Fashion Royalty

Aloittaja Milia C, marraskuu 24, 2012, 19:47:32

« edellinen - seuraava »

Alice

Uusi Colette-muotti oli mielestäni aika kauhea. Poppyt oli kivoja, ehkä yritän hankkia jonkun niistä. Muut ei taaskaan olleet oikein omaan makuuni, paitsi CI-kokoelmassa oli joitakin ihan hauskoja asuja.

Paras uutinen oli, että AHS Coven nuket julkaistaan lähipäivinä!

harakka

En yleensä edes mieti convention-nukkejen ostoa. En vaan raaski pistää niin paljon rahaa yhteen nukkeen kuin mitä niistä pyydetään. Tosin silloin tällöin osuu joku kohdalle oikeaan hintaan. Ja jonkun olen ostanut Integrityn arvonnasta. Tänä vuonna moni nukke oli kaunis, mutta jostain syystä 90-luvun Versace & kumppanit ei herättänyt edes teoriassa ostohaluja. Poppyt varmaan ostaisin, jos esim. niitä olisi IT:n rääppijäisissä, mutta taitavat olla loppuunmyytyjä, niin ettei ostoarvontaan jäänyt yhtään.

Marianne

#662
Joo, en usko että yhtään Poppya jää rääppijäisiin (kiva sana!  :D), nehän on kaikista suosituimpia IT:n nukkeja. Ja muutamat FR:tkin myytiin loppuun jo conventionissa, esim. Adele. Harmi. Se olis ollut mun suosikki, mutta asu ei iske. Toivoin löytäväni sen nudena eBaystä, mutta ei taida löytyä hyvään hintaan ainakaan.  ::)

No, mitäs mieltä olette Coven-nukeista? Ne julkaistiin nyt yllättäen maanantaina, kun ainakin pari vuotta niitä oli odoteltu. Conventionissa oli kuulemma kerrottu, että ne tulee kymmenen päivän päästä. Jos et ollut paikalla tai lukenut W Clubin foorumia, niin et välttämättä tiennyt että ne oli tulossa edes tänä vuonna. Ei ollut mun mielestä hyvin tiedotettu. Ja sitten kun ne ilmestyi vielä niin, että heti olivat saatavilla diilereiltä, niin jos olis ollut suosittu mallisto, silloin nukkumassa olijat olisivat missanneet kaiken.  ::)

Noh, onneksi ei ollut niin suosittu!  :devil: Kaikki nuket on saatavilla vielä esim. Laure Belle Couturelta:

http://www.laurebellecouture.com/?id=american_horror_story_coven_the_official_collectible_doll_series-1571


Mä tilasin Kylen ja Zoen, mutta aion maalata ne uusiksi. Se Kyle on kyllä erittäin onnistunut noinkin.  :hbeat: Ne naisnuket taas... No, suurin osa mielipiteensä ilmaisseista W Clubin jäsenistä ei tykkää. Nukeilla on ihan liian pienet silmät! Integrity on selittänyt, että pyrkii parempaan realistisuuteen antamalla nukeille pienemmät silmät. Mutta noissa on sitten ollut sitä yritystä hiukan liikaa.  ::)

Lisäksi kaksi suosikkihahmoa, eli Misty ja Cordelia oli jätetty pois. Mä en ole katsonut American Horror Storya, joten aion todellakin tehdä niistä kahdesta tilaamastani nukesta ihan omat hahmoni. Sillä Mistyllä olisi kuitenkin ollut kivoja boheemeja vaatteita, joten sen olisin varmasti ostanut jos siitä olisi nukke tehty.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

michelle

Coveneista tilasin ennakkoon Kylen (pitkästä aikaa hyvännäköiseltä näytävä homme!)
Zoe ja Madison tulevat myös- lähinnä vaatteiden vuoksi, koska en kuitenkaan saa aikaan  pelkkiä vaatteita tilata. (jos ketä nudet nuket sattuu kiinnostaa niin voi kysyä) Fionalla oli myös asu ihan ok, mutten ainakaan vielä innostunut. Hahmoina nämä eivät ole minulle ollenkaan tärkeitä.
Fionasta saattaisi tosin kasvojen ilmeiden perusteella tulla joku erikoisempi hahmo. Joku iäkäs rouva kenties sitten??

Alice

Coven-nuket (tai ne naishahmot, Kyle oli ihan onnistunut) ei kyllä olleet yhtään sen näköisiä, mitä odotin. Olin oikeesti tosi pettynyt kun näin kuvat. En aio tilata yhtään, ennen kuin näen livekuvia, toivottavasti näyttävät paremmilta kuin promoissa. Zoen asu oli tosi kiva, siitä plussaa :)

Kaisa

Itse harkitsen niitä kun oli yksi lempikausistani  :cuteyes:

harakka

Katsoin sarjan vasta tänä vuonna loppukesästä ja vaikka sarjassa ei ollut mitään vikaa, en sen takia ostaisi nukkeja. Alun perinkin olin ajatellut että jos ostan AHS nukkeja, niin ostan niitä muotinukkeina eli hahmolla ei ole merkitystä, ainoastaan nuken olemuksella ja vaatteilla.

En aina ihan ymmärrä mistä syystä IT valitsee joitain leffoja nukkeprojekteihin. Audreyn leffat nyt on helppo ymmärtää, hän oli todellinen tyyli-ikoni ja myös valituissa elokuvissa muodilla on suuri merkitys. Sunset Blvd ja Mommie Dearest ovat vaikeampia käsittää, varsinkin kun nukeille valitut asut ovat tylsiä tummia asuja. Minulle Coven on vähän samaa jälkimmäistä sarjaa, asut eivät innosta. Mistyn boho-tyyli olisi kiinnostanut, joten sääli ettei hänestä tehty nukkea.

Coven nukkejen silmät ovat tosiaan liian pienet. Tuntuu kuin IT yrittäisi kosiskella action hahmojen keräilijöitä, mutta kasvomuoteissa ei ole samaa yksityiskohtien tarkkuutta, joten lopputulos ei miellytä kunnolla ketään. Saatan kuitenkin ostaa Myrtlen ja Marien, ehkä myös Fionan, saadakseni erilaisia, vanhempia nukkekasvoja. Mutta en ole vielä tilannut yhtään, pitää odotella ja katsoa mitä muuta tulee vielä tarjolle, esim. klubinuket, mahdolliset Dolly Days yllätykset ja ehkä NuFace kokoelma.

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

kuuma92


Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Puppeteer


Aliyah82

#671
Aloittelija ja mahdollisen ensimmäisen Integrity nuken tuleva omistaja kysyy: miten säilytätte näitä nukkejanne? Ovatko hyllyssä esillä? Onko kaikkien nukkejen iho vinyyliä? Itsellä kokemusta vaan noista Barbeista ja ne saa olla tönöttää rauhassa ja niitä voi pukea pelkäämättä tahroja. Itse luovuin Phicenistä juuri sen nuken vaikeahoitoisuuden takia.

Adalmina

Suurin osa fr nukeistani on esillä hyllyllä tai kyllä tuola pöydälläkin läjä on ja jokunen löytyy myös kaapista.
Jotain kovahkoa muovia niiden kropat on.
Vaatteista tarttuu väri samallalailla kun barbeihinkin. Eli harvoin, mutta värjäytymis vaara kuitenkin on. Jotain värjäymää olen joskus kropastakin saanut pois tai ainakin vaalenemaan basironilla (jos muistan nimen oikein  :blush: )
Joillakin fr:n vanhemmilla kropilla on ilmennyt kellastumista, mutta sille ei itse oiken voi tehdä muuta kuin kestää tai vaihtaa kroppa. Uudemmilla kropilla ei kait ole tuota ongelmaa ollut. Eikä kaikilla vanhemmillakaan kyllä.
Eli pelko pois ja nuket hyllylle ja stailauksen!  :peukku:


Mutta mulle on pari kertaa käynyt fr:n päätä vaihdettaessa niin typerästi, että kun oon kuumentamisen jälkeen irrottanut pään ja oon pitänyt siitä talouspaperilla kiinni ja talouspaperissa on ollut jokin sininen kuviointi. Toimenpiteen jälkeen oon kauhistunut että herranen aika mitä sen naamas on!?  :shock:  Onneks nekin "mustelmat" on hoitunut sillä basironilla  :cuteyes:

Aliyah82

^Kiitos tiedosta. Nyt olisi yksi ihana Homme tulossa ja tarkoitus olisi laittaa muiden kavereidensa kanssa esille :smiley: On tietääkseni sen verran uusi kaveri että toiveena olisi ettei kellastuisi. On esillä niin että jää yleensä varjoon.

Tuo Basiron pitääkin laittaa korvan taakse (muistiin :D )!

Aliyah82

Moni on varmaan tilannut Integrity toysin virallisesta nettikaupasta, onko lähetykset tulleet perille? Tilasin juuri yhden kropan sieltä ja mietin pitkään tilaanko vakuutettuna lähetyksenä vai en. Tähän mennessä olen USPN:n paketit kaikki saanut postiin. Joten päätin säästää postikuluissa, toivottavasti tulee perille... :dance-to-the-groooowe: