Fashion Royalty

Aloittaja Milia C, marraskuu 24, 2012, 19:47:32

« edellinen - seuraava »

Jounah

Mäkin olisin vielä halunnut ainakin Nightfall Agnesin ja Black Orchid Vanessan, jotka oli aivan upeita, mutta en millään raaskinut ostaa kun olivat niin paljon kalliimpia. W Clubin lotosta "voitin" Breathless Veroniquen joka on vielä tulossa.

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Jounah


Jounah


Milia C

Vausti vau! Upeita neitoja Jounahilla!  :faint:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Siama

On kyllä upeita tytsyjä!! Mä hiukkasen rakastuin tuohon Adeleen ja sen tyyliin  :hbeat:

-------------------------------------------------------------------------------------------

Konventionukeista oikeastaan se Workshop Elise miellytti eniten.. Ja sitten se Adelen asu.. Jotenkin ne muut ei iskenyt ollenkaan..
Kyori oli kerrankin oikeasti aasialaisen näköinen ja nätti kun mikä!
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Marianne

Upeita neitoja täällä!  :hbeat:


Mua harmitti ja harmittaa yhä että en saanut sitä Hard Metal Lillithiä. Tai siis kyllä sen saisi, jos suostuisi maksamaan jotain 300 dollaria.  :faint: Ei kiitos siihen hintaan! Oon kuitenkin toivonut caucasian-sävyistä Edeniä tai Lillithiä jo vuosia, joten ärsyttää että en pysty sitä nyt hankkimaan kun se viimein julkaistiin.  :cry: No, ei se mitään. Pitää odotella mitä ensi vuosi tuo tullessaan.

Mulla on convention-nukeista Workshop Elise, Bewitching Veronique, Color Infusion Janay, In Sequins Anja ja Color Infusion Declan sekä pari Color Infusion -vaatepakettia. Eniten halusin juuri Elisen ja Declanin, ja sain molemmat suhteellisen hyvään hintaan. Janay oli pakkohankinta, kun halusin sellaisen jo viime vuonna, mutta ne aiemmat versiot oli liian suosittuja (kalliita) mulle. Varmaan maalaan sen ainakin osittain kuitenkin.  :smiley: Bewitching Verosta en välitäkään niin paljon kuin kuvittelin, joten varmaan maalaan senkin. Asu on mulla myynnissä foorumin kirppiksellä. Voin myydä pois pelkän mekonkin vöineen jos joku sen tahtoo.  :wink: Anjalla on yksi mun suosikkikasvomuoteista, mutta en tykkää niistä isoista iiriksistä, joten sekin menee maalattavaksi.  :D Oikeastaan ainut noista jota en ehkä maalaa uusiksi on Brazen Beauty Natalia, jonka voitin ylijäämänukkejen arvonnassa. Se on vielä matkalla.


Declan sai jo uuden naaman sekä nimen Gunnar (Nashville-sarjan Gunnarin mukaan). Tää koki aika rajun muodonmuutoksen jo ennen maalausta, kun parantelin pään liikkuvuutta veistämällä sitä alareunasta sekä kropan kaulaosaa myöskin.  :D Nyt pää liikkuu hyvin!  :dance-to-the-groooowe: Flockattua tukkaa vaan lähti aika paljon operaatioissa, joten pitää liimata sitä lisää.



Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Marianne

Gunnarilla oli hiukan liiat pitkät ripset, joten leikkasin ne sellaisiksi 2-3 millisiksi. Gunnar muistuttaa mua sekä nuoresta Elviksestä että nuoresta Chris Isaakista. Ehkä sillä on jakautunut persoona!  :rofl: Pitää löytää sille rooli nukketarinassani.  :tongue:





Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Letizia

Upea nukke, Aurora! Mullekin tulee tuosta mieleen joku henkilö, mutta en nyt saa päähäni kuka...

Marianne

#309
Kiitos, Letizia! Kerro sitten kun keksit kuka siitä tulee mieleen.  :D

Gunnar on kitaristi, ja se todennäköisesti pyrkii Elliotin bändiin jossain vaiheessa... Ellei se sitten ole jo kitaristina Victorian bändissä. Victoria on rock-laulaja jonka bändin jäseniä ei ole vielä näytetty nukketarinassani. Tahtoisin toisen rumpusetin, että Victoria voisi keikkailla ilman että tarvitsee lainata rumpusettiä Elliotin rumpalilta.


Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Letizia

Ai musiikkimiehiä. Ehkä mä ajattelin tätä kuvaa:
http://www.youtube.com/watch?v=p5kiUbb5lKQ

Marianne

#311
Haa! Itse asiassa ensimmäinen henkilö joka mulle tuli mieleen kun näin Declanin ekaa kertaa oli nimenomaan Patrick Wolf.  :cuteyes: Korvat ja tukkatyyli on ehdottomasti samanlaiset. Patrickillä tosin ei ole ollut mustaa tukkaa vuosiin. Viimeksi oli punainen.

Nyt aloin etsiä sitä rumpusettiä eBaystä... Pitäisi löytää 1/6-kokoinen setti, joku muu kuin Liv-nukkejen setti, koska se mulla jo on. Kertokaas jos näkyy jossain.  Ei halua sellaista missä on sydämen muotoinen rumpu, vaan jonkun normaalimman näköisen minkä taakse kehtaa istuttaa miesnukenkin. :Look_Up:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Marianne

#312
Löysin sitten sopivan näköisen rumpusetin... ja lisääkin!  :D :aplause:


http://www.ebay.com/itm/RGM305-YAMAHA-Black-Grey-Miniature-Drum-Kit-/281214886639?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4179b6a2ef

Tuo näyttää saman malliselta kuin Nichellen rumpusetti Silky Streetin jaksossa 5: http://www.thebdoll.com/keskustelupalsta/index.php?topic=4.0 Ainakin kun katsoo symbaalien jalkoja, niin ovat samanlaiset. Tää Pearl on varmaan vielä lähempänä Nichellen rumpusettiä: http://www.ebay.com/itm/RGM310-Pearl-Miniature-Drumkit-/281214894302?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4179b6c0de  Rumpusetin korkeus on noin 18 senttiä, ja kysyin jo myyjältä isoimman rummun läpimittaa. Se on 4,5 tuumaa eli noin 11,4 senttiä. Liv-nukkejen rumpusetin korkeus on noin 15 senttiä ja rummun läpimitta 9 senttiä, eli vähän isompia noi olisi.

Tuolta myyjältä löytyy vaikka minkä bändin miniatyyrirumpusettejä, ja samat löytyy valmistajalta: http://www.rockguitarminiatures.com/?page_id=22&category=1
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Letizia

Lainaus käyttäjältä: Aurora - joulukuu 01, 2013, 14:01:20
Haa! Itse asiassa ensimmäinen henkilö joka mulle tuli mieleen kun näin Declanin ekaa kertaa oli nimenomaan Patrick Wolf.  :cuteyes: Korvat ja tukkatyyli on ehdottomasti samanlaiset. Patrickillä tosin ei ole ollut mustaa tukkaa vuosiin. Viimeksi oli punainen.

Hehe, joo. En ollut nähnyt tuota Declania ennen kuin näissä kuvissasi, mutta on siinä samaa näköä muutenkin, vaikka tukan väri vähän hämäsi. :D

Adalmina

Ihana toi Auroran Victoria!  :hbeat:

Täälä on väkerretty Agnesia, Wannabee optic verve.
No kun käyttää mielikuvitusta niin sormien läpi katsottuna toivottavasti näyttää vähän siltä  :D  Hiusurakka olis vielä edessä  :faint:  :-\  ...tosin ei oo vielä tullut vierailtua aviksen pajalla katsomassa karvoja.
Mutta minkäs väriset ne optic verve agnesin hiukset sitten oikeesti on, onko tietoa?