Ever After High -nuket (Mattel)

Aloittaja Alice, kesäkuu 09, 2013, 20:55:02

« edellinen - seuraava »

Freyr

Tässä minun kaunokaiseni aivan mahtavan pehmeine hiuksineen... harmi vaan et tabletilla vain kuvailua kun ei ole kameraa, ni toi salama käyttäytyy tyhmästi.

Royally Charming by Freyrferret, on Flickr
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Plastic Children

Odotan kovasti näidän nukkejen rantautumista Suomeen. ....Tai rehellisesti sanoen odotan vain Cerise Hoodia. Hän on tällähetkellä tytöistä ainut jonka haluan omistaa, vaikka sieviä kaikki muutkin ovat.
Tykästyin myös vallan mahdottomasta saman sarjan Hunter Huntsman poikanukkeen ja koska sekä hänellä että Cerisellä on vaatteissaan (ja koko hahmossa) metsäteema, ajattelin että nämä kaksi olisivat oiva pari toisilleen. Joten kun pongasin ebaystä myyjän joka myi Hunteria pelkiltään (oikeastihan nukkea saa vain samassa paketissa Tuhkimon tyttären kanssa) ja sopuhintaan niin pitihän se poika heti huutaa kotiin. :wink:

En voi muuta kuin ylistää tätä nukkea!  :palvoo: Komea kuin mikä, aivan mahtavat vaatteet ja asusteet, jämäköiden saappaidensa takia ei edes tarvitse ständiään ja posettaa kuin unelma! Ranteissa, kyynärpäissä, polvissa ja nilkoissa on taipuvat ja pyörivät nivelet! Poika voi myös vaikeuksitta katsoa sekä ylös, että alas ja jopa kallistaa päätään sivulle. Hiukset myös olivat miellyttävän pehmeät, eikä sellainen kivikova liimakypärä kuin pelkäsin.









Tämä hihaton paita psykedeelisellä metsä-printillä on niin hieno! ^^



Öhöm...  :shuting-up:

Freyr

Itsekkin Hunteria haaveilen, haluan kyllä Ashlynin myös.  saan hälle tuolta muuta vaatetta ja napata hänen vaatteet jollekkin toiselle. :)  Hunteri on hyvä lisä miun poikien sekaan ku niitä ei tahdo olla niin paljoa Monsteripuolellakaan
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Rana

Yksi lisää Hunterin fanikulubiin ilmoittautuu. Minusta Hunter on huomattavasti mukavamman näköinen kuin suuri osa monsteri pojista. Kasvot ovat miellyttävämmän malliset, samoin kroppa. Joten jos tämä poju Suomen puolelle eksyy niin pitää kaivella pennoset siihen viimeistään silloin.
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Papersun

Olen jo muutaman kerran meinannut tilata näitä netistä, mutta odottelen nyt kuitenkin että tulevat Suomen kauppoihin. Näkee ensin miltä näyttää livenä. Tällä hetkellä ainakin haluaisin Applen ja Ravenin. Myös Cerice pitää saada ja ehkä Blondie.

Freyr

ITse kyl ihastuin Ceriseen myös, tahtoisin kyl kovasti jo nyt Kitty Chesiren ja Lizzie Heartsin, vaikkei heistä ees proto-kuvia ole ollut.

Tulossa postissa Cupid ja Apple.

Wave 1 EAH nuket löytyy jo Lekmer.fi sivulta, mut muista kaupoista ei oo viel näkyny, jospa ne Norstarin porukat jotain infoa tässä kevään mittaan siitä laittaisivat.
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Freyr

Lisäinfoa EAH tytöistä! 

BR-leluissa kävin ni kertoi myyjä et juuri saaneet tiedotteen että tulossa myyntiin heille.  Tutki kyseistä ilmoitusta siinä sitten (kuvassa oli Blondie Lockes) ja ei ollut tarkkaa aikaa milloin tulee, mutta sanoi, että viimeistään maaliskuussa on myynnissä.
Jätin tänäään myös mun lähisittarille kysymyksen leluosaston vastaavalle aiheesta ja tiistaina käyn kyselemässä, että onko heillä tietoa  onko tulossa
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Freyr

My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Nata

Eilen näin ensimmäistä kertaa livenä ever aftereita -Apple Whitea oli saapunut ainakin meidän (Treen koivistonkylän) Prismaan. Onko joku bongaillut muita jossain Suomen kaupoissa? Itse en Appleä ostanut, kun olen kanssa sitä mieltä, että naama livenä näytti liian "lättänältä" silmien kohdalta... Mielenkiinnolla kuitenkin odotan jos joku muu iskisi enemmän ja ihan jo ideana tuo Punahilkan ja Suden yhteinen tytär oon niin kiinnostava, että ehkäpä, ehkäpä...

Applen hinta näytti olevan hieman kalliimpi kuin mielestäni vastaavien mosnstereiden, eli olikohan se 35€ tai jtn sinne päin.
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Nata - tammikuu 25, 2014, 13:29:36
Eilen näin ensimmäistä kertaa livenä ever aftereita -Apple Whitea oli saapunut ainakin meidän (Treen koivistonkylän) Prismaan. Onko joku bongaillut muita jossain Suomen kaupoissa? Itse en Appleä ostanut, kun olen kanssa sitä mieltä, että naama livenä näytti liian "lättänältä" silmien kohdalta... Mielenkiinnolla kuitenkin odotan jos joku muu iskisi enemmän ja ihan jo ideana tuo Punahilkan ja Suden yhteinen tytär oon niin kiinnostava, että ehkäpä, ehkäpä...

Applen hinta näytti olevan hieman kalliimpi kuin mielestäni vastaavien mosnstereiden, eli olikohan se 35€ tai jtn sinne päin.
en ole tääl Turtolan puolel nähny viel Citymarketiss,a mut leluvastaava sanoi, et on tulossa kyllä.  Samoin Br-lelut koskikeskuksessa sanoi et oli tullu tiedoite et jakelu aloitettu, mutta ei osannut sanoa milloin tarkalleen rantautuu heille.  Eli tulossa on.  Lisäksi cittari ilmoiti et uusia monstereita tulos eli luultavammin Frights Camera Action sarja
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Freyr

BR leluissa löytyi lauantaina tämmöinen valikoima:
EAH Core Royal (Apple & Briar)
EAH Core Rebel (Raven & Maddie)
EAH tuplapaketti, Ashlynn-Ella & Hunter Huntsman
EAH Legacy Day, ainakin oli Applea ja Briaria, en ylettänyt kaivella pidemmälle, että oliko muitakin.
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

harakka

Näin kanssa eilen, lauantaina, Espoossa Sellon BR leluissa EAH nukkeja. En kyllä katsonut muuta kuin pakkausten hinnat hyllyn reunasta ja ne ovat aika kovia, n. 35-55€. Tilasin viime viikolla eBaysta Ashlynn Ella ja Hunter Huntsman paketin postareineen hintaan 34€. Vaikka siihen tulisi päälle noin 8 euron alv, olisin vieläkin yli 10€ voitolla.

Alice

Kiva kuulla, että nämäkin ovat nyt Suomessa!

Hauska kuva Freyrillä Applesta ja Cupidista  :smiley: Mä tilasin myös Cupidin, mutta se ei ole ehtinyt vielä saapua.

karrieerik

Minullekin on saapunut ensimmäinen EAH-nukke, Madeline Hatter :cuteyes:





Aluksi hieman mietitytti tuo iso pää, mutta kun sain nuken niin ei se ollutkaan niin kamala :chuckle: Sopii ainakin Madelinelle.

Tuon Cupidin koitan myös saada hankittua, kunhan vain niitä tulisi Suomeen... ::)

kitecat

Nää on aika söpösiä nukkeja. Mie halluisin sarjan Lumikin, jos siis sellasta on olemassa... Onko? Vaan tuskin nää rantautuu Ouluun, ei täällä oo mitään kivaa koskaan tarjolla  :blaah: Eihän tääl oo BR Toyssiakaan tai Toys R ussia
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-