Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Aliisa

Toukkero, Mahtavat löydöt, niin paljon vintagea!! :faint: :palvoo: :peukku: Noista saisi erikseen ostettuna pulittaa vaikka miten paljon. Ja tuo vaatekaappi taitaa olla Daisyn, näyttää samalta kuin mulla on, jonka ostin Carolinelta.

Tipitii

Tosi hienot löydöt Toukkerolla, vaatekaappi on komea
ja mikä onni löytää vintage vaatteita kotomaan kirppareilta.

Onnittelut  :aplause:

Ninni-doll

#347
Onnea upeista löydöistä! Minä pyörtyisin jos tulisi moista vastaan kirpparilla! Jos kaapissa roikkuu Quick Curl Skipperin mekko ja olet myymässä, niin minä olisin kiinnostunut  :cuteyes: Mulla on Quick Curl Skipper ollut kauan ilman omia vaatteita

ja Avasund etsiskelee tuota Day at the Fair mekkoa ja mini-nukkea  :peukku:

Xara

Tämän päivän kirppislöytöjä! :)


Tuo teepannu ja tarjotin ovat vähän "tavaroita löydettynä Barbie-silmällä", mutta eikö olekin hauskat?


Ei mitään hajua, kuuluuko näistä mikään millekään ns. oikealle nukkesarjalle. Osassa oli "Made in China" -lappuja. Yksi Pikkaraisten mekko tästä satsista ainakin löytyi. :smiley:


Tuo vasemman alareunan halterneck-mekko, jakku ja pipo ovat aika kiva löytö mielestäni. Tunnistaako kukaan, mikä setti on kyseessä? Sinisessä toppatakissa on Barbie-lappu.

Satumaa

Et sattuisi myymään tuota vaaleanpunaisella pitsillä varustettua farkkuhametta ja noita kahta henkaria? :blush:
sometimes being invisible has it's advantage

DarkJedi

Aikamoiset löydöt kyllä.  :shock:

Aliisa

Xara, Tuo halterneck-mekko kuuluu yhdessä jakun ja hatun kanssa Fancy Frills Barbie Fashions #3182 (1986) -vaatesettiin. Itse keräilen tuota sarjaa, mutta tuosta setistä mulla on vain tuo jakku. Onnittelut loistavista löydöistä. :peukku:

Paketin edestä: http://img.auctiva.com/imgdata/6/9/4/5/3/3/webimg/632688218_o.jpg
Paketin takaa: http://img.auctiva.com/imgdata/6/9/4/5/3/3/webimg/632688238_o.jpg

Tinttufia



Sininen toppatakki ja vihreä pipo kuuluu Wee 3 Friends nukelle:http://www.amazon.com/Barbie-Wee-Friends-Snow-Doll/dp/B0002717BM/ref=pd_sxp_f_i

Olisin kiinostunut osta ne, omistan juuri ne kysyiset Wee 3 Friends nuket.....

Avasund

Ohhoh. Missä tuollaisia kirppiksiä on? Meiltäpäin ei löydy juuri mitään.

Toukkero: mulla on se minibarbie ja Day at Fair hakusessa ollut jo pitkään. Jos olet myymässä, laita yksäriä, ole kiltti!
Töihin siitä!!

Xara

Kiitos kaikille tunnistusavusta! Aliisa, tuo mekko on aivan ihana, mutta jakku olkatoppauksineen ja tuo karsea hattu... :D Huvittavaa tyyliä! Aliisan pitäisi joskus tulla käymään kun miitissä ei kukaan halunnut ostaa minulta juuri mitään, mutta luulenkin, että kaikki myytäväni ovat Aliisan kokoelmiin sopivalta aikakaudelta, hehee.

Tinttufia, kääk! Olisikohan pitänyt ostaa ne nuketkin, sillä siinä oli kyllä nuo nuket ja muita vaatteita ja tavaroita niille... eivät olleet kalliita, mutta en noin uusia yleensä ostele. :P Mutta pipo ja takki kyllä liikenevät, ei nuo millekään nukeilleni mahdu.  :smiley:

Samoin Daisyn henkari ja farkkuhame liikenevät Satumaalle, valkoisen henkarin pidän omassa kokoelmassani vielä. En tiedä kuuluuko se Barbie-nukelle, mutta ainakin sopii noihin vintage-juttuihin kivasti!

Tinttufia



Unohdin aivan sanoa että te teette aivan MAHTAVIA LÖYTÖJÄ kirpputoreilla!!!! Kävin viime viikolla neljässä kirppiksessä ja löytöjä = 0  :eieieiei:

Louhi

^ Sama juttu Kajaanissa.

Täti Monika

 :shock: ohhoh noita Toukkeron löytöjä! Kyllä meikäläinenkin tarvitsis lisähappea, jos kirpparilla tollaisiin aarteisiin törmäisi  :palvoo: Onnittelut  :deal:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Aliisa

Xara, Juu, mie olen aivan hurahtanut kasarityyliin. Tai noh, mun nuket on. :cuteyes: Tykkäsin noista vaatteista lapsena ja haaveilin saavani niitä joskus lisää. Nyt sitten aikuisena metsästänyt ympäri nettiä. :blush: En itseasiassa edes tiennyt, että tuohon settiin kuuluu hattukin, mainoksessa kun nukella (taitaa muuten olla Dream Glow Barbie) ei ole hattua. Mutta jos sulla on kuvia niistä vaatteista mitä oot myymässä, niin laita vaikka yksärillä kuvia. Tai sitten tuonne myyntipuolelle. :smiley:

Ja täytyy kyllä sanoa kuten muutkin, että jos olisin itse noita vintageja löytänyt kirppikseltä niin kädet olisi tärisseet vielä pitkään kirppikseltä poistumisen jälkeenkin.

Satumaa

Mä alan pikkuhiljaa kans hurahtaan kasariin Barbieidenkin osalta, muutenhan oon jo hulluna siihen aikakauteen  :cuteyes: joten tämä jatkumo on luonnollinen... mullekin voi laittaa kuvia sitten mitä Aliisalta jää  :blush:
Mä kun en niin tiettyjä sarjoja kauheesti kerää kasarista. Kaikkia kivoja ja varsinkin neonvärisiä lähinnä. Paitsi yhtä sarjaa vuodelta 1989 kerään, josta puuttuu muistaakseni pari asua. Eli Fashion Finds.
Mulla on siitä sekä NRFP:tä että käytettyjä, eli kumpikin käy kun on siistissä kunnossa.
Neonväriset johtaa luonnollisesti 90-luvulle, eli sieltä on kans keräyksessä mm. pari Cut 'n Style asua ha ainakin violetti Amazing nails.
sometimes being invisible has it's advantage