Fashion Royalty

Aloittaja Milia C, marraskuu 24, 2012, 19:47:32

« edellinen - seuraava »

ShoeCat

Onpas kunnioitettava kokoelma Auroralla, mahtava kuva!   :aplause: Lillith ja Eden ovat meikäläisen suosikkeja FR nukeista.  :cuteyes:

Täti Monikan Kyori on todella kaunis ja eksoottinen!  :hbeat:

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Adalmina

Auroralla on vaikuttava Eden/Lillith kokoelma  :palvoo:
Milialta ostin kivat haalarit joita Nona esittelee "metsä"maisemassa

Hilja

Kaunis kuva! Nonalla on kivat haalarit joita minäkin katselin ostomielessä -ehdit ensin  :smiley:

Olen vaihtelemassa kesävaatetuksia nukeilleni ja työtä riittää sillä kokoelma alkaa olla suuri. Kun kukat kukkivat nukeillakin täytyy olla kevyitä ja heleitä vaatteita yllään  :cuteyes:
Leikkiä ikä kaikki

Siama

#215


Poijjaat juhlisti Saskan valmistumista  :smiley:
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

rosalinda

Way, tässä kuinka paljon ihanat nuket!!!
Minun kaverit ovat ravintolassa... :D



Milia C

Harkitsen Always On Her Mind Daniaa myyntiin, ois sen alkuperäiset vaatteet, kengät. Tosi neito on tällä hetkellä BOD-kropassa...
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Milia C


Kahvila



Kun en oikein tiedä minne laittaa niin menköön nyt tänne kun suurinosa nukeista onkin FR:ä. Onneksi on roomboksit tekeillä...
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

HelloDolly

#220
Ihana kahvila  :Look_Up:, hieno värimaailma! (miten niin tykkään mustapunavalkoisesta?  :D:hbeat:  :cuteyes:

Siáman etuheittohemmo on aikas ärhäkän näköinen namu!  :hbeat: :hbeat:  :drewl:

Siama

Ihana kaffela Milialla! Musta-puna-valko kyllä muhunkin vetoaa.. Juu... Siinä on jotain nostalgistakin :D


-------------------------------------------------------------

Etuheittohemmo!!  :rofl:  :peukku:

Joshwa kiittää =)

Se on mun yksi suosikeista ^^
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Milia C

Lainaus käyttäjältä: HelloDolly - kesäkuu 11, 2013, 22:29:16
Ihana kahvila  :Look_Up:, hieno värimaailma! (miten niin tykkään mustapunavalkoisesta?  :D:hbeat:  :cuteyes:

Juu, jostain syystä tuo värimaailma on hiipinyt miltei vakioksi tuonne muutenkin...  vaatteista, sisustuksesta aina nukkejen hiusten väriä myöten... :D
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Aliisa

En ole käynyt tässä ketjussa pitkin aikoihin.

Tosi hieno kahvila Milia C:llä. :peukku: Upea värimaailma, punainen yhdistettynä tuohon ruutulattiaan. :hbeat: Miten tuo on toteutettu, kalusteita muokattu vai miten? :smiley:

Milia C

#224
 :Look_Up: Se on siinä valmiina. Kyseessä on Coca-Cola Fountain baari. Minua lykästi ja sain tuo "käytettynä" huokeammalla hinnalla.

Tuommoinen

vaikken itse kokiksesta perustakaan niin tuo värimaailma on kiva... :)
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-