Lol surprise isosiskot

Aloittaja Dolly76, kesäkuu 22, 2020, 13:06:17

« edellinen - seuraava »

Dolly76

Nuo iso silmäiset mutta niin söpöt lol sarjan isosiskot, onko kellään näitä? Itse aion ostaa niitä jossain vaiheessa.

Puppeteer

Minulla näitä löytyy neljä ja ostelen varmaan jatkossa lisääkin, sillä ovathan nämä koukuttavia! Itse en ole niihin pikkusiskoihin oikein vielä lämmennyt, vaikka nekin tosi söpöjä ovat, mutta tykkään siitä, että näillä isosiskoilla on edes käsissä hyvät nivellytykset. Ja jalkojen nivelten puutteen ne saavat anteeksi kropanmallin vuoksi, joka vain on suloinen.

Freyr

Minulla on näitä kolme. itsekkin hieman vierastin, ja edleleen vähän näiden kasvoja, mutta keho on kiva, ja tykkään, että käsissä on kunnon kynnet myös mukana.  aika lähelle Monster High kroppaa ovat, monet vaatteet sopivat ristiin.
Minun tyttöni ovat  Snowlicious, Candylicious ja Angles. Tällä hetkellä ei ole kuvia, mutta kyllä jossain kohti.  HAaveilin USA:ssa olleesta joulu-spesiaali  tytöstä, mutten koskaan saanut joten se jäi. Saatan vastakin ostaa näistä joitain, jos tulee jotain mielenkiintoisia tai oikein hyvät alet, koska ovat aika hintavia.
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Spoon

Mä olen myös yllättäen hurahtanut näihin :P Tai noh, en vielä omista ainoatakaan, kun tarkotuksena olisi hommata juuri se yksi tai kaksi surullisen kuuluisan " en mä näitä ala keräilemään" ajatuksen pyöriessä päässä  ^^

Tällä hetkellä pohdin Busy B.Bn, Speedsterin ja Dazzlen väliltä.

Puppeteer


Tämä ei nyt varsinaisesti ole isosiskonukke, mutta saman koon poika ja tweens tyttö! Nämä tweensit ovat mielestäni aika uusi lisä Lol nukkejen maailmassa.

Seija V

Nämä on kyllä upeita! Se lantio on jotakin tyrmäävää  :hbeat:
Minua on vähän jarruttanut se mukana tuleva roinasetti. Aikuinen keräilijä tahtoisi nuken mieluiten ilman oheissälää.