Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

#SNAPSTAR

Aloittaja Freyr, maaliskuu 19, 2019, 23:16:58

« edellinen - seuraava »

Freyr

Olin kyllä ihastunut kun näin näistä kuvia netissä, ja kiitos kontaktini, sainkin napattua sarjasta Lolan.
Hauska tuo greenscreen joka tulee mukana ja puhelimeen ladattava appi jolla saa sitä hyldynnettyä, lisäksi standi joka tulee niskaan kiinni ja on myös vihreä, joten katoaa nätisti kuvista.  Harjoittelin vasta vähän sen kanssa kuvailua, mutta alustavaa materiaalia:
Snapstar Lola by Niko Hiekkanen, on Flickr

Lisää tulee myöhemmin, kun kerkeän asettaa valaistukset sun muut kuvailua varten hyvin
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Puppeteer

Nämä kiehtoisivat itseäkin, mutta jos eivät tule Suomeen, tuskin tulee ostettua. Pakko koittaa jotenkin rajata tätä monipäistä nukkelaumaani ja tehokkain on kieltää suurimman osan ostaminen ulkomailta..

Freyr

Itsellä käynyt vähän päinvastoin. Itse olen Monster Highn kadon alkamisesta lähtien olemana paljon kriittisempi, joten tuttavan kautta tilaan ulkomailta ne, jotka kiinnostavat eniten.  Tosin kyllä suomestakin välillä löytyypi,  mm pitää hommata citymarkettii nilmestynyt pitkä Made-to-move koripalloilija
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Puppeteer

Varmaan sitä itsekin ulkomailta ostelisi, jos olisi siellä tuttuja, että kateeks käy! Mutta sinäänsä on kiva sitten bongailla näitä suomen löytöjä, itselläkin se Made to move koripalloilija on cittarista ostettuna ja Totally hair Barbie löytyi myös suomesta. Mutta kyllähän tämä suomesta ostelu näyttää kuihtuvalta harrastukselta, mistä toki säilytystila ja raha kiittävät..

Freyr

Itse olen erinäisiin paikoihin laittanut semmoista "vink vink"  sähköpostia että mitä kannattaisi tulla, en tieäd oliko sattumaa vai jopa ihan ottivat neuvosta vaarin, kun noi hairdorablesit tulivat ja polly pocketit.  Kenties nämä Snapstarit myös, tosin näistä ei niin paljon muut säväyttänyt kuin tämä Lola, mutta katselee sitten, jos tulevat suomeen.

Itsekkin himottaisi Totally hair Barbie, mutta en oikein tiedä mistä hakea, USA:n hinant ainakin liian kovat, vaikka onkin lapsuuden yksi lempibarbeista josta olin niin kateellinen serkulle.

Pitäisi tässä loppuviikon aikana saada tuon Lolan hiukset siistittyä hieman nätimpään kamaukseen, ja rakennan vähän isompaa  green screeniä että helpompi käyttää snapstarsin puhelinsovellusta ottaan kivoja kuvia.  Sen voi ladata, vaikkei olisikaan nukkea, ja jos itse rakentaa itselleen green screenin, sillä saa kivoja kuvia otettua.

Itselle tuli muitakin nukkeja samassa kuin tuo Lola, muunmuassa tuo yksi Fashionistas barbie mitä olen havitellut, keräily barbie Gabby Douglas sekä Mattelin harry potter nukeista McGarmiva ja Ginny, jokaisesta on ainakin yksi kuva jo laitettuna tänne erinäisiin ketjuihin, mutta kunhan saan tuon greenscreenin valmiiksi, niin sitten otan hieman enemmän kuvia
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Freyr - maaliskuu 21, 2019, 23:34:35
Itse olen erinäisiin paikoihin laittanut semmoista "vink vink"  sähköpostia että mitä kannattaisi tulla, en tieäd oliko sattumaa vai jopa ihan ottivat neuvosta vaarin, kun noi hairdorablesit tulivat ja polly pocketit.  Kenties nämä Snapstarit myös, tosin näistä ei niin paljon muut säväyttänyt kuin tämä Lola, mutta katselee sitten, jos tulevat suomeen.

Itsekkin himottaisi Totally hair Barbie, mutta en oikein tiedä mistä hakea, USA:n hinant ainakin liian kovat, vaikka onkin lapsuuden yksi lempibarbeista josta olin niin kateellinen serkulle.

Pitäisi tässä loppuviikon aikana saada tuon Lolan hiukset siistittyä hieman nätimpään kamaukseen, ja rakennan vähän isompaa  green screeniä että helpompi käyttää snapstarsin puhelinsovellusta ottaan kivoja kuvia.  Sen voi ladata, vaikkei olisikaan nukkea, ja jos itse rakentaa itselleen green screenin, sillä saa kivoja kuvia otettua.

Itselle tuli muitakin nukkeja samassa kuin tuo Lola, muunmuassa tuo yksi Fashionistas barbie mitä olen havitellut, keräily barbie Gabby Douglas sekä Mattelin harry potter nukeista McGarmiva ja Ginny, jokaisesta on ainakin yksi kuva jo laitettuna tänne erinäisiin ketjuihin, mutta kunhan saan tuon greenscreenin valmiiksi, niin sitten otan hieman enemmän kuvia
Ja kyllähän nämä tulivat! Verkkokauppa.com tarjoaa nämä yllättävän eduilliseen hintaan, ja muotipaketit myös.  Kunhan saan aikaiseksi (kukaan ei tiedä milloin), ni pitäisi kvuata, kun ostin yhden muotipaketin ja tuon Echo:n Lolan seuraksi
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

efichu

Vierastan itse nukkeja, mutta muotipakkaukset viehättävät kovin! Nyt pähkäilen, uskallanko ostaa verkosta sokkona, vaikken yhdestä pakkauksesta kovin tykkääkään... Toivottavasti löytäisivät tiensä omallakin paikkakunnalla sijaitseviin kivijalkaliikkeisiin pian. :cuteyes:

Osaatko muuten Freyr sanoa, about minkäkokoiset jalat näillä on? Hieman herättelen toivoja, että nuo kengät sopisivat kakkostyypin Pullipin miltei 3cm räpylöille...

Freyr

en näin äkkiseltään, mutta yritän vaikka tässä mahd pian ottaa vertauskuvan parin muun nuken kanssa, jos se antaa hieman kuvaa.  Kropan koosta muuten kyllä, että Monster High vaatteet mahtuu, ja ainakmin toi Zomby Gagan:n kakkosasu on hieman väljlä, mutta, voi olla että tarkoitettukin sellaiseksi paitamekoksi.  ilmeisesti myös, kun googletin, näiltä lähtee pää aika helposti irti, jos haluaa leikkiä Nukkensteinin tohtoria ja tehdä päänvaihdoksia.

Mutta yritän piakkoin saada vertailukuvaa, josta saisi hieman jalan koosta selkoa
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Puppeteer

Saa nähdä tulevatko nämä jouluksi Cittariin tai Prismaan! Olisi kiva päästä ihan kunnolla näitä katselemaan ennen ostopäätöstä, sillä joidenkin silmät näyttävät kauppojen kuvissa vähän.. Pelottavilta. Freyr:n ottamassa kuvassa moista efektiä taas ei näy ja nukke näyttää hyvältä! :D

Freyr

Toivotaan että tulee laajemmaltikin. :) 
Tässä on jonkin sortin vertailukuvaa jaloista.   Vasemmalla puolella Echo, oikealla puolella Lola.
Doll feet comparison. Barbie & #Snapstar by Niko Hiekkanen, on Flickr
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

efichu

Oi kiitos, tuo kuva auttaa paljon paremmin hahmottamaan. :smiley: Tuo valkoinen muotipakkaus on myös vielä ihanampi nukella kuin osasin kuvitellakaan!

Freyr

itseä ei muotipaketeista kiinnostanut kuin tuo valkoinen, ja sitten se semmoinen sinisen sävyinen, jossa glitteri bootsit.  Harmi vaa et verkkokaupalla on sillee, et jos netistä tilaa muotipaketin, ei tiiä mitä saa, mut mulla kävi onni ja sain just ton mitä halusinki. Mut sit siel jos myymälään menis ni tietenkin vois ite valita.
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Puppeteer


Minä sain vastikään paketin, jossa olivat nämä neidot! Kärkkäisellä on hyvät alet ja siksi sorruin näitä nyt kaksi kerralla ostamaan. Nuo silmät ovat aika tuijottavat, mutta kyllä niiden kanssa toimeen tulee :D