu myös Flit ja Miiko.
Ikuinen pikku tyttö

Jasmiina2

Onnea! Todella hieno löytö  :aplause:

karrieerik

Aivan upea! :palvoo: :faint: Vanhoja Mattelin Disney-nukkeja ei löydy usein kirpputoreilta, ainakaan alkuperäisissä asuissa. Onnittelut mielettömästä löydöstä :aplause:

Aliisa

Paukku, Onnittelut upeasta nukesta. :blush: Taitaa olla havinainen, en edes tiennyt että tuollainen on olemassa.

Paukku

Kiitos. Hauskinta tässä on että meinasin jättää ostamatta.
Karo kans totes että olis itku tullut jos olisin jättänyt sen sinne ja nyt googlannut mikä se olieasti oli. En kanssa muista nähneeni Suomessa myynnissä.
Ikuinen pikku tyttö

Satumaa

Tänään saapui unelmalotti, 10 retroa kauniissa vaatteissa!  :hbeat: Mukaan pikkuisen tavaraa.
Laitan tänne kuvat, ja osan noista tunnistankin, mutta osa on outoja, ja vuosiluvut tarvisin kaikista, joten laitan samat myös tunnistusketjuun.







Mulle tuli viime viikolla myös 14 nuken setti, mm. pari Pocahontasia, Kocoum (?), pari kloonia ja Barbieita eri ajoilta. Sekä vaatetta. Niitä en kuvannut, ja osa on jo siistitty tai siistinnässä, mutta voisin kuvata nuket vaikka siistittyäni ne.
Nämä 10 ylläolevaa, ovat tulokunnossa, eli hiusten siistintää/jotain pesua luvassa. Mutta ikäisikseen aika huipussa kunnossa!!  :aplause: ^^ :peukku:
sometimes being invisible has it's advantage

Xara

Onpas ihania nukkeja, ja tosi hyvässä kunnossa! Jännät ja somat nuo kaksiväriset korkokengät viimeisessä kuvassa. Onnea hienoista ostoksista!

avotuli

Vau mikä Poca!

Meillä oli esikoisen kanssa hyvä keikka, 2 VeikkaGustafssonia ja kamalasti Veikan varusteita, Lumimies, MyScene blondi, veikkaan oikein Barbieta itseään (jonka kroppa vaatii uusimista, peukalo pololta sulanut tms), kauan himiöimäni Atlantis Kida nukke (hyväkuntoinenkin, valokin toimii vielä  ;) ) sekä säläpussi joss maiskarien kenkiä ja LPS kamaa. Eikä maksanu paljoa kokokeko. Kesän ainoat nukkelöydökset...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Aliisa

:Look_Up: Wau, upea löytö Avotuli. :palvoo: Jos ikinä päätät myydä toisen Veikan, olen todella kiinnostunut. Mulla on nimittäin Veikan paita ja haalari, mutta nukke puuttuu. Lumppari olis kans ihan huippu, mutta ymmärrän erittäin hyvin, jos sitä et ole myymässä. :blush:

whitney

Paukku, onnea aivan ihana Pocahontasin löydöstä!

Avotulille myöskin onnittelut hyvästä löydöstä! Minullekin olisi kelvannut Veikka :) jos olivat vaatteitta niin voin myydä sulle yhden Veikan toppapuvun  :D

Itse näet löysin joitakin aikoja sitten Fidalta Veikka Gustafsson-merkittyjä toppapukuja vinon pinon, mutta mukaan tarttui niistä vain kaksi pukua Action man -miehilleni  :smiley: Luulin että ne ovat jotain mainostavaraa, joka vain sattuu olemaan barbiekokoisena. Oli kiinnostavaa kuulla että ne tosiaan kuuluvat jollekin nukelle, ja vieläpä noin erikoiselle nukelle. Harvasta suomalaisesta on edes tehty nukkea, lieko Veikan lisäksi ketään muita?

sininen

Lainaus käyttäjältä: Aliisa - elokuu 14, 2013, 21:46:02
:Look_Up: Wau, upea löytö Avotuli. :palvoo: Jos ikinä päätät myydä toisen Veikan, olen todella kiinnostunut. Mulla on nimittäin Veikan paita ja haalari, mutta nukke puuttuu. Lumppari olis kans ihan huippu, mutta ymmärrän erittäin hyvin, jos sitä et ole myymässä. :blush:

Oletko Aliisa kiinnostunut ostamaan Lumimiehen? Millainen on hintahaarukka?

Jasmiina2

Salon iltatorilta mukaan tarttuneet löydöt.  :smiley: