Skipper ja Barbien muut sisarukset ystävineen

Aloittaja Adalia, syyskuu 12, 2015, 22:35:49

« edellinen - seuraava »

Adalia

Skippereistä ei vissiin ole ketjua (saa yhdistää, jos on)?  :cuteno:

Järjestelin Skipper- ja siskot -hyllyni eilen. Jösses, niitäkin on paljon  :faint: Tässä pari kuvaa, lisään pikkuväestä kuvia myöhemmin...



Skipperin  ystäviä:



(PS. Share a Smile/ Wheelchair Becky -nukke, 2. oikealla ei ole kuitenkaan Skipperin ystävä, vaan Barbien... Olen vaihtanut ko. nukelle kropan, koska alkuperäisessä oli jalka poikki  ^^) Artikkeli Beckystä: http://www.bluebadgestyle.com/2013/12/story-wheelchair-becky-barbies-disabled-dolls/
Life in plastic
It's fantastic!

Jasmiina2

Kivoja Skippereitä. Sulla on paljon noita teen Skippereitä, mitä meiltä vielä useita puuttuu  :cuteyes: Pitääkin lisäillä tänne omista Skippereistä kuvia  :photo:

Jasmiina2

#2
No niin, tässäpä yhdet teen Skipper bestikset näin alkuun.  :D Florida Vacation Skipper ja Fashion Party Nikki.



Ja tässä myös kuvaa yhdestä kolmesta Skipper hyllystämme.


Louhi

Uusin Skipper-variaatio on käynyt keräämässä syksyn omenia.



Tässä Shelly ja Madison viihdyttävät Mattel-taaperoa leijoin ja nallein.


Jasmiina2


Nutti

Sain synttärilahjaksi poikaystävältäni tummaihoisen Skipperin, jota olen vinkunut Ebaysta siitä lähtien, kun näistä tummista versioista pääsin selvyyteen. Poikaystäväni on valinnut vielä Pet Palsin, joka sopii mulle koulutuksen ja eläinrakkauden puolesta tosi hyvin. Nyt mulla vaan on ongelma, että pidänkö paketissa, vai otanko pois, kun tekisi mieli hirveästi päästä hypistelemään.  :luv:


Jasmiina2

Ihana  :smiley: Meiltä noita tummia Skippereitä löytyy muutama, mutta lisää pitäis kyllä saada  :cuteyes:

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Jennijee

Olipas kiva poikaystävä! Toi on paketissa tosi kiva :peukku:

Louhi



Tässä vintage Skipperit ja Madison kissakahvilassa esittelemässä uusia vaatteitaan. Madisonilla päällään kirppislotista tulleet vaatteet, oikeanpuoleisella Skipperillä Juku Couturen hame ja vasemmanpuoleisella Juku Couturen mekko.

Kajaanissa kun ei ole kissakahvilaa ja en edes Helsingissä pääse sisään, kun en yksin pääse käymään, niin rakensin tällaisen oman kissakahvilan ja kuvasin sitten sitä  :cuteyes:.

Lavasteiden spekseistä sen verran, että taustakangas on joku suomalainen vintage, kahvilan pöytä on kaksilaatikollinen minilipasto, penkki itse tehty ja kokolattiamatto rautakaupan parvekemattoa.

Hunajasieni

#10
Tosi kivoja kuvia kaikilla ja upeita ryhmiksiä! :hbeat: Eniten mieleeni olivat nämä tummahipiäiset, mulla ei koskaan ollut juuri tummaihoisia barbeja, skipperistä nyt puhumattakaan! Myös tuo Madison on aivan valloittava, eka barbi pitkään aikaan joka pistää miettimään pitäisikö semmoinen jostakin ihan asiasta tehden etsiä...  ::) Alicesta en edes aloita...

Nyt harmittaa, oon tehnyt barbi-inventaariota, mutta ei ollut kuin yksi tätä Skipperiä(?) ja se oli Ariel. Ainakin Arielin siskoista joku puuttuu ja se joka oli teiniäiti ööh eikun lapsenvahti? En löytänyt niitä siihen kuuluvia vauvojakaan. :/ Pitänee kysellä äidiltä onko sillä vielä joku pussi tai laatikko jossa olisi lisää, noiden lisäksi puuttui muitakin...

Lainaus käyttäjältä: Jasmiina2 - syyskuu 14, 2015, 03:50:27


Jasmiina2: Mikä on toi oikealla oleva Alice-nukke? Entä sen yläpuolella oleva? (ei-barbie)
Ja löytyiskö lopuistakin Skipper-hyllyistä kuvaa?  :D

Tutu

Oon jasmiinoiden kokoelman nähnyt ja se on huikea  :aplause:
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Jasmiina2

Hunajasieni: Tuo Alice on Disney Exclusive Alice in Wonderland Skipper. Ebayssa olen noita välillä nähnyt myynnissä. Niitä on kaksi eri versiota, tämä joka meillä on jolla on päällä valkoiset sukkahousut ja toinen melko saman näköinen jolla on valkoiseksi maalatut jalat. Alicen yläpuolella oleva nukke on 4-Ever Best Friends nukkesarjan Brianee.  :smiley:

Skipper hyllyjä on hieman uudelleen järjestetty, mutta voin postittaa niistä kuvat kunhan ehdin.  :peukku:

Silky

~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Jasmiina2

No niin, muistinpa viimein kuvata näitä nykyisiä Skipper hyllyjä. Skipperit on hiukan jakautuneet joten hyllyillä on muitakin kuin vain Skippereitä. Hyllyt on vähän turhan pitkiä kuviin. Ei meinaa saada kaikkia nukkeja samaan kuvaan. No, onneksi aina voi ottaa yksilökuvia nukeista.  :D

Skippereitä, Wee 3 Friends nukkeja ja 4-Ever Friends nukkeja.



Skippereitä ja Bratz nukkeja.



Skippereitä ja 'pitkähiusnukkeja'.



Rantajengiä.