Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Hairdorables

Aloittaja Freyr, maaliskuu 07, 2019, 00:08:55

« edellinen - seuraava »

Freyr

Nämä ihanat pienet blindbox nuket vihdoin ilmaantuivat suomeen, ja pari olen kerennyt napata. En vielä niistä saanut  niitä, mitä eniten haluaisin, mutta nämä kaksi neitoa on söpöjä silti.  Laitan myöhemmin lisää ja parempaa kuvaa, kunhan saan pari toimitusta jotta voin kerralla hoitaa isomman homman.  Tässäpä minun kaunokaiseni:
Goin' Gold Harmony ja Savy Sallee
Goin' gold Harmony & Savy Sallee by Niko Hiekkanen, on Flickr
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Freyr

Tässä on kun tein tuosta ekasta "unboxing videon" , mutta teknisten ongelmien vuoksi siitä tuli erittäin kämäinen stock-musalla varustettu yritelmä, mutta siitä vähän ainakin näkee, minkälainen pakkaus jne.
https://www.youtube.com/watch?v=pXbUz7BQ5lk&t=9s
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Puppeteer

Minä en ole noihin pieniin vielä uskaltautunut, mutta ostin ensimmäisen ison Hairdorablesin!


Tykästyin näihin kyllä todella paljon ja uskoakseni näitä tulee ostettua lisää! Toki, tällä nimenomaisella nukella oli kamala tuo epätasainen tukka, ei vain kohdalla toimi (en ostaessa tajunnut) ja nuo isot korvakorut nakkasin myös pois. Mutta muuten tämä ihanuus on saanut piristää päivääni tietokoneen lähellä. :hbeat:


Freyr

Itselläni on muutama noita pieniä. Ovat nättejä, mutta artikuloinnin vähyys on jättänyt hankintahimon niistä.  Itselle tulossa tuommoinen isompi myös, eli Hairamazing nukke.  Odotan innolla että saapuu,  riippuu tosin, että saiko nukkekontaktini paketin jo lähtemään amerikoista.  Muitakin nukkeja tulossa siinä samalla.  Tykästyin näihin isompiin jo kuvien perusteella, kun on artikulaatiota ja jotenkin miellyttävät kasvot
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Puppeteer

Nämä isot ainakin ovat ihania! Tarkoitus on lisää ostaa, mutta en tiedä missä kohtaa, kun lista venyy Barbien suhteen niin kovasti.

Freyr

Tässä nyt on muitakin nukkeja. Mutta kun masentuneena en ole saanut aikaiseksi kunnon kuvailua, ni kasasin kaikki uudet ja semmoset, mistä en ollut varma, olenko laittanut kuvaa, ja napsasin ryhmäkuvan.  Luettelen sitten mitä missäkin kohti.
Ylärivi: Rainbow High (oisko ollut Violet), Wild hearts crew Jacy Masters ja Hairamazing Willow.
Toka rivi on Cave Club Fernessa, Bandai Star Twinkle Precure - Cure Selene, Bandai Healin' Good Precure - Cure Earth. 
Alarivi: en muista nimiä enkä edes mikä nukke, muuta kuin että teekuppinukkeja.
Collective doll cluster by Niko Hiekkanen, on Flickr
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Puppeteer

Ryhmäkuvat ovat ihania! Ihan sama onko niissä samanmallin vai eri nukkeja! Teekuppinukkesi ovat sen verran söpöjä, että pitänee harkita ihan tosissaan edes yhden ostamista! Myös nuo Bandait kiinnostavat, mistä sinä ne ostit? En muista olisinko ikinä törmännyt juuri näihin animenaamaisiin!

Sinun Hairmazing Willowisi on kyllä kaunis! Itsekin olen siitä haaveillut, mutta en ole vielä saanut hankittua. Muutkin neitosesi ovat ihania! Itsekin omistan sekä RainbowHighin, että Caveclubin nukkeja!

Freyr

Itsellä on vielä Rainbow High:sta hiusvärileikki nukke.
Hairamazingeja haluan kyllä lisää jossain kohti, ovat sen verran kivoja. Bandain nuket ostin molemmat HobbyLink Japan -sivustolta.  eivät olleet kovin pahan hintaisia.  haaveilen juuri että kun joskus saavat päivärahahakemuksen käsiteltyä ja asiat ojoon, niin ostaisin tästä uusimmasta Pretty Cure kaudesta Cure Flamingo -nuken.
Jännää, että Hairamazingia ei ole näkynyt Suomessa, tai ainakaan itse en ole Tamperella nähnyt
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Aliisa

Ihana ryhmäkuva Freyr:llä. :blush: Onpa kivoja nuo Bandai -nuket. :hbeat: