Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Bratz

Aloittaja Täti Monika, helmikuu 27, 2013, 18:29:06

« edellinen - seuraava »

niuna80

Oukkidoukki...kokeilen varovaisesti käherrystä :smiley:

Jasmiina2

Sasha toivoo löytävänsä Japanista uusia kesäkuteita.  :dance-to-the-groooowe:


Rana

Miun eka Bratz poika  :hbeat: Löysin lelukaupan alelaarista viidellä eurolla joten eihän sitä sinne voinut jättää.


Meinasin maalata tuon maskin vähän virkeemmän näköiseksi. Kuminauhakin pitää vaihtaa koska ei tuo pysy lainkaan kun on ihan löysällä. Siksi poika näyttää niin tympääntyneeltä XD



Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Sunako

Onko kenelläkään neuvoa, kuinka Bratzsin hiukset saisi parempaan asentoon? En saanut oikein hyvää kuvaa tästä, mutta ongelma on, että nuken otsatukka sojottaa oikealta ohimolta enemmän ylös kuin alas. Tahtoisin että tästä tulisi sellainen siisti tasainen otsatukka. Mutta mikä neuvoksi? Sitä kokeilin että kastelin tukan ja laitoin hiuslenksun pään ympärille kuivumisen ajaksi, mutta ei se mitään auttanut.



avotuli

Bratzien tukka on nylonia kuten muittenkin nukkeloitten. Laadut vaihtelevat suuresti. Kaikille kuitenkin lämpö on se muokkaava ja taivuttava voima, ei kuitenkaan puhallin kuten hiustenkuivaaja, sen lämpö on epätasainen ja saattaa polttaa / kutistaa muoviosia ympärillä. Höyry on yhtälailla vaarallista, koska vesihöyry on n. 120-asteista muistaakseni ja se pilaa muovia. Turvallinen tapa on kuuma vesi, upottaen tai upottaen paistopussissa (se kestää kiehuttamisenkin) jolloin uhri säilyy kuivana.
Asettele tukka ja laita silikonilenksuilla asentoonsa ja näytä kuumaa vettä, ei ihan kiehuvaa uskalla luvata Bratzin kestävän. Vedenkeittimellä vaikka kuumennat ja kun hiukan jäähtynyt, valele päälle tai upota. Tavallisilla hengettömillä pinneillä voi tehdä taivutuksen, tai piipunrassilla tai mehupillillä paplarina käyttäen.
Otsatukan saa alas suoraksi helpoimmin kun kaataa vettä päälle mutta se oikoo sitten muunkin tukan. ja latvakiehkuran.

Askartelupunos on eri asia kuin piippurassi. Se saattaa värjätä.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Aliisa

Onko kukaan kokeillut kuumaa vetta Bratzien hiuksille?

Ainakin Barbien hiuksiin se käy. Eli kiehauta kattilassa kuumaa vettä ja kaada hiljalleen nuken päälaelle ja anna siitä valua otsatukalle. Halutessaan otsatukkaa voi myös varovaisesti kammata samalla kun kaataa vettä, jotta se muotoutuu haluttuun asentoon. Sitten vaan antaa hiusten kuivua niin otsatukan pitäisi jäädä siihen asentoon, eli mennä otsaa myöten. Huom! Varo kuumaa vettä.

Mutta en tosiaan tiedä toimiiko tuo tekniikka myös Bratzien hiuksiin.

Sunako

Kiitos vinkistä. Pitää nyt odottaa että se kuivaa ja katsoa mitä tuli.

(Tunsin itseni ihan joksikin pahaksi noidaksi kun aamuyöstä "keitin" brätsiä kattilassa)

Sunako

Jos ei muu auta, niin hattu päähän.



Sunako

Minulle tuli kirpputorilta neljä blätsiä mukaan. Kotona totesin että tolla tummatukkaisella on ollut otsatukka mutta se on leikattu irti. Ja näyttää vähän siltä että sen tukkaa on muutenkin leikattu. Äh! Pitääköhän tässä opetella reroottausta? Harmittaa, kun se olisi muuten tosi nätti.

Ja ensimmäinen poikablätsini. Sillä on aika... epäilyttävä ilme...



Sunako

Onko täällä muita jotka tykkäävät Bratzeistä? Kun minun tavallaan tekisi mieli jonain päivänä ottaa ja kuvata ne kaikki ja kertoa niistä, mutta ei siinä oikein oo järkeä jos se ei ketään kiinnosta.

Ivla

Haa! Melkoisen ovela ilme kyllä tuolla poitsulla. Itse en keräile Bratzeja mutta ryhmökuvista tykkään todella paljon ja kaikista nukeista on hienoa kuulla, nyt kun taas näyttää siltä, että on aikaa olla täällä foorumillakin ^^

Talviomena

Lainaus käyttäjältä: Sunako - joulukuu 11, 2014, 20:50:42
Onko täällä muita jotka tykkäävät Bratzeistä? Kun minun tavallaan tekisi mieli jonain päivänä ottaa ja kuvata ne kaikki ja kertoa niistä, mutta ei siinä oikein oo järkeä jos se ei ketään kiinnosta.

Minä tykkään Bratzeistä ja keräilen niitä, joten mua ainakin kiinnostaa Bratz-jutut! ^^

Sunako

Tulipahan kerrankin otettua Bratzeista kuvia.

Rokkitytöt



Yökerhotytöt



Farkkutytöt



Hienot naiset




Sunako

Jännä kun minulla on Bratzeihin sellainen kaksijakoinen suhtautuminen. Välillä tuntuu siltä että ne on ihanimpia juttuja mitä maa päällään kantaa. Ja välillä tuntuu että ne on tosi ällöjä. Nyt taas jostain syystä on se ällötysvaihe meneillään. Mutta tiedän, että sitten jonain päivänä taas olen niihin ihan ihastunut.

Jasmiina2

Rokkitytöt on tosi kivoja.  ^^