Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Ivla

Toukkerolla taas hyviä löytöjä!  :aplause: Pitäisi varmaan taas joskus lähteä kirppikselle..

Dandelion

Arvatkaa kenet kävin aamulla hakemassa?  :kaffitanssi:



(Tarjouksia otan vastaan, jos jotakuta kiinnostaa)

Ninni-doll

#212
En tajua millaisia kirppiksiä siellä on!  :shock: Täältä löytää korkeintaan päättömän Daisyn ja nuhjuisia kasarivaatteita. Kerään ranskalaisia barbeja mutta tuo ysäri French mulla jo on (maksoin lootassaan siitä 35€ eli tuo 7e oli puoli-ilmainen)

Ja tuollaisenaan arvo jotakin 25€

Dandelion

Kiitos tiedosta Ninni ^^ Eipä ollut minulla hajuakaan tämän nuken arvosta kun ajattelin, että 7€ on liikaa.

Jasmiina2

Onnittelut hienosta löydöstä.  :D Olisi se kyllä hienoa joskus löytää DOTW nukkeja kirppikseltä.

Satumaa

Joo, siis eihän tuolta puutu kun sukkikset ja saappaat (ja nekin voi korvata, tai laittaa vaan jotkin kengät jalkaan)!!  :shock:
Hyvä löytö!!  :cuteyes:

Mäkin aikanaan ostin tuon paketissa, ja taisi olla myös yli kolmekymppiä. tai ihan vähän alle, en muista tarkemmin.

Että tuollaisenaan 7€ on kyllä pieni hinta!! Kaulakorukin tallella ja koristeet ehjät!

Ja voihan sille löytyä vaikka ne alkuperäiset sukkikset ja saappaatkin.  ;) Esim tuolta Ebaystä.

Tuo on kaunis nukke, itse olen avannut häneltä kampauksen, ja näkyykin hiukset alhaalla uusimmassa Silky Street-jaksossa, kirjavassa Tweed-vaatetuksessa istuen sähgyllä.  :smiley:
Oli aikoinaan mun ekoja nukkeja DOTW-sarjasta, kun rupesin kansainvälisiä keräämään. Ellei jopa ihan ekakin...
sometimes being invisible has it's advantage

Satumaa

Niin ja kun on vuodelta 1996, niin on jo aika vanhakin! Alkaa olla sitä aikaa mitä jenkki-Ebayssä jo nimitetään vanhanaikaiseksi.
sometimes being invisible has it's advantage

Ivla

Hieno löytö tosiaan!  :aplause:

Alice

Olipa hieno löytö! Tosi ihana mekko  :hbeat:

Aliisa

Toukkeron kirppislöydöt on kyllä aivan mahtavia. Tuo ranskalaisneitonen erityisesti. :palvoo:

HelloDolly


karrieerik

Tänään tuli kierrettyä Järvenpään ja Keravan Fidoissa sekä Tuusulan Femmatorilla, ja mukaan lähti nämä nuket:



Kaksi Sindy-nukkea (tarkempaa tietoa en vielä tiedä), Galoobin Spice Girls On Tour Emma sekä Simban Ursula :cuteyes: Fidoissa oli kaikki tuotteet -50%, joten hinnat eivät olleet kovia, mutta neonvihreäraidallisen Sindyn akuperäinen hinta oli 6,50€ :shock:

Ajattelin myös näyttää kolme aikaisempaa löytöäni:



Fairytopia Sparkle Fairy, Rockers Barbie ja DOTW Polynesian. Nuket olivat tässä kunnossa sekä vaatetuksessa ostaessani näitä (paitsi Sparkle Fairyn kampaus) :D

HelloDolly

Hienoja löytöjä, varsinkin Ursula, Rockers ja Polynesian!  :cuteyes:  :peukku:

karrieerik

 :Look_Up: Joskus löytää aarteita kun jaksaa etsiä ja kaivella kaikki laatikot ^^

Jasmiina2

Yhdyn HelloDollyn mielipiteeseeen. Upeat löydöt, etenkin juuri nuo kolme nukkea  :chuckle: