Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Bratz

Aloittaja Täti Monika, helmikuu 27, 2013, 18:29:06

« edellinen - seuraava »

Täti Monika

Bratzeille ei ollut vielä omaa ketjua, joten aloitanpa semmoisen. Näin kyllä että Bratzilloille on ketjunsa, mutta eikös ne ole erilaisia kuin nää "alkuperäiset" Bratzit? Mulla ei ole kyllä mitään tietoa näistä, että saa oikaista jos on virheellinen käsitys ja ketjutkin saa yhdistää, jos nuket ovatkin liian samanlaisia.
Itse en aluksi tykännyt Bratzeista ollenkaan, mutta olen kyllä vuosien varrella lämmennyt näille(kin) pikkuisille, mutta isopäisille jäykkiksille  :D
Ne muutamat Bratzit, jotka omistan, ovat kirpparilöytöjä kaikki, joten ei hajuakaan minkä nimisiä tai mitä vuosimallia ovat.
Muutamia nukeistani olen kuvannutkin.







Alin nukke on toissapäiväinen kirppislöytö. Täällä meillä päin kirppareilla tapaa Bratzeja paaaljon useammin kuin Barbeja, ja nykyään useimmiten ostan jos eteen sattuu nukke, jota minulla ei vielä ole. Vaatenyssäkät ostan melkein aina, sillä tykkään näiden katumuoti- vaatteista, ovat kivoja yhdistellä  :smiley:

Olisi kiva tietää näistä enemmän. Laitelkaahan kuvia Bratzeistanne ja mieluusti tietoakin, kenellä sellaista on.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

avotuli

Juu, on eri, hyvä että oma ketjunsa nyt, vanhassakin oli oma. Meillä muksut noilla leikkii, mutta kieltämättä söpösiä ovat, vaatteet kans mäkin kaavin parempaan talteen jos vastaan tulee... enempi tänäänkin Bratzeja oli kirpussa!

Sieviä ovat  :cuteyes:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Mimosa

En ole voniut sietää Bratzeja mutta sitten tuli nää Monster High:ta imitoivat nuket OIKEILLA silmillä...
OStin jo yhden. Oikeat jalatkin, nivelletty kroppa.

Bratzillaz..

http://www.bratzillaz.com/en-us/section/bios/jade
Becoming Lilliesque

Jasmiina2

Kivoja kuvia Bratzeista  :hbeat: Pitäisi omiakin Bratz nukkeja varmaan pitkästä aikaa kuvailla.  :photo:

Täti Monika

 :Look_Up: No niin pitää  :whip: Mars kuvaamaan  ;)  :photo:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Aliisa

Bratzit on ihania. :cuteyes: Nyt on jotenkin menossa semmonen My Scene & Bratz -kausi, että niihin kiinnitän eniten huomiota. Oon aloittanut jo Bratzien laittamista esille mappihyllyyn. Pitkään olleet vaan kaapissa piilossa. Ja oon ottanut urakaksi tunnistaa ne ennen hyllyyn laittamista. Siinäpä hommaa. :D Ja kuvia pitäis myös ehtiä räpsiä. Tässä yksi Bratz -nettisivu, jota oon käyttänyt apuna tunnistukseen:
http://bratzspot.webs.com/mybratz.htm

Jasmiina2

No niin, viimeinkin pari Bratz kuvaa. Tessa ja Yasmin menivät keilaamaan.



Tässä Tokyo A Go Go tyttöjä: Yasmin, Fianna, Tiana & Jade.


Täti Monika

Lainaus käyttäjältä: Aliisa - maaliskuu 07, 2013, 20:11:35
Bratzit on ihania. :cuteyes: Nyt on jotenkin menossa semmonen My Scene & Bratz -kausi, että niihin kiinnitän eniten huomiota.

Mulla on nyt kyllä kanssa Bratz- ihastus vaan lisääntymään päin  :cuteyes: Maiskareita ei ole kuin kaksi ja jossain vaiheessa ajattelin luopua niistäkin, mutta olen tullut toisiin ajatuksiin ja viehättynyt niistäkin vaan lisää  :blush:  :hbeat:
Hyvä linkki tuo, pitääkin laittaa kirjanmerkiksi ja joskus ajan kanssa katsoa läpi, josko vaikka tunnistaisi tota kautta omat Bratsinsa.

Kiva Jasmiiina että innostuit kuvaamaan pikku söpöliinejäsi, tuosta keilaavasta pisamanaamasta olis kiva nähdä nassukuva lähempää, jos mahdollista  :photo:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Jasmiina2

Tässä on Tessasta lähikuva  :peukku:


Täti Monika

Kiitti lähikuvasta Jasmiina  :deal:  Onko nuken myyntinimi Tessa vai mikä? ( Että osais alkaa kahtelemaan..)
Tessa on niin söpö tuossa keilauskuvassa, kun keltaiset korkkarit jalassa antaa pallolle kyytiä  :hbeat:

Bratzit on niin ihanan röyhkeän itsetietoista sakkia  :blush: ;)
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Adalia

Bratzeja on monesti ollut laatikoittain kirppareilla :D Haluutteko, että nappaan talteen ja diilaan?  ^^
Life in plastic
It's fantastic!

Ivla

Lainaus käyttäjältä: Täti Monika - maaliskuu 14, 2013, 14:54:30
...
Tessa on niin söpö tuossa keilauskuvassa, kun keltaiset korkkarit jalassa antaa pallolle kyytiä  :hbeat:
...

Komppaan! Todella söde otos  :cuteyes:

Jasmiina2

Täti Monika: juu, Tessan myyntinimi on ihan Tessa. Tämä meidän on ainakin Style It Tessa. En ole varma onko Tessoja useampia vai ei.  :smiley:

Aliisa

Lainaus käyttäjältä: Adalia - maaliskuu 14, 2013, 17:17:06
Bratzeja on monesti ollut laatikoittain kirppareilla :D Haluutteko, että nappaan talteen ja diilaan?  ^^

Mulle ainakin edulliset ja hyväkuntoiset kelpaa. :peukku: Sikana säkissä eli näkemättä kuvaa voin maksaa hyväkuntoisista 3e/kpl, eli ei hiuksia leikelty eikä naamaa töhritty paljon tussilla. Sit jos kuvan näen etukäteen voin maksaa enempi, eli sit tiedän varmuudella ettei mulla ole jo sitä. :cuteyes:

Täti Monika

Lainaus käyttäjältä: Adalia - maaliskuu 14, 2013, 17:17:06
Bratzeja on monesti ollut laatikoittain kirppareilla :D Haluutteko, että nappaan talteen ja diilaan?  ^^
En uskalla minäkään näkemättä luvata ostaa, mutta jos hyväkuntoisia löydät edullisesti niin eiköhän täältä saitilta useimmille ostaja löydy.

Miten muuten on, Bratzeista enemmän tietävät, onko olemassa tummaihoista poikaBratzia? Jos, niin millä myyntinimellä? Entä onko olemassa lyhyttukkaista ( siis jo valmiiksi, ei itse leikattua) tyttöBratzia?
Haluaisin nimittäin pieneen Bratz- sakkiini vielä tummaihoisen poikanuken, lyhyttukkaisen tyttönuken, punapään ja pisamanaaman :cuteyes:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"