Fashion Royalty

Aloittaja Milia C, marraskuu 24, 2012, 19:47:32

« edellinen - seuraava »

Adalmina

Ne kutehet on ihanat!  :hbeat:  Ja Vanessa on aina yhtä kaunis! Oon harkinnut omaani fr2 kroppaan mutta vasta on harkinta asteella  :D

Tossa alkukesällä tuli kuvattua Tytöt luonnon helmassa.
Näin joskus talvella eepparissa Dagamoartin tekemiä tommosia mekkoja neuletakeilla ja ihastuin ikihyviksi. Hinnat vaan oli sitä luokkaa että  :shock:  Pitihän mun saada sitten edes omille tytöille tommoset mekot mutta neuletakkiin ei taidot riittäny eikä viitsimyskään :smiley:

Jasmiina2

Aivan ihanat asut Adalminan nukeilla ja nuket itsekin on tosi kauniita  :hbeat:

kuuma92

 Kauniit nuket   Adalmina  :smiley:   tosi  upee kuva  :photo:

Siama



IHANAT asut Adalminan tylleröillä!!!!  :hbeat: :hbeat: :hbeat: :hbeat: :hbeat:

-----------------------------------------------------------------------------------

Etuheittohemmo Joshwa vaihteeksi kuvassa =)


Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Marianne

#244
Viimeisimmässä W Clubin viestissä ei lukenut, että tiedot on pidettävä salassa johonkin tiettyyn päivään asti, joten voin kertoa, että...

FR-kroppa kuoletetaan pois! :shock:

Lokakuun convention-kokoelman FR-nuket saa uuden kropan, joka on jatkojalostettu versio FR2-kropasta. Samalla FR2-linja katoaa, eli Dasha, Elise, Dominique ja kumppanit siirtyvät saman brändin alle ja samaan kroppaan kuin Veronique, Vanessa, Eugenia ja kumppanit. Samalla FR:n virallinen logo vaihtuu. Ennen conventionia ilmestyvät nuket tulevat vielä vanhoissa kropissa. W Clubin klubinukke Purity Dasha on kuulemma viimeinen FR2-nukke. Samoin Monogramit lopetetaan, mutta niitä nähdään kuitenkin conventionissa vielä jos käsitin oikein. En usko että niiden kasvomuottia nähdään enää sen jälkeen. Ensi keväänä tulee lisää muutoksia, kun NuFace-kroppa päivitetään, ja syksyllä on Hommejen vuoro.

Mä olen ihan innoissani näistä muutoksista!  :dance-to-the-groooowe: En koskaan tykännyt siitä normaalista FR-kropasta. Nyt mun ei tarvitse enää jättää ostamatta esim. jotain nättiä Eugeniaa sen takia kun kroppa menisi vaihtoon. Toivon mukaan uusi FR-kroppa on odotuksen arvoinen.  :aplause: Ja se uusi Homme-kroppa! Sitä mä odotan kuin kuuta nousevaa.  :big_yey:


Tästä mä en ole muistanut mainita, mutta aiemmin on luvattu jo uusi systeemi nukkejen kauloihin, mikä helpottaisi pään irrottamista. Sellainen on tähän mennessä tulossa Mommie Dearest -leffan mukaan tehdylle nukelle, joka ilmestyy joskus kesällä. Sama systeemi otetaan vissiin käyttöön kaikille Integrityn nukeille jossain vaiheessa.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milia C

Kieltämättä aika mahtava uutinen niin ei tarttee lähteä kroppia metsästämään...  :peukku:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

tokkopahka

Kiva uutinen  :hbeat: Toivottovasti ne laittaa myös uusia kroppia myyntiin sellaisina kaikissa sävyissä  :pleeeaaasse:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Alice

Lainaus käyttäjältä: tokkopahka - heinäkuu 16, 2013, 23:17:16
Kiva uutinen  :hbeat: Toivottovasti ne laittaa myös uusia kroppia myyntiin sellaisina kaikissa sävyissä  :pleeeaaasse:

Viestissä oli myös, että tällä hetkellä ei ole suunnitelmissa laittaa irtokroppia myyntiin, eli vielä ei ainakaan ole tulossa.

Adalmina

Toivottavasti pääsysteemi sopii yhteen vanhankin systeemin kanssa  :peukku:

Adele raitapöksyissään ja monsterimonoissaan

Jasmiina2

Kiva stailaus Adelella  :peukku:

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

kuuma92


Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Adalmina

Siámalla söpö tyttö kolmikko ja kuuman nukeilla on ollut nähtävästi kuumat treffit  :smiley:

Doro ja lohikäärmeet


Ayumi kylvyssä