Fashion Royalty

Aloittaja Milia C, marraskuu 24, 2012, 19:47:32

« edellinen - seuraava »

HelloDolly


Adalmina

Vanessalla on muuten hienot korut  :cuteyes:

Siama

Tuo Vanessa on ehdottomasti yksi niistä kauneimmista  :cuteyes: :hbeat:
Miekii haluuuun!  :wink:


------------------------------------------------------------------------


Jónaa taas vaihteeksi vilahtamassa.....




Pistetään perjantain piikkiin.................  ;)
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Marianne

Epona liittyy tänne poseeraajien joukkoon eilen valmistuneissa keväisen keltaisissa ja vihreissä koruissa.  :kaffitanssi:


Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milia C

#155
Paparazzi: Agnes



"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Vivi

Voi elämä!  :faint: Upea leidi upeassa kylppärissä! Ja toi alusasusetti on  :hbeat:. Porikselta olettaisin?  :smiley:
If it makes you happy...

Jennijee

Upee muija ja upee kylppäri! Aivan huikaisevan mahtavasti sopii musta/turkoosi alusasu kalpealle  ^^

Adalmina


Milia C

Juu, Poriksen setti :smiley: ja pari settiä on kuvaamatta. Sattui sopivasti juuri tuolle muodokkaammalle BOD-kropalle <3 Pienemmät menee NuFacelle...
Poriksen setit on parhaimmistoa. Voisin melkein luopua muista seteistä :peukku:
Sattumalta tuo harsotakki oli lähelle samaa sävyä...
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Marianne

#160
Upea alusasu, mutta eniten pisti silmään tuo musta rautainen sivupöytä. Mistä se on peräisin? Mulla on samantapainen valkoisena. Ostin joltain eBay-myyjältä, kun kuvittelin että se on sopiva yöpöytä... mutta olikin mokoma nukkekotikokoa! Joten käytän sitä korurasiana, nukeille siis.  :D

Mulla on myös samanlainen pyykkikori. Jos siis oletan että tuo on fetajuustopurkin ristikko.  :D

Tässä näkyy se 'korurasia'.  ;)

Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Siama





WOW!! MIKÄ AGNES!!!!!!  :hbeat: :hbeat:


------------------------------------------------------------------------


Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Milia C

#162
Lainaus käyttäjältä: Aurora - huhtikuu 08, 2013, 23:41:01
Upea alusasu, mutta eniten pisti silmään tuo musta rautainen sivupöytä. Mistä se on peräisin? Mulla on samantapainen valkoisena. Ostin joltain eBay-myyjältä, kun kuvittelin että se on sopiva yöpöytä... mutta olikin mokoma nukkekotikokoa! Joten käytän sitä korurasiana, nukeille siis.  :D

Mulla on myös samanlainen pyykkikori. Jos siis oletan että tuo on fetajuustopurkin ristikko.  :D


Se on kanssa evilbaystä... hain 1/6 skaalan kalusteita ja tuo sattui ostoslistalle :D
Pitihän tuotakin vähän nostaa. Saman "sarjan" pieni hyllykkö on myös mutta skaala ei ole oikein siinäkään mutta menee vaikkapa lastenhuoneessa.

Fetajuustopurkin ristikko/siivilähän se... mieheni tokasi vaan: "PYYKKIKORI, IHAN SELVÄ NUKEN PYYKKIKORI"  :D
On mulla toisessa "nukkekodissa" erilainen fetajuusto ristikko, enemmän pyöreä.

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Marianne

Hehe! Mulle tuli heti sama mieleen kun avasin fetajuustopurkin.  :D


Tein uusia koruja, ja Anja pääsi poseeraamaan niissä.






Barbie Look -hyllystökin saapui, mutta on vielä Anjan järkytykseksi typötyhjä.   :chuckle:


Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Vivi

Upea korusetti! Niin hienostunut!  :palvoo: Täällä on sama ongelma vaatekaapin suhteen. Kukaan ei oo jaksanu järjestää vaatteita siihen.  :D
If it makes you happy...