Ever After High -nuket (Mattel)

Aloittaja Alice, kesäkuu 09, 2013, 20:55:02

« edellinen - seuraava »

Aliisa

Muistan sillon kun tää sarja tuli myyntiin ja siitä asti oon taistellut, että jos tää olis ees se YKS (hah  :D ) sarja, jonka nukkea en hanki (kotona jo niin monen monta eri nukkesarjaa että oon koittanut vähentää "uusia ihastuksia"). Mutta nyt sitten itseasiassa avasin tämän keskusteluketjun ekan kerran... Voi mitä ihanuuksia täällä!! :faint: Plastic Childrenin Hunter-poitsu on kyllä aikamoisen kivannäköinen. :wub: Ja sitten Merineidin pilkkuasuinen neitonen. :smiley:

Ivlan neidot, wau! Ihan ylisöpö tuo vihreäsävyinen kuva, jossa dino kassissa. :hbeat:

Adalminan Darling Charming, upea kuva ja aivan kuin jokin fantasiahahmo. :blush:

Ja muidenkin kuvissa vaikka mitä silmäruokaa. :palvoo: Oijoi... saas nähdä millon koittaa sen hetki, kun en enää voi vastustaa kiusausta. :blush:

Puppeteer

Ihania kuvia täällä ja kenties Spoon heräteltyä ketjua ja nähdessäni taas näitä kuvia, niin tuli inspiraatio! Ikävä vain, että pitää taas hankkia, ennen kuin pääsee toteuttamaan, eli jos joku tietää jotain sarjan halpaa neitoa ja/tai miekkosta, niin saa tarjota!  :naamakämmen:

Freyr

Itse en niin kovasti tästä sarjasta syttynyt, vaikka nättejä ovatkin.
Muutaman nuken omistan, ja lähinnä haluan vain Meeshell Mermaid -neidon sekä Faybelle Thornin (Koska omistan Farrah Goodfairyn).  Sen jälkeen ehkä kaikki C. A. Cupidit mitä en jo omsita, koska rakastuin häneen jo Monster Hig:n ajoilta, ja pari EAH nukkea hänestä omistan. Mutta pakottavaa tarvetta ei näihin "onneksi" ole
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Seija V

Jos täällä pyörii Tampereen suunnassa liikkuvia, niin Lielahden Jonnan Kirppiksellä on bongattu tänä kesänä EAH-nukkeja. Ei ehkä vielä hirveän huokeita leikittyyn kuntoon nähden, mutta halvemmaksi ne yhä tulevat kuin Tallinnan visiitti.
Nimimerkillä en taaskaan ostanut ja nyt harmittaa  :-\

Freyr

Pitääpi pitää mielessä!  Toi Jonnan kirppis on ihan työpaikan vieressä, ni voisi joku päivä ennen/jälkeen töiden käydä kurkkaan, rippuen vuorosta.
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Seija V

Siellä on selvästi joko liikkeen pitäjällä tai vakimyyjillä usein nukkeharrastajaa kiinnostavaa tavaraa. Monster Higheja, My Little Ponyjä ja jotakin animekrääsääkin.