Ever After High -nuket (Mattel)

Aloittaja Alice, kesäkuu 09, 2013, 20:55:02

« edellinen - seuraava »

Freyr

Itsellä jos olisi enemmän käyttövaraa, haluaisin Ravenin, Briarin ja Ashlynn Ella + Hunter huntsman paketin.  ja jos joskus tulee ni Kitty Chesiren ja Lizzie Heartsin...

Mut ei ole rahatilanne mikään paras, ja vielä olisi tilattava Scarah Screams I <3 Fashion monsteripuolelta ennenkuin voin miettiä näiden hommaamista. :)  Laitelkaahan sit kuvia kun saatte omanne!  Pistän sitten tulemaan viestiä mitä Mattelin edustus on tuumannut
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Freyr

Vastasivat tosi nopeaan! 
Tämmöistä sanoivat:
LainaaVaikka odottavan aika on pitkä, kuten sanotaan, odottaminen hyvin usein kuitenkin palkitaan. Kannattaa siis odotella vielä tovi ja antaa kevään koittaa, silloin olemme varmasti viisaampia Ever After High hahmojen Suomeen tulon suhteen...
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Alice

Kiva, että vastasivat nopeasti  :smiley:

Mutta hyvä, että tilasin nyt netistä nyt nuket, en jaksaisi kevääseen odottaa  :D Seuraakohan Suomen sisäänostajat, miten EAH-nuket menestyy joulumarkkinoilla Jenkeissä ja sitten tekee päätöksen tilaamisesta.

Kävin kurkkimassa sarjan nettisivuja, ja olisihan siellä vaikka mitä kivoja hahmoja...

Letizia

Noista uusista Cerise Hood on minusta tosi kiva. Muut ovatkin vähän liian prinsessoja minun makuuni. :)

Genetiikasta puheen ollen, olin kyllä äimänä että Mattel lanseeraa näin kontroversiaalia tarinaa. :D (Cerise on Punahilkan ja suden avioton tytär...)

Rana

Mielenkiintoinen ratkaisu Mattelilta tuo Cerisen tausta. Pisteet siitä ! Nukke alkoi kiinnostaa ihan liikaa taustansa vuoksi. Kuinka harvoin lasten jutuissa on muita kuin perus amerikkalaista perheidyliä.

Mmm ja toinen koukuttaja on tämä Hunter < 3 Niin hyvännäköinen kaveri. Pidän enemmän tämän sajan pojista kuin monstereista. Kasvot eivät ole niin merkillisen mallisia. Tahtoo... Mutta elättelen eniten toiveita sen mahdollisen sammakkoprinssin suhteen ~
Sitten viimeistään on lupa retkahtaa näihin  :cuteyes:
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Alice

Jee, nuket tulivat salamannopeasti  :aplause:
Tässä siis Apple White ja Raven Queen:







myrva

On ne vaan söpöjä ! Vitsit näitä värejä, nami nam... :hbeat:

Alice


avotuli

No jopas hänestä tuli herttainen! Hieno repaint!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Ivla

Todella suloinen Lilli ja ihana mekko!  :cuteyes:

Alice

Kiitos  :cuteyes:

Sain Madeline Hatterin tällä viikolla, luulen kyllä, että tämäkin joutuu uudelleenmaalauksen uhriksi  :D


Letizia

Söpö olento! Ihanat pilkulliset sukat ja 'käsineet. Ovatko kädet muuten irrotettavat?

Alice

On ne irrotettavat, nuo kädet  :Look_Up: Niissä oli vielä sellaiset muoviset ''röyhelöt'', mutta otin ne pois.

Ivla

Madeline Hatter on kyllä aikas suloinen tapaus :Look_Up: Etenkin asu ja hiukset ovat ihanan karkkiset  :cuteyes:

Jasmiina2

Kiva nähdä kuvia näistä. Ihan hauskan näköisiä ovat  :cuteyes: