Ever After High -nuket (Mattel)

Aloittaja Alice, kesäkuu 09, 2013, 20:55:02

« edellinen - seuraava »

Alice

Mattelilta on tulossa uusi nukkesarja, joka on samantyyppinen kuin Monster High, mutta taustatarinana on, että monstereiden sijaan hahmojen vanhemmat ovat saduista tuttuja henkilöitä  :smiley:

Tässä linkki, jossa kerrotaan sarjasta:
http://sdccblog.com/2013/05/will-mattels-ever-after-high-make-an-appearance-at-sdcc/

Linkistä löytyvät pari sneak peak-kuvaa ainakin vaikuttivat lupaavilta!

Toivottavasti tulevat pian Suomeenkin...

Edit: ja tässä linkki vielä virallisille sivuille  ;) http://www.everafterhigh.com/en-us/

Freyr

Tämä EAH on spinoff Monster Highsta. Monster Highn  C. A. Cupis siirtyi tähän kouluun (näkuu alkutunnarissakin pikaisesti).  Lupailevat että alkaa tapahtuu heinäkuussa, eli todennäköisesti nukkeja sun muuta alkaa tuleen silloin, ja varmaan enemmän noita webisodejakin.  Luin juuri jostain, että aluksi tulee muutamilta eri hahmoilta niiden aloitustarina.  Protokuvat Apple Whitestä ja Raven Queenista liikkunu jo netissä tovin.   Varmaan rupean näitäkin keräileen, koska näyttävät hyvin samantyylisiltä kuin Monsterit, ja kokokin näyttäisi täsmäävän niin että vaatteita voi vaihdella.
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Milli

Vau, näähän on ihania!  :hbeat:

Ei vaan tartteis yhtään lisää rojua enää. Ääh.  :naamakämmen: Täytyy seurailla.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Jasmiina2


EmmiKristiina

Odotan innolla Hatteria ja Cheshire Cat tyyppistä nukkea, Raven ja Apple eivät jostain syystä iskeneet. Söpöjä ovat, mutta kaipaan hieman lisää räväkkyyttä. Myös naama on mun mieleen hiukan liian "lättänä" :P

Ivla

Jännää seurailla, miten menestyvät Monster High -nukkeihin verrattuna.  :peukku:

avotuli

Kiehtovaa. Odotamme jännityksellä...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Rana

Kiehtoo kiehtoo  :cuteyes: Odotan innolla millaisia nukkeja tämä sarja tuottaa. Tuossa "trailerissa" vilahtaneesta sammakkoprinssistä olen ainakin kovin kiinnostunut XD
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Alice

http://www.ebay.com/itm/EVER-AFTER-HIGH-APPLE-WHITE-DAUGHTER-OF-SNOW-WHITE-JUST-RELEASED-IN-HAND-/350828567074?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item51af031a22

Nyt näitä on jo ebayssa! Hinta on vaan toistaiseksi liian korkea mun makuun, mutta jos edullinen yksilö tulee vastaan, niin aion kyllä ostaa  :smiley: Söpöiltä näyttävät, mutta en usko, että näistä kuitenkaan tulee Monster High'ta suositumpia.

Ivla

Ovatpas nämä suloisia ja pidän usean nuken ilmeestäkin kovasti. Olen kuitenkin samaa mieltä Alicen kanssa, etteivät yllä Monster High'n suosioon. Eivät nimittäin ole yhtä erikoisia, ainkaan mielestäni  :cuteno:

Letizia

Mä muistelin, että Lumikin prinssi olisi ollut ruskeatukkainen, mutta ilmeisesti molemmilla oli geeneissä piilevänä vaaleahiuksisuuden alleeli, kun tytär on noin blondi. :D Hiusten värin periytyminen onkin kyllä kai aika monimutkainen juttu.

Söpöinen nukke, mutta en onneksi itse tarvitse. :> Olen vähän samaa mieltä teidän kanssa, että todennäköisesti ei samanlainen ilmiö kuin MH, koska nämä ovat tavanomaisempia prinsessateemoineen.

Alice

Näitä ei taida vieläkään olla Suomessa saatavilla?
Onko kukaan kuullut, onko sarjaa edes tulossa lähiaikoina meille lelukauppoihin?




Freyr

Ei mitään tietoa asiasta, yksi tapa tietenkin olisi Norstar Oy:lle joka mattelin maahantuoja, laittaaviestiä asiasta. :)  voisin vaikka sen tehdä tässä illan aikana ja katsoa josok ensi viikolla vastailisivat, kun olen heidän kanssaan käynyt kirjeenvaihtoa muutenkin
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Tinttufia



Näin tänään yhden nuken Huuto.netissä.....

Alice

Oi kun kiva, Freyr, infoa sitten jos saat vastauksen  :smiley:

Tsekkasin äsken huutiksen ja siellä näkyi nyt olevan kaksi näitä, Briar ja Apple White. Päädyin kuitenkin tilaamaan ulkomailta, koska saan kaksi nukkea maksamalla vain vitosen enemmän kuin tuo yksi nukke olisi huutiksesta   :D Raven Queen ja Apple White on nyt tulossa (mun nukkedieettiyritykset ovat säälittäviä)!