Star Wars teemaiset nuket

Aloittaja Puppeteer, toukokuu 04, 2019, 17:05:40

« edellinen - seuraava »

Puppeteer

Ajattelin näin "May the 4th be with you" hengessä perustaa tällaisen Tähtien sota nukkejen ketjun. Saapi poistaa jos koetaan turhaksi.




Ostin Luken tältä foorumilta, mutta en muista yhtään sen valmistajaa..


Prinsessa Leia on Pullip, jolle olen itse tehnyt peruukin ja vaatteet.

HelloDolly

Tämähän on hyvä aihe!  :peukku:

Hyviä kuvia, Pullip käy Leiasta mainiosti ja hienon asun olet hälle tehnyt!

efichu

Voi, miten nätti tuo Leia-Pullip! :hbeat: Tosi kiva aihe, itseltäni ei vielä SW nukkeja löydy (Kennerin 70-luvun 1/6 Leia houkuttaisi kovin!) mutta enemmänkin kuin mielelläni katselen muiden nukkeja.

Puppeteer

Kiitokset kummallekin!   :cuteyes: Ja mukava kuulla, ettei aihetta pidetä turhana, toivottavasti tänne päätyy muidenkin ottamia kuvia! Itse varmaan aika ajoin laittelen kuvia omista SW nukeistani.

Merineiti

Maalasin Ever After High nukesta Leian



Ja Barbiesta tuli Rey



Ja sitten "alkuperäisiä" eli valmis star wars nukkeja 1:6 koossa löytyy Lando, Obi-Wan (Ewan McGregor) ja Qui-Gon, täytyy vaan saada niitä kuvia johonkin ladattua (kaikki kuvani oli photobucketissa mutta se muuttui maksulliseksi...)
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Adalmina

Star wars ei ole mulle kovinkaan tuttu, mutta kauniit nuket olet Merineiti maalannut!  :smiley: Leialla on niin elävät silmät!

Puppeteer

Onpa hienot nuket Merineidillä! Onnistuneet meikit molemmilla. Toivottavasti saat kuvien laiton sujuvaksi, niin että päästään ihailemaan näitä kahta lisää, sekä muita omistamiasi Star Wars nukkeja!

Paukku

Aivan ihania! Multa löytyy Luke ja Leian haluaisin vielä hankkia, joskus...
Ikuinen pikku tyttö

Louhi

Meillä on vain Lego-hahmoja ja niiden aluksia.

DarkJedi

Muutama, tai no, "muutama" löytyy. Pitää kuvata jossain vaiheessa kunnolla, nyt löytyi vain muutama pikainen näpäisy koneelta.


Hasbron nukkeja ja Disney Storen Leia. Hasbron ukkoja löytyy kaksi noita "kaappia" lisää.



Parempaa kuvaa tuosta Disney Store Leiasta.


Tuolla patsaiden seassa Hot Toys Han, Hasbron Zam Wesell, Hasbron Amidala ja Kennerin Vintage Leia joka on jo vuosia odottanut sopivampia vaatteita ja uusia hiuksia kun ei noita enää saa millekään elokuvien kampaukselle. Hanin seuraan on kuvan oton jälkeen liittynyt Leia vielä.

Aliisa

Tosi hieno tuo Merineidin maalaama Leia. :blush: Kiva myös nähdä Ever After High -nukkeja uudelleen maalattuna.

Hienolta näyttää myös Puppeteerin Pullip Leiana ja upea Star Wars -kokoelma DarkJedillä. :peukku:

Mulla on vielä toistaiseksi vain yksi Star Wars -nukke: Hasbro Star Wars Episode 1 Hidden Majesty Queen Amidala (1998).

DarkJedi


Puppeteer

Oi vau, mitä kaikkea sinulta löytyy DarkJedi!


Ihan huvikseni otin tällaisen, kun kuvailin Disneyn prinsessojen joulutanssiaisia! :D

Xelha


Aliisa

Hieno seinävitriini Dark Jedillä. :smiley:

Ihanan tunnelmallinen ja upea kuva Puppeteerillä. :blush: