Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

Tummaihoinen nukke on Florida Vacation Christie ja sininen uikkari on tosiaan Christien  :smiley:

Satumaa

Kengistä olisin kiinnostunut:
Kakkosrivin pinkit remmikorkkarit keskellä, sekä niiden vieressä punaiset ja keltaiset kengät.
Toiseksi alimman rivin ruskeat sinisin tehostein, sekä vaaleansiniset vierestä ja
rivin päädyn tummansiniset.
Alimmasta rivistä punaiset sandaalit ja viereiset pinkin korkkarit.
laitoin yksäriä näistäkin
sometimes being invisible has it's advantage

Dandelion

Christie ja Midge kiittää!  :hug:


karrieerik

Tuo Christie on upea :cuteyes: Todella hyvä  löytö!

Dandelion


Aliisa

Upeat löydöt ja hieno tuo kuva. :blush:

Dandelion

Mustelmaotsainen Midge voisi lähteä Aliisalle  ;)

kuuma92

Mua kiinostas  tuon midgen päällä oleva pinkki liivi  siiten kiinostas pinkki lierihattu valkoinenpaita  farkkuliivi  vaaleansiniset korkkarit

Dandelion

#323
Ovat vapaana  :kaffitanssi:
Laitan sulle yksäriä kuuma92.



Haluatko keltaiset shortsitkin?

Xara

Lainaus käyttäjältä: MarjaanaS - kesäkuu 17, 2013, 15:10:48


Hei mikäs tämä nukke ihan vasemmassa reunassa on? Löysin itse eilen kirpparilta samanlaisen, paitsi sillä on ruskea otsatukka ja vähäsen tummempi iho. Tukka on takussa, mutta täysipitkä - naama on likainen, mutta lika lähtee. Alkuperäiset korvikset ja ihan hauskat vaatteet, vaikka ei vissiin alkuperäiset. :) En raaskinut jättää ostamattakaan vaikken tuota nukkea itselleni halua. Keräilijän ongelmat! ::)

Dandelion

Moi Xara!
Kuvassa vasemmalla oleva nukke on Hula Hula Barbie. Sen tunnistaa helposti punakeltaisesta tukasta (joka on ihana!), mutta otsatukka ei kait kuuluisi olla ruskea.

tokkopahka

ruskea tukka on muistaakseni Teresalta
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Xara

Kiitos avusta, kyseessä on todellakin Hula Hula Teresa! Aika nätti nukke ja tosiaan ihana tukka... tyypillisesti menettänyt kyllä silkkisyytensä, mutta ihana väri.  :smiley:

tokkopahka

Teresa on harvinainen kyllä ja Christie harvinaisin noista, olen törmännyt kirpiksillä siihen tasan kaksi kerta  :tongue:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

DarkJedi

Tänään kävin itse myymässä kirpparilla ja kertoo aika lailla tämän päivän nukketarjonnasta täällä kun ihmiset ihasteli noiden minun myyntiin laittamien nukkejen kuntoa ja että voi kun nämä on halpoja. Minulla oli myynnissä nukkeloteissa tulleita Steffejä, Evejä (ja muita pikku klooneja), muutama Bratz sekä sitten pääasiassa Barbiehybridejä. Jokaiselle (paitsi noille pikkuisille) olin pukenut ehjät vaatteet, kaikilla oli kengät sekä käsilaukku. Hintaa oli 0,20€ (alastomat pikkuiset)- 5€. Matkalaukullisen noita vein ja takaisin kotiin tuli vain 6.