Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Pullip

Aloittaja Alice, marraskuu 26, 2012, 19:43:13

« edellinen - seuraava »

karrieerik

Minulta löytyy yksi TaeYang, HasH!, joka on ollut minulla jo monta vuotta mutta en ole sitä kauheasti kuvannut  :eieieiei:


avotuli

Lainaus käyttäjältä: Letizia - tammikuu 05, 2014, 11:35:44
Kauniita kuvia, Plastic Children! Erityisesti kesäiset kuvat ovat ihanaa katseltavaa tähän aikaan vuodesta.

Sellainen ehdotus muuten, jonka ylläpito voisi toteuttaa jos hyväksi katsoo: voisiko jakaa tästä eri ketjuihinsa Blythet ja toiseen Pullip-sarjan nuket? Aivan eri nukkesarjoista kuitenkin kyse, ja onhan täällä omia ketjujaan "pienemmillekin" sarjoille. :)

Totta, voisi jakaa omilleen, kun eri nukkeja ovat. Kaikille saa tehdä omia ketjuja. Mä en tiiä tunnistanko ja ymmärränkö tarpeeksi jakaakseni tätä paloiksi... Sopii tehdä uusia aloituksia  :cuteyes:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Alice

Juu, mä laitoin alunperin samaksi ketjuksi, koska musta tuntui, että täällä ei hirveästi näiden lajien nukkeja ole  :smiley:  Ja vaikka Blythe ja Pullip onkin eri nukke, niin musta ne sopi ihan hyvin samaan, tollasia pallopäitä molemmat  :tongue:

Letizia

Joo, ymmärrän että siksi on tehty yhteisketju, kun ei näitä niin kovin paljon ole, mutta eihän sitä tiedä jos tulee lisää. :) Eivät kaikki pienipäisetkään ole samassa ketjussa. ;>

Minäpä teen vaikka Blytheille uuden ketjun, kun tämä on näemmä alkanut Pullip-perheen nukeilla. Eihän se varmaan haittaa, jos täällä ketjussa on joukossa nykyiset Blythe-kuvatkin. Voisikohan Alice sitten muokata tämän aloitusviestiä ja selventää asiaa, jos siitä ei ole liikaa vaivaa? :>

Toivottavasti on okei että rupean nyt tällä tavalla säätämään.. : o

Vivi

 :Look_Up: Eiköhän tuo oo!  Sehän on vaan selvempää, kun kaikilla on oma ketjunsa. Noi varmaan niputettiin samaan silloin aluksi, kun porukoilla ei hirveesti ollut noita nukkeja. Nyt kun on tullut lisää jäseniä ja sitä myöten lisää nukkesarjojakin, niin tokihan niitä voidaan erotella omikseen.   :peukku:
If it makes you happy...

Ivla

Byul tahtoo muistuttaa olemassaolostaan  :cuteyes: Tähän hätään ei ole kuin pimeitä sisäkuvia  :whaddado:







Nämä ovat mielestäni ihan kummallisia murjottajia, mutta suloisia sellaisia  :blush:

karrieerik

Voi miten suloinen Byul :cuteyes: Jossain vaiheessa itsekin hankin sellaisen, mutta ensin on tulossa kaksi Pullip-neitoa ::)

Ivla

Kiitokset, karrieerik :hug: Minullakin on jossain vaiheessa toiveissa Pullip tai pari, samoin Dal. Niitä ennen on kyllä niin paljon muuta, että katsoo nyt, milloin tulee hankittua  ::)

Byulille on aika vaikea keksiä muuten vaatetta, kun on niin pikkuinen... Onko kenelläkään tietoa, mitkä kaikki vaatteet sopii Byulille/Dalille? :whaddado:


Alice

Jep, mäpäs muutan otsikkoa!

Ivlalla on söpöinen Byul  :hbeat:

Xelha

Minä harkitsen myös yhtä pikkuista, muistaakseni Tayangin pikkusisko, mutta en millään muista nimeä.  :D Ihana stailaus Ivlan nukella! Luulisin, että tälle voisi mennä hyvin Liccan vaatteet.  :peukku: Joskus niitä voi saada e baysta edullisesti, joillakin euroilla, mutta uusimmat vaatteet ovat yleensä noin kympistä ylöspäin. Liccalle ilmestyi hiljattain hauska Hello Kitty asu irrallisena ja toinen nuken päällä, mutta ne ovat toistaiseksi vielä hieman hinnakkaampia (parista kympistä ylöspäin) blythen vaatteet saattavat sopia myös, ainakin blythen vaatteet sopivat Liccalle. Niitä on aivan ihania etenkin muiden itsetekemiä e Bayssa ja Etsyssä parista eurosta useaan kymppiin.  :peukku:

Ivla

Kiitos Alice ja Xelha :blush: Ja suuri kiitos Xelhalle vaatevinkeistä!  :hug:

Xelha

Kiitos kiittäjälle!  :D

Rana

Ivlan Byul on söpö < 3 Itse olen hieman karsastanyt Byulien naama, mutta tämä neitonen taisi nyt muuttaa näkökantaani. Mikähän malli on kyseessä?

Ja vaatteista... en itse omista yhtään Pullip perheen nukkea, mutta olen nähnyt Monster High nukkejen vaatteita Byulin päällä.

Minua koehtoisi helmikuussa ilmestyvä Taeyang Akira, joka on ilmeisesti jokun lolita brändin inspiroima. Vähän vaan promokuvissa näyttää kuin vaatteet istuisivat jotenkin huonosti niin se mietityttää (sen lisäksi ettei minulla taida olla varaa). Ikuinen suosikkini on Isul joista ainakin Glen ja  Souji Okita olisivat ihania saada < 3 Glen varsinkin tuntuu herättävän olematonta hoivaviettiäni  :luv:
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Ivla

Kiitos, Rana :blush: Minullakin oli aluksi epäilyjä Byulin suhteen mutta sitten ostin kerralla kaksi. Tuo kuvan Byul on Maya. Tässä vielä muutama lisäkuva :photo: Tämä asu kuuluu alunperin muistaakseni Bratzille ja kengät Barbielle.









Ja kiitos vaatevinkistä!!!

Jasmiina2

Byulit on söpöjä  :cuteyes: Ei oo tullut livenä nähtyä, mutta kuvat on kivoja.