Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

karrieerik

Petralla oleva asu kuuluu Bubble Angel Barbielle :cuteyes: ja tuo Megaran asu on upea! :faint:

Aliisa

MarjaanaS: Alemman kuvan vaaleat Barbiet ovat tietääkseni seuraavat:
- Spot Scene Barbie (2001)
- Chic Barbie (2002) oranssimekkoinen, en just nyt löytänyt kuvaa netistä
- Kennel Care Barbie (2001)
Ja tuolla Chicillä on Kennel Care Barbien paita päällä.
Ylemmän kuvan Midge taitaa olla Happy Family sarjaa ja sillä on päällään Boutique Barbien mekko. Teresa ja tumma neito on mulle tuntemattomia tai ei ainakaan iteltä löydy noita, tarvis melkein kasvokuvan, että tunnistaisi.

Xaran Petralla on päällä Bubble Angel Barbien asu.

Tosi ihania löytöjä taas kaikilla. :cuteyes: Kerään muuten tuota Wee 3 Friends -sarjaa, joten sen sarjan nukkeja voi tarjota. Tosin tuntuu, että kaikkialla on myynnissä just ne samat nuket jotka mulla jo on, ainakin noissa kuvissa samoja vatteita kuin mulla, joten nuketkin voi olla samoja.

Jasmiina2

Marjaana S: Alemman kuvan sininen mekko on Totally Yoyo Skipperin.
Voisiko Teresa olla Workin' Out Teresa?
http://www.flickr.com/photos/64902509@N03/7032282505/in/faves-sour_girl84/

Adalia

NO NIIN! Lahtelaisella eli kotipaikan kirppiksellä oli tämä nättimys vitosella ja sillä oli päällä (riisuin jo) Fashion Avenue -takki + kuvan vaatteet :D

Life in plastic
It's fantastic!

Letizia

Olisiko MarjaanaS:n tumma nukke Pearl Beach Christie, jos tukkaa on leikattu?

http://www.flickr.com/photos/75668422@N02/8268222134/
http://www.flickr.com/photos/56943041@N05/8360802383/

Sillä on tuollaiset roikkuvat helmijutut korvissa, mutta mahdollisesti nekin on voitu lyhentää jä jäljellä pelkät napit. En oikein erota kasvoja kuvastasi, mutta silmät näyttää vihreiltä. :) Tosin korvikset näyttää tosiaan vaaleanpunaisilta eikä pinkeiltä, joten en tiedä...


Hienoja löytöjä (taas)! Minäkin olen aikoinaan löytänyt tuon Onnen kultatyttö -kirjan kirppikseltä.

Ivla

Lainaus käyttäjältä: Jasmiina2 - heinäkuu 24, 2013, 15:48:33
Marjaana S: Alemman kuvan sininen mekko on Totally Yoyo Skipperin.
Voisiko Teresa olla Workin' Out Teresa?
http://www.flickr.com/photos/64902509@N03/7032282505/in/faves-sour_girl84/

Kovasti näyttää Workin' Out Teresalta; meillä oli lapsena noita kaksi - ja se se on!  :cuteyes:

whitney

#411
Tällaisia barbeja olen itse löytänyt kirppiksiltä tänä kesänä:

Fidalta, barbien kaulan ovat murtuneet ja tarvitsevat uudet kropat. Tunnistaako kukaan kuvassa näkyviä tyttöjä?


Tamperella on pari kirppistä, joissa myydään enemmänkin leluja, nämä kaikki aikuiset barbiet ovat niiltä. Heart family vauva on yhdeltä parkanolaiselta kirppikseltä.


Toissapäivän kirpparivisiitin löydöt, jotka lähtevät kyllä myyntiin jos jotakuta kiinnostaa.


Hintaa näillä barbeilla on ollut 2,50-3,90 välillä, vauvat ovat maksaneet vähemmän.

Kun kirpparilta löytää näitä vanhempia barbeja, tuntuu aina kun aarteen löytäisi  :hbeat: Hula barbie oli aivan ihme, olin pitempään jo katsellut sitä ebaystä ja sitten yks kaks se tuli minua vastaan kirpparilla jollain 2,90 hinnalla. Kyllähän nämä kunnostusta vaativat mutta sitten niistä tulee vielä rakkaampia kun niitä pesee ja puunaa ja harjaa  :hbeat:


Piti vielä sanoa että uskomattomia löytöjä olette tehneet, siis noiden asujen suhteen etenkin! Mun löydöillä on päällä useimmiten jotain itse tehtyjä riepuja :)

MarjaanaS

Kiitos loistavasta tunnistusavusta.  :palvoo:Täytyy vielä ottaa parempi kuva tuosta Christiestä ja laittaa se tunnistettaviin.

Jasmiina2

Marjaana S: Songbird Barbie AA versiolla näkyy olevan vaaleanpunaiset korvakorut, mutta en ole tuon kuvasi perusteella varma ovatko kasvomaalit ja kroppa samanlaiset. Eikä tuosta Songbird AA versiostakaan näkynyt hirveän hyviä kuvia.

http://www.ebay.com/itm/1995-Mattel-Black-African-American-Songbird-Barbie-14486-Mint-Box-/400487964656

Jasmiina2

Whitney86: ylimmässä kuvassa oikealla on Petra & Baby nukke. Linkin sivulta löytyy kuva.
http://www.toyattic.nl/several-dolls-1.html
Alimman kuvan violetti nukke on Fairytopia Lavender Sparkle Fairy.

Jennijee

Song Bird barbeilla on vaaleanpunaiset ruusukorvikset.

Rapunzel on ihana! Sen tukka kannattaa hoitaa kuntoon, ettei tartte viiä takaisin.  :tongue:


whitney

#417
Voi kiitos rakkaat muruset, tarvitsin oikeastaan tunnistusapua vain ekan kuvan blondien kohdalla, mutta ne ovat nyt tunnistettu. Muut on tunnistettu jo aiemmin, mutta olipa hyvä että linkkasit tuon kuvan Jasmiina! Saatanpa saada vielä vaatetettua tuon tytön heti kohta tämän linkkisi ansiosta  :deal: Kiitos!

Ja Petran henkilöllisyyskin selvisi, kiitos <3 mekko ilmeisesti sitten alkuperäinen.

Ai niin, nivelletty blondi on vielä tunnistamatta muuten.

whitney

#418
LÖYTÖJEN LÖYTÖ!  :aplause:

Tähtikuvoinen helma pilkisti muun tavaran seasta ja seuraavassa hetkessä pidin vapisevin käsin kahta tähtityttöä käsissäni. Dream Glow Barbie ja Superstar Barbie, täydellisissä hyväkuntoisissa asuissaan, sormukset ja korvarit tallella ja tukassakin alkuperäinen kiilto ja jopa kiharoita jäljellä.  Vain 6 euroa kappale!  :shock:

Dream Glow on isosiskoni eka barbie, "Tähtibarbi", olen sitä ebaysta säännöllisin väliajoin käynyt katsomassa, mutta se liikkuu aivan huimissa hinnoissa. Puolestaan Super Starin sain lotissa pari kuukautta sitten, ja nyt olen aktiivisesti etsiskellyt sille asua. Ja pelkästä asusta minä maksoinkin, koska aion luopua tästä uudesta superstarista ja säilyttää vanhan (joskin omallani höttötukka ja tällä kiiltävä). Tämän kasvot ovat nimittäin hieman litistyneen näköiset, mietin onkohan ne olleet jotenkin painuksissa? Sen kasvot ovat paljon leveämmät kuin amerikkalaisen siskonsa, eikä kai näin paljon eroa voi olla eurooppalaisessa versiossa?

edit. tässä siis vasemmalla "litistynyt" ja oikealla oma Superstar barbieni.

Jos joku haluaa ostaa kyseisen "litistyneen superstarin", voin lähettää tarkempia kuvia. Sormus ja korvarit on tosiaan tallessa, ja hiusten kiharat.

Ninni-doll

Siis ei voi olla totta! ONNEA!!!!!!  :faint: