Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

BJD eläimet

Aloittaja Adalmina, toukokuu 30, 2019, 17:53:30

« edellinen - seuraava »

Adalmina

 :Look_Up: On kyllä häikäisevän upea Pegasos!  :hbeat: Minkä kokoinen kaveri kyseessä?

Tänne  kotiutui Sulolle mahdollinen tyttis, Salli  :blush:

Luonnollisesti lisäpäitä vielä odottelen. Enhän mä nyt ilman niitä toimeen tuu  :D
Ihan en oo vielä varma Sallin äiteestä, mutta tässä yksi vahva ehdokas

Puppeteer

Onneksi olkoon molemmille lemmikkilisäyksestä!

Minulle tuli vähän kuumetta nähtyäni monta Sulo kuvaa ja nyt sitten Sallin nähtyäni piti katsoa niiden 'kasvattajaa' ja ooo! Tilasitko Adalmiina suoraan heidän ns. kotisivuiltaan, vai jotain muuta kautta? Ihan vain vähän kuulostelen, kun ei tässä vielä voi mitään tilata, mutta.. Silti :D

Adalmina

Kiitosta vaan  :D Sulon tilasin etsyn kautta ja Sallin instagramin kautta, kun sielä pisti myynti-ilmoituksen ja oli jo Sulon  ja Sulon lisäpäiden jälkeen "tuttu". Nyt tuo Walllyamorring ilmoitti, että eivät ota uusia tilauksia vastaan kun keskittyvät uusiin tuotteisiin tai jotan.
Mutta sitten on Eve studio dolls .missä onkans kaikenlaisia eläimiä ja useampaa rotua. Niillä näyttäis olevan ainakin sielä kotisivulla tilaus"lappu" (en nyt millään keksi oikeampaa sanaa sille) Sielä saa valita kokoa ja väriä ja päitä ja silmiä ja mitähän vielä.
Sitten etsyssä on Elleo dolls ainakin vielä ja joitain muitakin. Elleo dollssilla ei liene päänvaihto mahdollisuutta mutta ymmärtääkseni löytyy barbie kokoisellekkin lemmikkiä.
Evestudiodollssille saa ilmeisesti vaihdettua silmiäkin samaan päähän. Sielä on kans upeita katteja.
En tiedä miten tuola Evellä menee lisäpään tilaukset myöhemmin. Sulolle kun tilasin lisäpäitä, mun piti lähettää yks pää värimalliksi sinne walllyamorringille. Joten jos itse vielä tilaan jostain , nin otan haluamani lisäpäät heti.

Mutta nyt pistän peukut pystyyn, että tänne foorumillekkin tulee lisää eläimiä!  :peukku:

Puppeteer

Voi apua mitä ihanuuksia vinkeistäsi paljastui! Varmaan tulee jossain vaiheessa jotain joltakin hommattua, vaikka itsekin jonkinlaisia eläimiä teen.  :cuteyes:

Adalmina

Mitä!? Teetkö sä itsekkin eläimiä! Kuvia, kuvia! Vaiko onko mulla mennyt ohi  :Yay:

Puppeteer

No siis, vasta olen kaksi saanut valmiiksi ja molemmissa on vikaa, joten.. Eikä ne sovi tähän ketjuun, kun eivät ole bjdmäisiä. Millään tavalla. :D